M
morsian
Vieras
Onko se kauhean monimutkaista jos tilaa ulkomailta? Tuleeko siihen jotain lisämaksuja? tyhmä kysymys mutta en oo ikinä edes ajatellut...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Mä tilasin kiinasta ebayn kautta. Sinne vaan tarkat mitat ja ne tekee mittatilaustyönä puvun. Maksoi 30? + postikulut 90?. Että kivat postarit oli, mut menepä ostaan uusi mittatilauspuku liikkeestä, niin et varmaan saa 120?:lla.
Ebayn liikkeissä on miljoona vaihtoehtoa, kopioituja malleja tietenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja morsian:Ok. Hyvältä kuulostaa. Ihanan halpaaMutta tuleeko tohon vielä jotain tulli yms maksuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Miten kukaan kehtaa kopiopuvussa mennä naimisiin...!! Aattelen et jos ei hääpäivä ole aidon arvoinen, niin mikä sitten?? Mä en ikinä vois mennä naimisiin piraatissa, sama kuin menisi linnanjuhliin joku feikki-Prada päällä. Huh. ...Kas kun ei vielä feikki-crocsit jalassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Miten kukaan kehtaa kopiopuvussa mennä naimisiin...!! Aattelen et jos ei hääpäivä ole aidon arvoinen, niin mikä sitten?? Mä en ikinä vois mennä naimisiin piraatissa, sama kuin menisi linnanjuhliin joku feikki-Prada päällä. Huh. ...Kas kun ei vielä feikki-crocsit jalassa.
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Miten kukaan kehtaa kopiopuvussa mennä naimisiin...!! Aattelen et jos ei hääpäivä ole aidon arvoinen, niin mikä sitten?? Mä en ikinä vois mennä naimisiin piraatissa, sama kuin menisi linnanjuhliin joku feikki-Prada päällä. Huh. ...Kas kun ei vielä feikki-crocsit jalassa.
Ihan oikeesti hei... MITEN??
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Misty:Miten kukaan kehtaa kopiopuvussa mennä naimisiin...!! Aattelen et jos ei hääpäivä ole aidon arvoinen, niin mikä sitten?? Mä en ikinä vois mennä naimisiin piraatissa, sama kuin menisi linnanjuhliin joku feikki-Prada päällä. Huh. ...Kas kun ei vielä feikki-crocsit jalassa.
Ihan oikeesti hei... MITEN??
No siinähän sulla menee loppuilta rattoisasti, kun tuota mietit. =)
Maailmassa montaa on ihmeellistä asiaa, see hämmästyttää kummastuttaa pientää kulkijaa...![]()