Haastavaa nimietsintää nirsolle, apua tarvittaisiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 37+0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy kyllä sanoa, että sä oot aika hankala pakkaus :D. Mitä jos te vaan arpoisitte? Muutama vähänkään siedettävä nimi hattuun ja onnetar peliin :)?
tiedetään :D

Hitsi, mä kun oon aina haaveillu siitä hetkestä kun saan omia lapsia ja saan oikeasti miettiä ja päättää nimiä, mutta nyt se vaan on niin pirun hankalaa. Olen aina lueskellut nimi-ilmoituskia esim. Hesarissa ja miettinyt mitkä olisi kivoja, mutta muiden nimien arvostelu vaan on niin paljon helpompaa.

Joskus teininä tykkäsin J-nimistä kovasti eli just Janne, Juuso yms mutta ei nekään enää niin sytytä.

Juu, kaipa se sitten pitää vaan arpoa, kun vauva syntyy katsotaan siedettävät mitkä sille sopisi ja siitä vaan.. kaipa sitä sitten tottuukin, oli nimi mikä tahansa, kun sitä tarpeeksi usein toistaa ;)

[QUOTE="Yks";26068319]Unto, Valto, Jouko, Kari, Tommi, Ilkka, Heikki[/QUOTE]
En tykkää noistakaan, paitsi Valtoa en olekaan kuullut, ihan ok periaatteessa, pitäisi vähän totutella. Mutta ehkä liian outo kuitenkin kun en ketään sen nimistä tiedä, oisko liian harvinainen?

Teepä niin että kokoa vaikka kymmenen nimen lista miehelle ja sano että valitse siitä etunimi ja keskimmäinen nimi. Sitten asiasta ei sen jälkeen enää väännetä. Ja annat olla noitten "vähän väkinäisen kuuloinen -ari pääte" juttujen kanssa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Voi elämän kevät;26068432:
Teepä niin että kokoa vaikka kymmenen nimen lista miehelle ja sano että valitse siitä etunimi ja keskimmäinen nimi. Sitten asiasta ei sen jälkeen enää väännetä. Ja annat olla noitten "vähän väkinäisen kuuloinen -ari pääte" juttujen kanssa! :D
apua, mutta jos se valitseekin väärin ;)

miten niin annan olla, mun korviin sen vaan kuulostaa siltä että mistä tahansa saa nimen jos lisää loppuun -ari tai -eri :D ilmari, jalmari, salmari, santeri, vanteri, pietari, paitari, paperi :D

joo, tiedän että oon vaikea ja outo tapaus.

Yhteistyössä