Haalari vai kaksiosainen toppapuku taaperolle?

Mä tykkään laittaa haalarin kun ulkoillaan. Voi lapset rauhassa pyöriä hangessa eikä mene lunta vaatteiden sisälle. Kaksiosaista käytetään sitten kyläily- ja kauppareissuilla.

Haalarin puolesta liputan,jos tykkää mönkiä ja pyöriä maassa niin ei mene lumi selästä sisälle ja onhan se haalari mukavampi käytössä,vähän vähemmän kömpelö vaate.

Me oltais saamassa edullisesti käyttämätön Lassietecin kaksiosainen toppapuku tuolle 1½-vuotiaalle, mutta arvoitus on, että onko sellainen miten epäkäytännöllinen. Pukuun kuuluu henkselihousut (korkea vyötärö) ja takki.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Me oltais saamassa edullisesti käyttämätön Lassietecin kaksiosainen toppapuku tuolle 1½-vuotiaalle, mutta arvoitus on, että onko sellainen miten epäkäytännöllinen. Pukuun kuuluu henkselihousut (korkea vyötärö) ja takki.

Noh mun tytöllä oli vastaavan ikäisenä kakkospukuna kaksiosainen,se oli ehkä 5 kertaa päällä,kun ei vaan ollut kätevä.. :whistle:

Et kuule uskokaan miten hyvin lumi löytää tiensä takin alta, vaikka jalassa olisi housut joiden vyötärö yltää kainaloihin saakka. Kokemuksen kumealla rintaäänellä suosittelen haalaria tuon ikäiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Meneekö sitä lunta ihan oikeasti takin alta sisään jos on korkeavyötäröiset housut?

No ei minusta. meillä on lapsi kolme vuotta ja edellisenä talvena oli kaksi osainen puku ( henkselihousut) ei sitä lunta nyt siellä takin alla ollut. Minusta hyvät oli ja ostankin kaksi osaisen taas ensi talveksi

Se takki nousee ja taaperot pyörii lumessa ja vesisohjossa. Jos kurahousuja tykkää vielä laitella niin sekin on paljon helpompaa kun on haalari alla. Lisäksi haalari on nopeampi pukea ja lapsenkin helpompi oppia laittamaan itse päälle. Minusta haalari on vielä lämpimämpikin. Tosin onhan merkeissäkin eroja. Tämä siis oma näkökulmani asiasta.

Yhteistyössä