Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää sunnuntaita! Täällä herättiin kurkkukipuun. 😔 Meillä siis miehellä ja toisella pojalla menossa ab-kuurit angiinaan joten bingo tais tulla..

Tää mun testihulluus vaan jatkuu. Eilen aamuna rfsu:n liuskassa ei mitään mutta tämän aamuisessa joku olematon viivanpaikka? Kylläpä näin dpo13 pitäis varmaan paremmin näkyä jos jotain olis tapahtunu. Miksei vaan osaa olla testaamatta ja odotella menkkoja. 🫣 Eilisillasta asti ollut sellasia jomotuksia alapäässä että eiköhän ne menkat viimestään huomenna ala. Laitan nyt vielä linkin kuvaan missä muokkaamaton testikuva ja alemmassa säädin kirkkautta niin näkyy paremmin. Luonnossa näkyy kyllä tuo viivanpaikka...

https://ibb.co/7twXJHw1
Voi ei, pikaista paranemista sinne😔
Mäkin nään tossa testissä viivan😳

• Tykkää
Reactions: jeshan
Hyvää sunnuntaita! Täällä herättiin kurkkukipuun. 😔 Meillä siis miehellä ja toisella pojalla menossa ab-kuurit angiinaan joten bingo tais tulla..

Tää mun testihulluus vaan jatkuu. Eilen aamuna rfsu:n liuskassa ei mitään mutta tämän aamuisessa joku olematon viivanpaikka? Kylläpä näin dpo13 pitäis varmaan paremmin näkyä jos jotain olis tapahtunu. Miksei vaan osaa olla testaamatta ja odotella menkkoja. 🫣 Eilisillasta asti ollut sellasia jomotuksia alapäässä että eiköhän ne menkat viimestään huomenna ala. Laitan nyt vielä linkin kuvaan missä muokkaamaton testikuva ja alemmassa säädin kirkkautta niin näkyy paremmin. Luonnossa näkyy kyllä tuo viivanpaikka...

https://ibb.co/7twXJHw1
Ei hirveesti kokemusta noista liuskoista mutta viiva näkyy 😊

• Tykkää
Reactions: jeshan
Hei..
Olen tehnyt viikon aikana kolme raskaus testiä ja kaikki negoja. Lähikaupan testi vaihtoja oli vain Pregchekc liuskat ja joku ennen menkkojen alkamista 6pv. Normallista ostin eilen jonkun sen omista ja siinä ei edes ollut mainintaa mikä sen mittaus yksikkö oli, 10 vai 25. Tuo lähikaupan oli 25.

Keräsin eilen rohkeuden ja kysyin asiaa äidiltäni, olenko raskaana. Sain vastauksen että olen, mutta kerroin myös ettei jää jälkiä raskaustesteihin. Kaikki tähän saakka ovat olleet tosiaan negatiivisia. Nopen silmäyksen jälkeen totesi uudelleen että olen raskaana, mutta totesi voihan se sit olla mennyt kesken jos testeissä ei ole mitään. Sanoi myös et laittoi jo viime viikonloppuna asian merkille ja oli puolisollensa maininnut et nyt ollaan raskaana. Nyt on sit kaikki luettuna kohdun ulkoisista ja keskeytyneestä keskenmenosta. Totta kai ollaan iloisia jos meille suodaan toinen mini ihminen, mutta totta kai varjostaa tieto etten saisi vuoteen raskautua. Äitini komppas et ootko laskenut kauan kahdella vanhemmalla sisaruksella on ikä eroa ja kuinka ensimmäinen on tullut sektiolla ja toinen alateitse. Heille on ikä eroa 1v3kk. Meille ois tulossa 1v4kk, mutta itse olen 10 vuotta vanhempi kuin äitini silloin. Huolettaa kestääkö paikat yms. Totta kai hänet pidetään jos vaan suinkin mahdollista. Mut miten mulla kaikaa päässä ne jyväskylän päässä olevan lapsettomuuslääkärin sanat '' te tuskin koskaan tulette saamaan biologista lasta, hän suosittelee teille lahjasoluja''. Voidaanko onnistua uudestaan? Minä joka en halunnut hakea pillereitä etten sotke omaa hormooni toimintaa kun ei sitä juuri muutenkaan ole. Me jotka käytimme vain kortsua uskoaksemme sen riittävän suojaksi.

Oli miten oli, huomenna soitan neuvolaan ja kysyn sieltä jatkoa. Jospa ne sit ottaisvat verikokeen ja jos ne vois ultrata missä se on. Huomis aamulle jätin vielä yhden Normal raskaustestin.

Selviä raskaus oireita on joka tapauksessa, mutta...

Yhteistyössä