Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tääl odotellaan menkkoja saapuvaksi. Tänään tai huomenna pitäis alkaa, kun yleensä luteaalivaihe on 12-13 päivää. Maha kyl kramppailee välillä et varmasti on tulossa🙏🏼 Alkaa olee katse jo seuraavassa kierrossa😊 aattelin ottaa seuraavassa kierrossa cb ovistestit testiin. Oon aiemmin testannu vaan rfsu ja pc testeillä niin jännä nähdä miten nuo toimii
Ite kans tykkään noista cb ovistesteistä! 🙏🏻😊 Ne on mukavan selkeitä, eikä tarvii arvailla. 😅🙈 Mut teen usein sen lisäksi myös pc testejä, et näkee niistäkin viivan vahvistumista. 🤷🏻‍♀️🙈 Oon tämmönen himotestaaja! 😂

Täällä oli nyt ihan siteeseen asti tullu verta et eiköhän se kp1 oo. Ovikseen kaks viikko aikaa (flo ennustaa kp17). Toivotaan et tämä ois nyt vihdoin se meidän kierto🙏🏼 tsemppiä taas kaikille eri tilanteisiin💗
Tsemppiä myös sinne. ❤️

Syökö täällä kukaan inositolia? Oon tutkinut asiaa monista eri lähteistä, ja otin ite sen tässä kierrossa käyttöön muutama päivä sitten. Joillakin on auttanut raskautumisessakin, mutta toivon toki myös ettei tommoset pitkät kierrot enää toistuisi. 😅 Jos jollain on käytössä niin mikä valmiste ja paljonko syötte päivässä? Itse olen aika varoen alottanut kapseleiden syönnin, tällä hetkellä annos 1000mg päivässä. Joillakin tää on aiheuttanut vatsaoireita niin pyrin välttämään niitä.

Tsemppiä myös sinne. ❤️

Syökö täällä kukaan inositolia? Oon tutkinut asiaa monista eri lähteistä, ja otin ite sen tässä kierrossa käyttöön muutama päivä sitten. Joillakin on auttanut raskautumisessakin, mutta toivon toki myös ettei tommoset pitkät kierrot enää toistuisi. 😅 Jos jollain on käytössä niin mikä valmiste ja paljonko syötte päivässä? Itse olen aika varoen alottanut kapseleiden syönnin, tällä hetkellä annos 1000mg päivässä. Joillakin tää on aiheuttanut vatsaoireita niin pyrin välttämään niitä.
Mä söin hetken mut mulla tuli vatsaoireita, joka aamu oli herätessä maha kipee ja ihmeellinen ripuli nii lopetin.. mulla oli puhdas+ myo-inositol ja vaan se yks mittalusikallinen annostus eli olikohan 0,6g ja jossain luki et annos sais olla 4g et on hyötyä 😵‍💫 en tiiä oisko maha tottunut jos ois jatkanu

Yhteistyössä