Häärahamme ei ilmeisesti ollut tarpeeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä usko että kortitta jääminen tommosesta johtuu... Ties vaikka ois posti sekoillut...?

Eikö sitä niin sanota että sen arvoinen lahja minkä arvosta meinaa syödä ;) Noin suuntaa antavasti.... Eli hyvä summa tuo oli tuo 30e.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
En mä usko että kortitta jääminen tommosesta johtuu... Ties vaikka ois posti sekoillut...?

Eikö sitä niin sanota että sen arvoinen lahja minkä arvosta meinaa syödä ;) Noin suuntaa antavasti.... Eli hyvä summa tuo oli tuo 30e.

ja taas tätä höpöä. jos minä pidän häät, niin en kai odota, että jokainen ostaa ruokansa itse. kyllä minä haluan nimenomaan tarjota.
ja jokainen tuo mitä haluaa ja pystyy. ei se ole pääasia vaan osallistuminen ja muistaminen.
nykyään levitellään tätä syömisjuttua niin kuin se olisi joku fakta. tuskinpa tätä lukee missään kultaisen käytöksen kirjassa.
jos joku pari tosiaan laskee budjettinsa oletetun lahjarahamäärän mukaan, niin ovatpa, suoraan sanoen, melkoisia pölkkypäitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:

ja taas tätä höpöä. jos minä pidän häät, niin en kai odota, että jokainen ostaa ruokansa itse. kyllä minä haluan nimenomaan tarjota.
ja jokainen tuo mitä haluaa ja pystyy. ei se ole pääasia vaan osallistuminen ja muistaminen.
nykyään levitellään tätä syömisjuttua niin kuin se olisi joku fakta. tuskinpa tätä lukee missään kultaisen käytöksen kirjassa.
jos joku pari tosiaan laskee budjettinsa oletetun lahjarahamäärän mukaan, niin ovatpa, suoraan sanoen, melkoisia pölkkypäitä.

Pölkkypää on sellainen joka ei tajua tuon lauseen ideaa... B) B)

Ootteko aatellu ettei ihmiset hetkessä saa niitä kiitoskortti kuvia sieltä valokuvaamosta. Meidänkin kiitoskortit on lähettämättä ja saamatta vaikka lisätilaus tehtiin kohta 6 vkoa sitten ja häät oli 2 kk sitten.
Pitänee mennä kovistelemaan valokuvausliikkeeseen... :D

No meillä oli kans häät 7.7 ja vieläkään en ole saanut aikaseks kiitoskortteja lähettää.
Kolmisen viikkoa sitten saatiin osa kuvista (kaveri kuvas ) ja suurin osa vielä saamatta.
Haluttais saada semmonen kuva sukulaisille ja kavereille lähetettäväks missä olis toi mein prinsessa.
Nyt on vain kuvia meistä kahdesta.

Miehen veli meni kesällä naimisiin, lahjaksi annettiin 40?.
Punnittiin asiaa niin, että sen kalliimpaa lahjaa ei oltais varmastikkaan ostettu, joten miksi ei voitaisi rahana antaa samaa summaa. Yleensä menee vaan niin, että rahaa ei kehdata antaa "liian vähän", vaikka lahjat olisikin vaan parinkympin kieppeillä, ne kehtaa antaa.

Meille kävi niin että yksi kaasoista kysyi kiitoskorttia varmaan vuosi häiden jälkeen. Ei ollut saanut. Eikä oltu tietenkään tarkoituksella jätetty lähettämättä. Onneksi löytyi vielä kaapin kätköistä yli jääneitä, niin sai hänkin. En todella tiedä mitä alkuperäiselle tapahtui. Vai olinko vain kuvitellut lähettäväni.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
No voi pärkele taas |O Me mentiin naimisisiin 21.7 eikä olla vielä saatu lähetettyä kiitoskortteja. ei oo tullu mieleen että eivät ole ehtineet laittaa niitä? :)

No en minä muuten näin ajattelisikaan, mutta yhteinen tuttumme oli saanut ns."ylijääneistä" korteista omansa.Tämän vuoksi ajattelin meidän jääneen ilman korttia kokonaan...

Häät on menny ihme rahakeruujuhliks, anteeks vaan. Kuka haluu häämatkaan, kuka mihinkin tarkotukseen rahaa, ei siis lahjakorttia, millä sit ostettais vaikka mikä jäis muistoks häistä. Mäkin olin häissä, missä pyydettiin just häämatkaan rahaa. Häistä on reilu vuosi, eikä pariskunta oo käyny missään lomareisulla eikä oo tullu kiitoskorttia. Kolmekymppiä on ihan hyvä lahjaraha!

Häät on menny ihme rahakeruujuhliks, anteeks vaan. Kuka haluu häämatkaan, kuka mihinkin tarkotukseen rahaa, ei siis lahjakorttia, millä sit ostettais jotain mikä jäis muistoks häistä. Mäkin olin häissä, missä pyydettiin just häämatkaan rahaa. Häistä on reilu vuosi, eikä pariskunta oo käyny missään lomareisulla eikä oo tullu kiitoskorttia. Kolmekymppiä on ihan hyvä lahjaraha!

Ihan pakko kommentoida, me laitetaan yleensä 50e per nuppi... Ja lähemmille enempi. Ja ihan tiedoksi vaan, ruuat ja juomat häissä tekee nopeasti ton verran per vieras joten ei ole ollenkaan hölmöä laskea hääbudjettia sen varaan mitä saa. Ei niillä lahjaksi saaduilla rahoilla todellakaan tehdä mitään ulkomaanmatkoja! Ellei sitten vanhemmat sponsoroi häitä. Meillä pyydettiin häpeilemättä rahaa tai jotain mikä mahtuu kirjekuoreen ja kappas vaan, yksi ainut lahjakortti tuli vaikka oisin ihan mielusti ottanut enempi niitä. Rahaa tuli senverran että osa kuluista maksettiin, iso osa kuitenkin kuluista meni omasta pussista. ja ei todella jäänyt mitään lomamatkarahaa. Ja useimmat ei laittaneet kovinkaan suuria summia, ei sinänsä en kyllä odottanutkaan. Pääasia oli, ettei lahjaksi tullut miitään taloustavaraa.

Yhteistyössä