Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kp18, joo ei lähelläkään plussaa ovistesti aamupissasta, cb digillä tyhjää ympyrää🙄 teen vielä päiväpissasta ja sitte luovutan. Minkälaisilla pidätysajoilla te ootte tehnyt noita ovistestejä?
No onpas kumma. 🤔 Mä teen yleensä ovistestit 1-2h pidätyksen jälkeen ja usein klo10-18 välillä. 🙏🏻 Joskus teen sekä aamu- että iltapäivälläkin jos tarvetta on.

• Tykkää
Reactions: aida91
Tein päiväpissastaki, ei ovista. Teen vielä kerran iltapissasta ja sitte luovutan😅 mietin vaan et mikä on yhtäkkiä muuttunut kun aina on näkynyt aamupissasta🫣 talletteluja on tehty ni se on nyt sit herran haltuun
Harmi että ei sit vieläkään näkyny testissä😩 jospa se ovis ois kuitenkin tulossa vielä🙏🏼 tai sit ei vaan näkyny testissä tässä kierrossa jos olikin jo

Pika päivitys ja kysely

Oon ihan tajuttoman kipee tästä flunssassa. Ny viikon sairastanut. Poskionteloihin on voinu mennä / keuuhkokuume kuumeettomana ehkä menkat ja flunssa oli siis samaan aikaan .

Mitä ajatuksia tää herättää:
Syyskuusta asti mulla on ollu menkat 2-3 pv kesto ja niukentuneet . Ennen tätä on AINA olleet 5 pv. Tasaisesti kasvava volyymi ja runsaat keskipäivät. Voiko tää johtua imetyksestä?

Ja menkatennen syyskuuta oli viel lokakuisen synnytyksen jälkeen runsaammat?
Voiko tuo olla vaihdevuosioire?
Ja nyt ku flunssassa olen ja siis todella poikki kipeä ja kehossa kova taistelu ni menkat loppu 3 pv n jlk. Sit vuuodoton päivä sit kunnon punaista verta taas ruokalusikallinen sit vaaleaa verta tiputtaa. Vai kova yskäkö ärsyttää kohtua et tiputtelee?

Katoin netistä et voimakas kehon stressi voi vaikuttaa mut ei koskaan ollu tälleen...en kyl oo koskaan yleensä kipeekää nöin.

Buranaa oon syöny3-4 x päivässä vajaa viikon ja katoin netistä et se voi viivästyttää ovista tmv.?
Voikhoan ny sit irrota varmasti pieleen kehittymy munasolu?

Raskaustestin teen huomenna varoiksi et ei ooki jotain sellasta. Ovistesti on aika tumma mut ny näin kovas taudis kuulema kaikki lisääntymishormoniy voi olla sekasi

En ole pystynyt kaikia viestiä lukemaan mä sitten keskityn kun alan selvitä tästä❤️

• Vau!
Reactions: Rilja ja EKarolina

Yhteistyössä