V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luulis sun tietävän vastauksen.Miksi ei mietitä yhdessä miten ja milloin kannattaa hypätä
Totta. On paljon helpompaa pysyä tutussa ja turvallisessa rauhassaan.Sitä paitsi, se aiheuttaisi kaaoksen...
Sitten vain haaveet ja haikailut kasaan ja kaapin perälle.Äh, ei tästä mitään tule. Mun pitäisi olla jo toisella puolella, mutta en uskalla hypätä.
Ootko kova pieremään? Tuleeko sulta enemmän rutisevia vai suhahtavia päästöjä? Entäs haju?Hiton kryptistä. Mennyt hermot ajat sitten tähän peliin. Claudia.
Pieren lähes 24/7, koska oon vegaani ja minulla on ibs. Suurin osa päästöistäni tulee kovalla äänellä rutisten. Haju on yleensä aivan järkyttävän paha ja se leijuu pitkään ympäristössä.Ootko kova pieremään? Tuleeko sulta enemmän rutisevia vai suhahtavia päästöjä? Entäs haju?
Aikamoinen tulkinta. Kyse oli haaveista, ei sinusta.En todellakaan vedä itseäni johonkin kaapin tankoon. Se on varma epäonnistuminen, vaikka olisi tarkat ohjeet.
En minä nyt ketään ihmistä sinne toimittanut.Et ole. Kaapin. Perällä.