Haalareista yms.tuli mieleen-5vuotiaalle haalari vai takki plus housut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Kumpi olis 5-vuotiaalle talveks parempi?Tietty jos sinne lumikasoille tänä talvena pääsee,ni haalari tietty parempi,mut noin muuten olisko takki ja housut sit parempi niin vois vaihtaa/yhdistellä eri takin ja/tai housujen kanssa?Vai pitäiskö ostaa kummatkin =)?!Pulmallista...mulle ainaki!=)

Haalarin aion ostaa sellaiseksi kunnon ulkoleikkiasuksi. Takkia+housuja voi sitten pitää kauppa- tai kyläilyreissuilla tms. Poika täytti juuri 5 vuotta. Minäkin sitä mietin, että pitäisikö olla "jo" kaksiosainen asu, mutta kyllä ne haalarit silti vaan on niin hyviä.

Molemmat. Haalari on kätevämpi leikeissä, takki ja housut on taas parempi kaupassa, takin voi heittää helposti pois, kun tulee kuuma sisällä, haalarin kanssa joutuu aina virittelemään.

Mä tässä mietin, että mikä syy on edes hankkia haalaria nuoremmallekaan. Palstalaiset hankkivat lähes yksinomaan haalareita ja teilaavat 2-osaiset. Mutta miksi? Oletteko oikeasti huomanneet että vesi tai lumi menee sisävaatteissin vai onko se vain olettamus? Itsellä on vasta 2 talven kokemus 2-osaisita, mutta minusta ne ovat käytännöllisempiä, lämpimämpiä sekä voi olla helpommin reilu koko. Noissa tämän talvisissa takeissa on lumilukotkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä tässä mietin, että mikä syy on edes hankkia haalaria nuoremmallekaan. Palstalaiset hankkivat lähes yksinomaan haalareita ja teilaavat 2-osaiset. Mutta miksi? Oletteko oikeasti huomanneet että vesi tai lumi menee sisävaatteissin vai onko se vain olettamus? Itsellä on vasta 2 talven kokemus 2-osaisita, mutta minusta ne ovat käytännöllisempiä, lämpimämpiä sekä voi olla helpommin reilu koko. Noissa tämän talvisissa takeissa on lumilukotkin..

Meillä on ollut 2-osaisiakin paljon, mutta musta tuo haalari on helpompi lapsen pukea päiväkodissa.. jos 2-osaisen puvun housuissa on henkselit, niin ei siitä kyllä lunta tms. pääse sisäpuolelle..

Yhteistyössä