Haalaripähkäilyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihan

Vieras
Millaisia haalareita teillä on ollut n.8-11kk ikäisillä vauvoilla keväisin? Kaipaisin nyt vinkkejä hankintaa varten, kun poika kovasti haluaisi jo maassa möyriä. Ei osaa vielä istua täysin ilman tukea, eikä kontata. Ryömii ja nousee tukea vasten kyllä. Vaunuissa ei viihdy ja esikoisen kanssa kumminkin ulkoiltava niin vauva viihtyisi varmasti paremmin jos saisi välillä olla maassakin. Millainen haalari kestäis mahdollisimman hyvin maassa ryömimistä?

Mä olen tykästynyt Lassien g-tech -haalariin, en kyllä tiedä valmistetaanko sitä edes enää (omat oon ostannu käytettynä). Siinä tuntui olevan hyvä hankauksenkesto ainakin isommalla lapsella (joka tykkäsi laskea peppumäkeä sulalla kalliolla...) Ja kestää kosteuttakin mielestäni hyvin. REimalla ei vissiin kangans ole niin kestävää, vaikka muuten ihan hyvä merkki onkin. Näistä "hittimerkeistä" (T2H, PoP...) ei ole mitään kokemusta.

Reimatecciä on ollu meidän lapsilla konttailuvaiheessa ja hyvin on pelittäny. Huutiksesta tai kirpparilta löytyy käytettynä varmasti sopuhintaan.
Tai sit lassien suprafill missä alaosa kumia.

Yhteistyössä