Ei ilmeisestikään@Kasikuus onko teillä päin muita klinikoita? Tutkimuksia kyllä tehdään ymmärtääkseni, jos vain on klinikat auki.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ilmeisestikään@Kasikuus onko teillä päin muita klinikoita? Tutkimuksia kyllä tehdään ymmärtääkseni, jos vain on klinikat auki.
[/URL]Sulla on kyllä tosi korkeat nuo lämmöt. Millä mittarilla sä mittaat? Siis onko ihan kainalo vain korva vai mikäNo ei laskenut.
Aamulämpö 38.0 et korkein tähän asti tässä kierrossa, menkat myöhässä...mitä täällä tapahtuu
Kyl se on mentävä taas testikaupoille
[url=https://aijaa.com/17VR71][/URL]
Joo korva mittariSulla on kyllä tosi korkeat nuo lämmöt. Millä mittarilla sä mittaat? Siis onko ihan kainalo vain korva vai mikä
No joo se selittää sitten nuo lämmöt, miksi korkeita, mutta silti mielenkiintoinen käppyrä ja aika hyvältä näyttää. Mutta kuumeeksi tuo 38 kyllä itsellä menisi korvastakin mitattunaJoo korva mittari
Niihän se näyttää, mut käyräähän tässä seurataan ja sitä et pitäs lähtee laskuu eikä nousuun..tai sit on pöpö tulossa@LaTiLa Tän aamun fiilikset on niin vahvat menkkojen suhteen, et meni se testaus into ja mitä niitä tuhlaamaan Repäisykivut on ihan kauheita, mulla ollut näiden yk14 aikana vain 2 kiertoa, jossa EI OLE repäisykipuja. Välillä ne on niin kovia, et pitää pidättää hengitystä.
@Alinna86 Jopas on korkeat lämmöt Mut eikös korvakuumemittari näytä aina enemmän kuin normi mittari? Ainakin muistelen, et mitä lapsilta mitannut, ni yleensä korvamittari näyttää 0.5 astetta enemmän.
Joo täl on menty vuosi jo ja hyvin osaa kattoo millon ennustaa ovista ja oviksen jälkeen nousee jne. Jopa ennustanut raskauksia näistä lämmöistä vuoden aikana parit, mutta nyt näin pitkä ylöspäin menevä käyrä muistuttaa niin lokakuisesta plussasta et alkaa tosissaa olee jännät paikatNo joo se selittää sitten nuo lämmöt, miksi korkeita, mutta silti mielenkiintoinen käppyrä ja aika hyvältä näyttää. Mutta kuumeeksi tuo 38 kyllä itsellä menisi korvastakin mitattuna
Juu siis en tarkoittanut, että ei pystyis käyrää seuraa, vaikka näyttääkin enemmänNiihän se näyttää, mut käyräähän tässä seurataan ja sitä et pitäs lähtee laskuu eikä nousuun..tai sit on pöpö tulossa
Niinpä. Ajattelin kyl jossain kohtii vaihtaa toiseen mut meil ei ollu ja sit alkais vertailukohdatkin uusiks ni en sit jaksanutJuu siis en tarkoittanut, että ei pystyis käyrää seuraa, vaikka näyttääkin enemmän Sama kai se on millä sen mittaa, kun näkeehän sen muutoksen suusta, korvasta tai kainalostakin
Mulla näyttää korvamittari aina 38-39 astetta.Joo korva mittari
Nää mun kierrot on oikeesti jo yksi iso vitsi! Sanotaan että ne on siinä kp32- ihan mitä vaan, voivat olla vaikka vuoden pois. Km jälkeen lyhin kierto oli 32 ja nyt viimisimmän kierron käynnistin teroilla. Otin nyt kp3-7 clomit ja ajattelin sen saavan oviksen tulemaan aiemmin mutta ei, pitkäksi venyy. Turhauttavaa!!! 2 vkon päästä selviää oliko kyseessä ovis vai ei, jos ei ollu ni terot sitten vaan käyttöön katkasemaan kierto@haaveilija24 toivotaan, että olisi ovis kyseessä! Pitkä kierto sinullakin :/
@Kasikuus toivottavasti he vastaavat sähköpostiin ja kyllähän yksi vaihtoehto on käydä kauempanakin. Niin kyllähän siitä saa jo jotain tietoa. Jos on spermanlaadussa jotain heikentymistä, pitää ymmärtääkseni ottaa jonkun ajan päästä taas uusi kontrolli, että nähdään pitääkö paikkansa ensimmäinen tutkimus. Että yhden perusteella ei vielä voida varmaksi mitään sanoa. Paitsi meillä kyllä pystyttiin sanomaan, koska oli niin huono. Seuraavat myös sen varmistivat.
Toisaalta me on jätetty nyt ite tutkimukset välistä, kun yritetään välttää kaikkea ylimääräistä. Verikokeissa aion käydä, että saatais kilpparilääkitys kohdilleen. Käyn yksityisellä ottamassa, kun yksityisellä siis ollaan tutkimuksissakin, siellä ei ole koskaan näkynyt muita kuin näytteenottaja. Ja hoitoja varten pitää käydä vielä kummankin ottamassa hepatiitti- ja hiv-näytteet, ne myös käydään ottamassa ennen heinäkuuta. Jos siis näyttää siltä, että silloin hoitoihin pääsisi.
En muista nyt, mikä oli pitkien kiertojen taustalla sinulla? Toivotaan, että olisi ollut ovis ja pääsisit uuteen kiertoon, muistanko oikein että tekin odotatte hoitoihin pääsyä? Saatan kyllä sekoittaakin, pahoittelut jos meni sekaisin.Nää mun kierrot on oikeesti jo yksi iso vitsi! Sanotaan että ne on siinä kp32- ihan mitä vaan, voivat olla vaikka vuoden pois. Km jälkeen lyhin kierto oli 32 ja nyt viimisimmän kierron käynnistin teroilla. Otin nyt kp3-7 clomit ja ajattelin sen saavan oviksen tulemaan aiemmin mutta ei, pitkäksi venyy. Turhauttavaa!!! 2 vkon päästä selviää oliko kyseessä ovis vai ei, jos ei ollu ni terot sitten vaan käyttöön katkasemaan kierto
Meillä on siis -16 ja -18 lapset ja ovat saaneet alkunsa clomeilla. -19 kesäkuussa tein yllätysplussan mutta se meni kesken elokuussa. Nyt elokuun jälkeen ollut 3 kemiallista. Oon yksityisellä käynyt näitten pitkien kiertojen takia ja sieltä määrätty teroja ja sit noita clomeja. Keltarauhanen ainakin kokeen mukaan toimii mutta ovulaatiota ei tapahdu kun joskus ja jouluna ja multa jää sitten menkat pois kun ovulaatiota ei tapahdu.En muista nyt, mikä oli pitkien kiertojen taustalla sinulla? Toivotaan, että olisi ollut ovis ja pääsisit uuteen kiertoon, muistanko oikein että tekin odotatte hoitoihin pääsyä? Saatan kyllä sekoittaakin, pahoittelut jos meni sekaisin.
Mä epäilen, että mulla on vaan joku kemiallinen raskaus. Pregcheck ei anna kuin samanlaista viivaa ku eilen. Et hädin tuskin näkyy vaaleanpunasta hentoa.
Testit loppui, mut kattoo ny ensin alkaako vuoto ajallaan. Jos ei vloppuna tuu nii maanantaina teen uuden testin. Mut en usko et saadaan jouluvauvaa 2020.
Mut paremmalla onnella ens kiertoon jos mun aavistus osuu taas oikeaan.
Edit. Lisäsin kuvan, jossa viiva näyttää harmaalta ja hädin tuskin näkyy.
https://aijaa.com/bd9Jza
Sit vielä muokattuna näkyy selvästi, mut eipä se muokkaus tosiasioihin vaikuta
https://aijaa.com/hc6Vek
En jotenkin enää vaan usko että lähtis vahvistuu. Ehkä toi sofin 25 on herkempi mulla ku pregcheck mut olis tuonkin pitäny vahvistua jo ees vähän.