Haaveena kihlat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jody
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jody

Vieras
Olemme seurustelleet kohta vuoden ajan ja suhteemme on erittäin vakava.
Vaikka naimisiinmenosta, tulevaisuuden kodista ja lapsistakin on keskusteltu moneen otteeseen, niin kun kihloista tulee puhetta, poikaystäväni hokee että "Ei ole mitään kiirettä".
Kaikki muut hänen puheensa sotivat täysin tätä lausetta vastaan !
Olen moneen otteeseen vihjannut kuinka onnellinen olisin jos astuisimme suhteessamme vieläkin vakaampaan suuntaan, mutta hän sanoo odottavansa sitä oikeaa hetkeä.
Olen epätoivoinen koska tiedän että olemme loppuelämämme yhdessä, ja haluaisin siitä "lupauksen/merkin" joka rauhoittaisi minua ja tekisi oloni varmemmaksi ja josta muutkin näkisivät että me todellakin olemme yhtä.
Tämä kuulostaa varmaan hölmöltä, mutta en ole koskaan eläissäni tuntenut itseäni tähän valmiimmaksi ja turhauttaa kun en voi tehdä asialle mitään. :(

Olisiko kellään jonkinlaisia neuvoja, omia kokemuksia tai muuta vastaavaa?
Olisi todella lohduttavaa kuulla...

Unohtui myös laittaa että lisäksi minua vaivaa suunnattomasti mieheni ennenaikainen laukeaminen. Usein on tunne että olen tosi valmis niin sitten se jo syöksyy tulemaan. Tähäkin kaipaisin vinkkejä!

Olemme seurustelleet kohta vuoden ajan ja suhteemme on erittäin vakava.
Vaikka naimisiinmenosta, tulevaisuuden kodista ja lapsistakin on keskusteltu moneen otteeseen, niin kun kihloista tulee puhetta, poikaystäväni hokee että "Ei ole mitään kiirettä".
Kaikki muut hänen puheensa sotivat täysin tätä lausetta vastaan !
Olen moneen otteeseen vihjannut kuinka onnellinen olisin jos astuisimme suhteessamme vieläkin vakaampaan suuntaan, mutta hän sanoo odottavansa sitä oikeaa hetkeä.
Olen epätoivoinen koska tiedän että olemme loppuelämämme yhdessä, ja haluaisin siitä "lupauksen/merkin" joka rauhoittaisi minua ja tekisi oloni varmemmaksi ja josta muutkin näkisivät että me todellakin olemme yhtä.
Tämä kuulostaa varmaan hölmöltä, mutta en ole koskaan eläissäni tuntenut itseäni tähän valmiimmaksi ja turhauttaa kun en voi tehdä asialle mitään. :(

Olisiko kellään jonkinlaisia neuvoja, omia kokemuksia tai muuta vastaavaa?
Olisi todella lohduttavaa kuulla...
Jospa hän ei pysty vielä ottamaan vastuuta perheestä.

Ei ole helppoa pidätellä siemensyöksyä, koska se tuntuu niin hyvältä.
Tietysti pitäisi yrittää pidätellä, mutta minkäs teet kun karkaa.
Varmaan yhtä vaikeaa olisi naisen nopeuttaa tulemistaan.

Ehkä helpoin keino on aluksi tehnä naiselle käsin orgasmi, niin hänkin saisi sen omansa.
Toinen vaihtoehto on miehen kaksi yhdyntää peräkkäin, niin kyllä siinä toisessa tuleminen kestää varmasti pidempään.

Viimeksi muokattu:
Unohtui myös laittaa että lisäksi minua vaivaa suunnattomasti mieheni ennenaikainen laukeaminen. Usein on tunne että olen tosi valmis niin sitten se jo syöksyy tulemaan. Tähäkin kaipaisin vinkkejä!

Meillä oli myös aiemmin ongelmana ennenaikainen laukeaminen. Tällä viivästysgeelillä päästiin aluksi ongelmasta eroon: Erotiikkatuotteiden kotiesittelyt & Verkkokauppa & Seksi kutsut & Seksilelukutsut & Seksi lelu kutsut & Erotiikka tuotteiden esittelyt & Esittely & Striptease esitykset - Seksikutsut.com Geeli puuduttaa sen verran ettei laukea yhtä nopeasti. Nyt on kulunut n. puoli vuotta siitä kun ensimmäisen kerran käytettiin geeliä. Jotenkin ongelma on alkanut korjaantua itsestään, eikä geeliä nykyään käytetä kuin silloin jos edellisestä sekstailusta on kulunut tavallista pidempi aika. Geeliä tilattiin lisää kaksi tuubia, ja luultavasti ne riittää seuraavan vuoden.

Viimeksi muokattu:

Kyllä suu ja sormet toimivat miehellä, vaikka miehesi tulisikin ennenaikaisesti. Seksi ei ole pelkkää yhdyntää. Mies usein tekee naiselle ensin orgasmin ja sen jälkeen vasta siirrytään yhdyntään, jotta molemmat pääsisivät loppuun asti. Siinä sinulle vinkkejä.

Viimeksi muokattu:
Kauan sitten seurustelin ja asuin yhdessä pari vuotta naisen kanssa joka olisi halunnut yhteistä tulevaisuutta. Halusi naimisiin jne. Ei riidelty, eikä ollut mitään ongelmaa. Ei vaan tuntunut siltä että hän olisi ollut se oikea. Keskusteltiin tulevaisuudesta ja lapsista. Se suhde loppui kun tapasin nykyisen vaimoni, joka on se oikea. Ei kannata odottaa liian kauan jos toinen ei halua sitoutua. Kun oikea tulee vastaan, sen tietää heti, eikä toinen odota vuosia ennenkuin suostuu kihlautumaan. Seksiongelmat hoituu noilla viivästysgeeleillä tai jotenkin muuten. Nopea laukeaminen kertoo sen että miehesi on sinusta seksuaalisesti paljon kiinnostunut.

"kohta vuoden ajan" ja "erittäin vakava". Hmmmm...

Jos tuossa ajassa ruvetaan jo puhumaan erittäin vakavasta, se on minusta erittäin vakavaa!

Jos ensimmäisen vuoden ajan on ollut ongelmia seksissä, eikä siihen ole löydetty ratkaisua, on se "erittäin vakavaa". Ihme että olette edes yhdessä jos seksi ei ole sujunut edes ensimmäisen vuoden aikana. Sellaiset tapaukset on yleisiä ettei seksi suju enää kymmenen vuoden päästä. Jos se ei suju ensimmäisenä vuotena, mitä se on kymmenen vuoden päästä?

Unohtakaa kihlat tai yrittäkää saada seksi toimimaan apuvälineillä tai ilman.

Viimeksi muokattu:
Vika on siinä että "tiedät"... Samaan aikaan toinen vasta harkitsee asiaa. Lopulta sinun tietämisesi voi olla toisesta niin ahdistavaa että jää kihlaus toteutumatta.

Erittäin hyvin sanottu! Teillä on vain erilaiset luonteet, sinä olet vuoden jälkeen valmis, mies tarvitsee enemmän aikaa. Jos rakastat miestä, annat hänelle hänen tarvitsemansa ajan. Jos kerran TIEDÄT että olette aina yhdessä, mikä kiire teillä on kihloihin mennä? Vuosi on hirvittävän lyhyt aika elämässä. Odottakaa että olette olleet yhdessä kolme vuotta, silloin pää ei ole enää välittäjäaineista sekaisin ja silloin vasta sen voi oikeasti tietää.

Viimeksi muokattu:
Samaa mieltä parin edellisen kirjoittajan kanssa. Vuosi on lyhyt aika, ja se "tietäminen" voi muuttua seuraavan parin vuoden aikana.

Hieman oudolta kuulostaa myös se että muilla pitäisi antaa viesti tai merkki siitä että olette sitoutuneita. Pitäisi riittää että itse tiedätte sen, ei sitä tarvitse muille mainostaa sormuksin. Mies vaikuttaa järkevämmältä ja kypsemmältä koska hän ei hosu. Varmuus kasvaa suhteen pidentyessä, ei se sormus sitä varmuutta tuo. Se on yhtä helppo nakata menemään kuin se on ostaa.

Sitten taas on erilaisia ihmisiä. Jotkut eivät vain koskaan halua kihloihin ja naimisiin. Tai lapsia. Kannattaa selvittää mitkä asiat itselle on elämässä tärkeitä, ja etsiä sitten sellaisen kumppanin jolla on sama käsitys näistä asioista.

Yhteistyössä