Haamu vaiko viivanpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselee tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselee tyhmä

Vieras
Kun raskaustestissä näkyy viiva vain valoa vasten katsomalla (kallistelee sitä ikkunan edessä), onko kyse paikasta, johon viivan pitäisi tulla, vai haamuplussasta?

Jos siinä on väriä niin on haamu, jos väritön tai vähän harmahtava viiva niin viivanpaikka. Haamu on siis haalea plussa, viivanpaikka on nega (eli siis näkyy vain se paikka mihin viivan pitäisi tulla, näkyy joissakin testeissä).

Mä olen tehnyt kymmenittäin testejä enkä ole koskaan nähnyt mitään viivan paikkaa. Ja olen joka valossa väännellyt. Haamu on aina ollut, jos vähänkin jotain on näkynyt.

Sain aikaiseksi vain surkeita otoksia puhelimella, joissa todellakaan näkynyt häivähdystäkään toisesta viivasta. Harmahtava se viiva on, ja näkyy vain tietyssä valossa. Kävin tänään tk:ssa verikokeessa, joten eiköhän huomenna saada selvyys asiaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Mä olen tehnyt kymmenittäin testejä enkä ole koskaan nähnyt mitään viivan paikkaa. Ja olen joka valossa väännellyt. Haamu on aina ollut, jos vähänkin jotain on näkynyt.

Aika monessa testissä näkyy valoa vasten se kohta mihin viiva tulee (=viivanpaikka) jopa ENNEN kun on ees sen testin tehnyt.

Eli vastaukseni ap:lle, jos ei näy kun valoa vasten, niin viivanpaikka.

Yhteistyössä