haamupotkut!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pönde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pönde

Vieras
synnytyksestä aikaa kuusi kuukautta, imettänyt en ole enää pitkään aikaan. Nyt sit on parin viikon ajan tuntunut vatsassa ihan kuin vauva potkisi! mitä ihmettä tämä on??? ja siis raskaana en voi olla, ainakaan niin pitkällä et potkut tuntuisi... :D hormoni muutoksia...?

Mulla on jokaisen vauvan puolivuotissynttäreiden kohdalla alkanut sellaset haamut, että oon testannut joka kerralla, vaikka raskaus ei olisi ollut edes mahdollinen. Ne on kyll todella.. haamuja. :D

Mulla on myös noita "potkuja" ja synnytyksestä (kiireellinen sektio ) aikaa 7 kk :wave: Luulisin, että on ihan normaalia, muistaakseni joskus itsekin aiemmin niitä kyselin ja mulla on myös ollut rintoje arkuutta enemmän kuin ei raskaana ollessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja pönde:
synnytyksestä aikaa kuusi kuukautta, imettänyt en ole enää pitkään aikaan. Nyt sit on parin viikon ajan tuntunut vatsassa ihan kuin vauva potkisi! mitä ihmettä tämä on??? ja siis raskaana en voi olla, ainakaan niin pitkällä et potkut tuntuisi... :D hormoni muutoksia...?

sama täällä,sä samaistat ne suolimöyryt niihin potkuihin.kun alussahan ne tuntuu kuin mahassa poreilis :) täällä haamuilee erityisesti illalla sängyssä maaten..synnytyksestä 9kk

Yhteistyössä