A
auttakkee
Vieras
Kyllä on sitten hankalaa... tein testin prismasta ostetulla pregent stickillä ja siihen tuli määräajassa semmoinen oikein haamujen haamu. Se ei näytä kuitenkaan pelkältä viivan paikaltakaan vaan siinä oli ehkä häivähdys sitä punaistakin. Mutta jo tunnin kuluessa siitä ei oikeestaan näkynytkään enään mitään, tai ehkä harmaata. Hankala selittää. Tein viikko sitten saman merkkisellä testillä ja mielestäni se oli ihan tyylipuhdas nega johon tuli vain viivanpaikka. Poikani on vasta viisi kuukautta ja minulla on tullut kahdet oikeat kuukautiset, mutta viimeisistä on aikaa jo reilusti toista kuukautta. En sitäkään tiedä varmasti, koska en ole niitä merkinnyt mihinkään. Kuitenkin tuossa pari viikkoa sitten olin ihan varma että nyt se täti tulee kyläileen mutta tulikin vain yhtenä päivänä vähän ruskeaa ja ei muuta. Koko ajan aina välissä kuitenkin tuntuu juuri siltä kuin menkat alkaisivat minä hetkenä hyvänsä. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä testistä ja kokemuksia samankaltaisesta tilanteesta? Kiitos jo etukäteen vastanneille!