haamuviiva vai plussa, mistä tietää kun ei malta odottaa? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ampiainen1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ampiainen1

Uusi jäsen
16.10.2012
3
0
1
mulla on siis r-testejä tilauksessa postissa ja ens viikolla aattelin vasta uudestaan testata kun ne tulee mutta näin innoissani alustavasti testasin tänään.. mulla on epäsäännöllinen kierto ja nyt siis kp34/28-36 joten voihan ne menkat alkaa viä mut mulla on jo kauan ollu outo tunne et oon raskaana.. samanlainen seesteisyys (ja repäsykivut!) kun esikostakin... viima oli selkeä, punainen mutta puolet haaleampi kuin toinen, se normiviiva.. testi oli rfsu ja niistä olen lukenut paljon huonoa vanhoista keskusteluista mutta mielestäni testit ovat muuttuneet ja varmuusprosenttikin kasvanut vuosien aikana. olen ennen saanut aina oikean tuloksen, tosin en haamua.

menkat ei siis ole vielä myöhässä, tiedän että hätäilen :P mutta meillä on kotona vähän kriisinpoikasta ja mulla opiskelut alkamassa jne jne, enkä viitsisi tavallaan turhaan nyt pelotella miestä joka ei muutenkaan kovin innokas uudesta vielä olisi joten haluaisin olla varma.. viiva oli siis heti punainen ja selvä, mutta haaleampi kuin toinen viiva ja vaikka paketti kyllä sanoo että sen pitäisi kelvata haaleanakin, mutta kun aina puhutaan ties mistä kemiallisista raskauksista haamuina ym ,niin pelottaa sekin..

olen niiiiin onnellinen jos plussa tulee ensi viikolla mutta mies ei kovin, ainakaan heti... :S ymmärrän toisaalta kun tuo toinen on niin pieni vielä ja rankkaa on ollut varinkin hänellä, kun minä masennuin... meillä on siis kerran juuri oviksen aikaan käynyt vahinko tai laiskuus kumin kanssa eli hassua raskaututa noin helposti mutta eihän se mahdotonta ole.. viiva on siis selkeä, paksu punainen, tuli heti mutta hieman haalea, uskallanko jo pelotella miestäni? :D

Ei niiden viivojen vahvuuksia vertailla keskenään. Kaksi viivaa on plussa. Se viiva tulee siitä, kun tikussa oleva aine reagoi pissassa olevan istukkahormonin kanssa. Eli jos ei ole istukkaa, ei tule viivaa. On istukka, tulee viiva. Yksinkertaista.
Raskaustestissä viivan värin vahvuudella ei ole merkitystä, sen pitäisi lukea ohjeessakin. Ovulaatiotestissä verrataan sitä viivan vahvuutta kontrolliviivaan.

okei juuri tuota hain :D tämä nyt kuulostaa vähän hassulta mutta etsin netistä ihmisten laittamia kuvia haamuistaan ja sielä oli samanlaisia punaisia viivoja kun mun testissä, en lukenut mitä ihmiset niistä oli analysoinut mutta sen perusteella mietin tuota omaa haamuani kun aina olen tosi selvät viivat saanut =) että ei kaikki muutkaan ole samanlaisten viivojen perusteella tiennyt vaikka mustakin toi selvä on eikä tarvi käännellä eikä mitään..

(ja tuolle ensimmäiselle uteliaalle kommentoijalle ensinäkin, kyllä sitä ilman kuvaa on ennenkin asioita osattu analysoida ja en minä nyt teitä lääkäreinä pidäkään ja toiseksi, jos olen testannut aamulla ei testi enää tuohon aikaan näytä samalta ja ensimmäisenä en kuvaa kusista tikkuani kun mietin plussaa :D)

mutta kiitos paljon muille vastaajille :D

Yhteistyössä