K
kävijä
Vieras
Ajattelin ostaa lapselle alesta ensi talveksi haalarit. Mutta kokoa tuntuu olevan vaikea arvioida. Lapsella on pituutta n. 109cm ja on 4v. Kumpi koko mahtaisi olla parempi 116cm vai peräti 122cm.....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Haalarit ovat yleensä aika reiluja, joten uskon 116cm olevan parempi, jos nyt ei ihme kasvupyrähdystä tapahdu. Tietty merkkikohtainenkin on toi koko että onko reilu :/
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Haalarit ovat yleensä aika reiluja, joten uskon 116cm olevan parempi, jos nyt ei ihme kasvupyrähdystä tapahdu. Tietty merkkikohtainenkin on toi koko että onko reilu :/
niin, esim reimatec on tosi relua kokoa
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Haalarit ovat yleensä aika reiluja, joten uskon 116cm olevan parempi, jos nyt ei ihme kasvupyrähdystä tapahdu. Tietty merkkikohtainenkin on toi koko että onko reilu :/
says who?ei ainakaan mun mielestä
mutta meillä nyt siis 112cm pitkällä käytössä 116, eikä tasan mahdu ens talvena... =)
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Haalarit ovat yleensä aika reiluja, joten uskon 116cm olevan parempi, jos nyt ei ihme kasvupyrähdystä tapahdu. Tietty merkkikohtainenkin on toi koko että onko reilu :/
mutta meillä nyt siis 112cm pitkällä käytössä 116, eikä tasan mahdu ens talvena... =)
meillä ei mistään muusta haalarista menis pojalle 98cm mutta reimatecistä mahtu =)
muutoin käyttää 104cm
Alkuperäinen kirjoittaja mie:lapsethan kasvaa keskimäärin 7 cm vuodessa.Eli ap:n poika olis just ja just siihen 116 cm pukuun mahtuva vesseli.
Mutta mä ostasin sen 122 puvun itse.Tänään just ostin pojalleni lassietecin puvun 110cm ja poika on pitkä 106cm,joten kyllä ne puvut aina tahtoo tarvia sellaset "lisäsentit".
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alkuperäinen kirjoittaja piina:Haalarit ovat yleensä aika reiluja, joten uskon 116cm olevan parempi, jos nyt ei ihme kasvupyrähdystä tapahdu. Tietty merkkikohtainenkin on toi koko että onko reilu :/