Häälahjavinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiuku

Vieras
Hyvä ystäväni menee kuun lopulla naimisiin ja haluaisin hommata jotain kivaa lahjaksi. Budjetti on n. 100 euroa ja jotain vähän erityisempää sais olla, ei siis mitään lahjakortteja tms

Kertokaa ideoita

Mä kokosin viime vuonna kaverille itse lahjakorin. Kyllähän se vähän vaivannäköä vaati, joutui ravaamaan eri liikkeissä, mutta sainpahan siihen kaikkea kivaa mistä ajattelin että tykkäävät. Voi valita esim. jonkun teeman jonka mukaan suunnittelee, esim. vuodenaika tai väri. Mulla oli teemana musta ja koetin löytää kaikkea tyylikästä mustaa. Siihen tuli esim. juomakupit, saippuaa, pyyhkeitä, kahvia, suklaata...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
joku eilen kerto,että oli ostanu lahjaksi rahapuun ja sitonu 5e seteleitä niihin oksiin :D musta se oli aika kiva idea selaselle joka "ei tarvi mitään"...

Tässähän oiskin hauska idea. :) Ittekkin tarttisin vinkkejä....Ois kuiteskii kiva antaa jotain sellast mistä jäis muisto vaikkakin kaikissa meille tulleissa hääkutsuissa näyttää olevan jo tilinumero valmiina. :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
joku eilen kerto,että oli ostanu lahjaksi rahapuun ja sitonu 5e seteleitä niihin oksiin :D musta se oli aika kiva idea selaselle joka "ei tarvi mitään"...

Me saatiin tuollainen häälahjaksi, se oli kyllä hieno.

Yhteistyössä