Haamuviivasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa Kyselijä: Täällä vielä menkat poissa toista päivää! Jaiks! Ollaan just menossa kauppaan ja testiostoksille. Saa nähdä, sitten kuvaa. Mites sulla, joko jo? Peukkuja!

Mitä oireita on haamuilijoilla?

Puhdas nega, aivan puhdas iltapissasta. Ei viivanpaikkaa ei mitään. Ja testinä apteekin oma.
Joko nyt menis kaaliin ettei sinä mitään haamua tainut olla minul. :D

:,(

Okei, harmi :( Hyvä kuitenkin että sait selvyyden asiaan, ja plussatuulia ensi kiertoon! Itselläni tärppäsi heti (tai jos tämä raskaus nyt jatkuu..) kun tikutin ovulaatiota CB:n digitaalisella ja join greippimehua. Sitä ennen käytin vain Sofi onestep ovulaatio tikkuja, jotka näyttivät kokoajan negaa, vaikka yhdestä kierrosta raskauduinkin! Joka tosin oli tuulimuna.. :/ Tein testin tänään Pregcheckin tikulla, ja haalea pos.tuli n. minuutin sisällä. Huomenna aamulla teen vielä vikan testin, voin niistä laittaa sitten kuvaa tänne :D

mä tosiaan testasin 6kpl David- herkkiä testejä, ei mitään, mut apteekin omalla tuli erittäin hailakka viiva, vaaleanpunainen kuitenkin. Ja raskaana tiedän olevani ihan oireista :) Kuitenkin viides raskaus tosin kolme syntynyttä lasta.

mut miksi ihmeessä ostaa sata liuskatestiä kun ostaisi yhden cb:n digitaalisen testin niin tietäisi onko raskaana vaiko ei. Ja tosi hyvä vinkki on tehdä testi sen jälkeen kun kuukautiset olisi pitänyt alkaa ;)

Onnea Kyselijälle! Ihanaa! Onnea kovasti! Selvästi plussa!

Mä tikutin ennen CB:n ovistikuilla digillä ja aina sain oviksesta kiinni, siitä huolimatta ei vauvaa vaikka yrityksen puutteesta ei ole kyse. Nyt tosiaan 10kk yritystä. Pitäiskö tässä jo mennä lääkäriin? Skundaarista lapsettomuutta?

Ikävä tilanne EllaMamma! Meillä vuosi yritystä takana ja tämä on toinen raskaus-josko sitten tällä kertaa onnistuisi. Kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä jonnekkin lapsettomuuspuolelle, jos ei vuoteen vauvaa kuulu. Plussatuulia sinne!

mä oon tehnyt noit rfsu:n testejä varmaan sata. yritettiin vauvaa kaks vuotta. ja en kertaakaan saanut mitään viivanpaikkoja tai haamuja. sen yhden kerran kun se näytti positiivista niin se oli sit kanssa. mä ain oon ihmetellyt et kui tarkkaan te niitä kyttäätte kun tääl on joka päivä joku kysymäs aiheesta.

Mä sain halpistesteillä vain haamuja. Clearblue näytti selvää plussaa jo kp 26 ja vielä viikon päästä siitä testailin halpistesteillä ja pelkkää haamua näytti... Hanki clearblue!

Yhteistyössä