Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@EKarolina oo jännää, pidetään peukkuja että viiva vahvistuu! 😍

@aida91, voi ei, toivottavasti siellä kuitenki kaikki hyvin 😥 varmasti raastavaa odotella, voimia!

@viivaviivi kyselit raskaustesteihin käytettävästä rahasta, mä en sitä niinkään mieti ku tykkään pregchekin niistä halvoista liuskoista mut ovistesteihin kyllä menee rahaa 😬

Me oltiin nyt viikonloppu miehen kanssa kaksistaan reissussa ja oli ihanaa 😍 aamulla vielä oli ovistesti nega, nyt illalla liuska ei ihan tasavahva mut digiin tuli jo hymy eli onks nyt sit dpo-1 vai onks se vasta huomenna 🤷🏻 no joka tapauksessa kai tässä piinapäivät on edessä kun viimeksi aamulla päästiin läheisiin tunnelmiin. Nyt tosin päätä särkee, vähän viluttaa ja posket hehkuu et toivottavasti ei oo uus flunssa saapumassa, alkuviikosta kun oli edellinen.. mietin et voiko vilu-olo liittyä ovikseen, onko kellään kokemusta?
Mulla myös oviksen aikoihin posket helottaa punasina ja saattaa olla kylmä/ vähän kipeä olo jopa🤗

• Tykkää
Reactions: Rilja
Huomenta taas kaikille! Uusi viikko ja toivottavasti plussia sekä ovis että raskaustesteihin. 💕 Oma olo on sellainen, että nää mun oireet voi olla pms-oireita tai sitten raskausoireita. Pianhan se selviää. Jotenkin veikkaan että että vain pms kummittelee, ehkä vähän lievemmin mitä yleensä. 🥹

Täällä ihmeen vähäoireinen ovis, usein on maha tosi kipeä, turvonnut ja tärinäarka, nyt vaan pikkusen pistelee.. ja verigreippimehusta huolimatta limat loistaa poissaolollaan, usein on kunnon eggikset 🧐
Hmm, jännä. Mulla kyllä vaihtelee noi kipu-oireet aika paljonkin, mutta vv:tä on yleensä aina ovisaikaan hyvinkin paljon. Onkohan jollain ollut vastaavaa tilannetta?

Hmm, jännä. Mulla kyllä vaihtelee noi kipu-oireet aika paljonkin, mutta vv:tä on yleensä aina ovisaikaan hyvinkin paljon. Onkohan jollain ollut vastaavaa tilannetta?
Mietin kans et "kulutettiinko" ne viikonloppuna pois miehen kanssa, et huomaanko ne sit vaan sillon jos ei oo ollu makkaritoimintaa oviksen lähettyvillä 😅 kaikkee sitä tuleekin tässä pohdittua 🙈

Jotenki semmonen olo et ei varmaan tärppää tästä kierrosta, vaikka onhan mahikset kun eilen aamulla talleteltiin ja illalla oli digissä plussa.. paras ois tietty ku vielä tänään vois mut epäilen ettei illalla onnistu ja en haluis hirveitä paineita miehelle sysätä 😓 no sormet ja varpaat ristiin että riittää 🤞🏼

• Rakkaus
Reactions: EKarolina
Mietin kans et "kulutettiinko" ne viikonloppuna pois miehen kanssa, et huomaanko ne sit vaan sillon jos ei oo ollu makkaritoimintaa oviksen lähettyvillä 😅 kaikkee sitä tuleekin tässä pohdittua 🙈

Jotenki semmonen olo et ei varmaan tärppää tästä kierrosta, vaikka onhan mahikset kun eilen aamulla talleteltiin ja illalla oli digissä plussa.. paras ois tietty ku vielä tänään vois mut epäilen ettei illalla onnistu ja en haluis hirveitä paineita miehelle sysätä 😓 no sormet ja varpaat ristiin että riittää 🤞🏼
Tsemppiä sinnekin! Toivotaan, että tärppää! 💕

• Tykkää
Reactions: Rilja
Jännää @EKarolina millon testaat uudelleen? 😍

Ja @aida91 toivotaan että verenvuoto ei olis merkki mistään ikävästä.

Koitan käyttää testeihin joka kk mahdollisimman vähän rahaa. Ekoina kuukausina meni tietty enemmän ku tikutin ovista, mutta nyt on niistä onnistunu säästää ku jätin ne pois. Heittäisin arvion että nyt menee jotain 10-20e kuussa. 😁

Oletan että tänään on dpo0 tiputteluvuodon perusteella. Mulla oviksen tienoilla aina on pientä tiputtelua. Mutta muuten on ihmeen vähäoireinen, lämmöt tuntuu kyllä nousseen ja ihan pientä juilimista mahassa. Yleensä ollut kivuliaampi ovulaatio (jos se nyt tällä hetkellä on edes tapahtumassa). Ainoa mikä huolestuttaa on se, että nyt on tullut paperiin tiputtelun lisäksi vaaleanpunaisia pieniä limakalvon palasia. 😫 Onko kellään ikinä ollut tällaista? Mulle ihan uutta ja oon kyllä vähän peloissani asiasta..

Mulla kivun määrä riippuu siitä kummalta puolelta ovis tapahtuu. Oikealta kun tulee, on aika kovatkin kivut noin 3-4h, joka säteilee koko ala vatsalle. Sit vasemmalla puolella tullessa juuri ja juuri tuntee jotain pistelyä/viiltelyä ja on lähinnä painoarka, kun kunnolla mahaa painelee vas. munasarjojen kohdalta. 🤷🏼‍♀️ Vv:tä on ihan reilusti kummalta vaan puolelta ovis tapahtuu.

Yhteistyössä