Haamuviiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pilvissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pilvissä

Vieras
Googlailin haamuviivaa ja tuli heti paljon keskustelupalstoja, mitkä olivat täynnä sitä, että haamuviiva on ollut ilon aihe.... Yritän tässä hillitä intoani.... Olisi meidän kolmas ja pitkään yritetty.... sillä vaikea uskoa todeksi....

Kuinka moni täällä on saanut haamun, joka on kuitenkin ollut negatiivinen?

No mä oon saanut haamuja vain silloin kun oon ollut raskaana. Mutta eikös asia ole niin, että jos jonkinlaista viivaa testiin saa, niin sitten on raskaana. Tosi paljon vaan tapahtuu niitä hyvin varhaisia keskenmenoja ja jos testaa aikaisin niin ehtii nähdä jonkun viivan ennen kuin meneekin kesken.

mulle on tullut ns. haamuviivoja kahdesti enkä ollut raskaana ja negoiksi ne tulkitsinkin. sillon kun testi tosissaan oli positiivinen ne viivat olivat yhtä vahvat ja raskaana olin. jos testi tehdään oikein ei mitään haamuviivoja tule, monissa se testin viivan paikka hämää..

Miten saa helpoiten laitettu kuvan tänne? En oo ennen sellaista tehnyt...

Joo, onhan tuossa pitkä taival vielä käytävänä, ennenkuin voi olla turvallisin mielin... siis jos on positiivinen ylipäätään...

jokainen haamuni on vahvistunut päivä päivältä vahvaksi plussaksi ja osan olen saanut syliini asti. :) Eli yhtään nega haamua ei ole kohdalle osunut, ei edes sillä paratulla clear bluella.

[QUOTE="vieras";26011507]mulle on tullut ns. haamuviivoja kahdesti enkä ollut raskaana ja negoiksi ne tulkitsinkin. sillon kun testi tosissaan oli positiivinen ne viivat olivat yhtä vahvat ja raskaana olin. jos testi tehdään oikein ei mitään haamuviivoja tule, monissa se testin viivan paikka hämää..[/QUOTE]

ja siis tarkoitan nyt niitä haamuja joissa ei tosissaan näe yhtään mitään oikeasti, korkeintaan jos tollottaa sitä toista viivaa minuutin ja sitten siirtää katseen siihen paikkaan niin kyllähän sen viivan näkis sitten missä vaan..

http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=lis%C3%A4%C3%A4%20kuva%20nettiin&source=web&cd=1&ved=0CCcQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.aijaa.com%2F&ei=3iR8T6LML-fP4QTq2qj_DA&usg=AFQjCNEzaT3QE8R6VfNWUsknKELQLe1_8g&cad=rja

No mun piti testata ekan kerran vasta tulevana perjantaina, mutta kun aloin miettiä mäkikuisman hankkimista, niin päädyin tekee testin nyt, kun oisin kätevästi saanut tänään ostettua sen tuotteen... Ja siis kun sitä ei suositella raskaana oleville...

Tein testin sillä asenteella, että negatiivinenhan se on... Ja olikin ylläri, kun tuli tuo haamu.... Jotenkin sitä on toivonut jo niin pitkään.... Mutta muuten tein ihan oikeaoppisesti, ei vaan kyllä ollut aamupissa, mistä otin...

[QUOTE="vieras";26011563]http://www.aijaa.com/ siis tuo piti laittaa eikä tollasta hirviöosoitetta :D[/QUOTE]

ja jos haluaa että voi poistaakin sen kuvan kannattaa rekisteröityä sinne..

Jos haamussa on väriä, vaikka haaleaakin, se on plussa. Hennon vaaleanpunaiset haamut olen molemmissa raskauksissani saanut ja siitä ovat vahvistuneet. Toinen tosi meni myöhemmin kesken. Harmaa "haamuhan" ei ole haamu ollenkaan, vaan pelkkä viivan paikka, joka usein tulee näkyviin, jos vähän odottelee.

Yhteistyössä