Hääpuvusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ollut. :) (tilasin siis ebaystä ) Huutiksen tavoin huuto (tosin osta heti -vaihtoehdolla), maksu paypalilla, omat mitat + väritoiveet myyjälle ja pukua odottelemaan. :) Ainoa vinkki on, et väritoiveessa kantsii olla tarkka, jos myyjän värikartta ei ole kovin tarkka. Siis kuvata, minkä värinen sen tahtoo olevan muillakin sanoilla kuin sanoa, et tuo sun se ja se numero. Niin ja valitse puku, joka on nyöreillä takaa, jotta saat helpommin joustovaraa.

Eikä tullut lisämaksuja, mut toi on säkästä kiinni. Periaatteessa hintaan pitäs tulla tulli 12 % ja alv 22 %. Mun puku maksoi kokonaisuudessaan 150 e, oli mun mittojen mukaan tehty, joten laskin, että tuollakin uhalla se oli järkevämpi veto kuin morsiuspukuliikkeestä toka vaihtoehto 850 e.. :whistle: =)

Mä tilasin kiinasta ebayn kautta. Sinne vaan tarkat mitat ja ne tekee mittatilaustyönä puvun. Maksoi 30? + postikulut 90?. Että kivat postarit oli, mut menepä ostaan uusi mittatilauspuku liikkeestä, niin et varmaan saa 120?:lla.
Ebayn liikkeissä on miljoona vaihtoehtoa, kopioituja malleja tietenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Mä tilasin kiinasta ebayn kautta. Sinne vaan tarkat mitat ja ne tekee mittatilaustyönä puvun. Maksoi 30? + postikulut 90?. Että kivat postarit oli, mut menepä ostaan uusi mittatilauspuku liikkeestä, niin et varmaan saa 120?:lla.
Ebayn liikkeissä on miljoona vaihtoehtoa, kopioituja malleja tietenkin.

Kopioitu malli tarkoitti mun tapauksessa ainakin sitä, et ei ole ihan just sama puku kuin kuvassa, mutta mulla ainakin riittävän lähelle. :) Eli älä siis (ap) odota saavasi just sitä pukua kuin kuvassa on..

Miten kukaan kehtaa kopiopuvussa mennä naimisiin...!! Aattelen et jos ei hääpäivä ole aidon arvoinen, niin mikä sitten?? Mä en ikinä vois mennä naimisiin piraatissa, sama kuin menisi linnanjuhliin joku feikki-Prada päällä. Huh. ...Kas kun ei vielä feikki-crocsit jalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Miten kukaan kehtaa kopiopuvussa mennä naimisiin...!! Aattelen et jos ei hääpäivä ole aidon arvoinen, niin mikä sitten?? Mä en ikinä vois mennä naimisiin piraatissa, sama kuin menisi linnanjuhliin joku feikki-Prada päällä. Huh. ...Kas kun ei vielä feikki-crocsit jalassa.

:laugh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

Ihan oikeesti hei... MITEN??

No siinähän sulla menee loppuilta rattoisasti, kun tuota mietit. =)

Maailmassa montaa on ihmeellistä asiaa, see hämmästyttää kummastuttaa pientää kulkijaa... :whistle:

No siinähän sulla menee loppuilta rattoisasti, kun tuota mietit. =)

Maailmassa montaa on ihmeellistä asiaa, see hämmästyttää kummastuttaa pientää kulkijaa... :whistle:

Ihan oikeasti hei... Mikset voisi vastata kunnolla? Mua ihmetyttää kans ne, jotka sovittavat mieleisiään merkkipukuja liikkeessä ja ottavat niistä kuvia, sitten marssivat ompelijan luo ja pyytävät tekemään tarkan kopion... Hei haloo! En ymmärrä tossa sen ompelijankaan moraalia.

Yhteistyössä