HÄÄMOKAT ja kuinka välttää ne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi kaasoista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan paikalla keittiöhenkilökuntaa joka korjaa astiat pöydistä jne? Montako kaasoa on? Aika paljon hommaa. Eikö bestman voisi hoitaa osan hommista, esim. tuon ohjelmajuonnon?

Ja joo, ehdottomasti vieraiden pitää tietää milloin tapahtuu ja mitä. Tosi kökköä odottaa ensin esim. hääparia paikalle tunti ja olla vessassa sitten juuri kun saapuvat. Jos kukaan ei tiedä mitä tapahtuu on homma pälyilyä ja vaivautunutta kellon katselua, paljon helpompi kun kaikki tietää että selvä, vartti "omaa aikaa" tässä välissä.

Musta tuo oli hyvä (ja halpa!) idea tuo pikku paperilappuset kirjoitella ja ripustella johonkin spreijattuun oksaan. Voihan se mihin niitä ripustellaan olla vaikka joku muukin esim laskettelusukset jos pari tykkää lasketella..

Hääparihan se päättää juomat ja syötävät ja musiikit jne, ja ihan ohjelmaideoitahan sie kyselitkin, jos joku ei sitä ymmärrä...

Kahvin aikana mun mielestä voi olla jotain kevyttä ohjelmaa/puheita, mutta muistaa tehdä selväksi että sen ohjelman aikana saa hakea lisää kakkua ja kahvia..
Onks teillä muuten ihan lusmu bestmän vai mitä häne tehtäviin kuuluu?? ;)

Löytyykö sukulaisista joku (oikeesti hyvä) laulaja joka haluaisi laulaa hääparille?

Onko hääparilla millaset ammatit? Valitsette sulhasen/morsiammen työhön/lapsuuden tapahtumaan liittyvän esineen/musiikin/ihmisen ja toisen pitää tietää arvata mitä esineellä tehdää/on tehty tms. Häviäjä vie toisen vanhemmat syömään/ tekee ensimmäisen hääpäivän kunniaksi aamupalan vuoteeseen.
Tästä voi myös tehdä esim eteisaulaan kummankin puolen vieraille kilpailun morsiammen/sulhasen puolesta, laskette pisteet ja sit hääpari saa kans vielä arvata esineen tarkotusta ja saada vaikka 10extra pistettä.

Huh en mää keksi..tsemppii vaan..aika hurja homma teillä on tiedossa...

Itse olen ollut häissä jossa ohjelmanumerona oli bingo. Pääpalkinto oli tuotekori ja lukuisia pienempiä palkintoja. Se oli ihan kiva ohjelma. Itsekkään en välitä mistään nolausleikeistä. Toisissa häissä hääpari esitti miten selviää puolison ammatista. Toinen oli opettaja ja toinen hammaslääkäri.

Yhteistyössä