Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään ihmeellistä sähköisku tuntemusta vasemmalla puolella. Ei normi ovistuntemuksia. Outoa ja toinen rinta vihloo välillä. Lievää menkkatuntemusta ollut myös.
Ehkä nää on merkkejä että kroppa alkaa taas herätä toimimaan.
Oon tykänny käyttää tota raskauskeijua testien tilaamiseen niin onko teillä sieltä suositella hyviä ovistestejä mitkä olis helppokäyttöisiä kun en oo niitä ennen kokeillut?

Tänään ihmeellistä sähköisku tuntemusta vasemmalla puolella. Ei normi ovistuntemuksia. Outoa ja toinen rinta vihloo välillä. Lievää menkkatuntemusta ollut myös.
Ehkä nää on merkkejä että kroppa alkaa taas herätä toimimaan.
Oon tykänny käyttää tota raskauskeijua testien tilaamiseen niin onko teillä sieltä suositella hyviä ovistestejä mitkä olis helppokäyttöisiä kun en oo niitä ennen kokeillut?
Onko sulla ollu noita digitaalisia? Mä jotenkin tykkään ite käyttää niitä, selkeimmät. (y) :) Ja sit lisäksi teen jotain halvempia liuskatestejä, esim OneStep, jotta saa samaa infoa molemmista teistä. Menee kyllä usein mulla yks yhteen. 🙏

Sain kesäkuulle ajan polyypin poistoon eli 3kk odotus.. osasin odottaa et on jonoa mut meni kyl kovasti tunteisiin silti 😂😔 eli raskaushaaveet voi heittää nyt sivuun hetkeks ja yrittää keskittyä muuhun❤️‍🩹 yritetään kyllä vielä mut mahikset ton polyypin takia on aika olemattomat joten mitään suuria odotuksia ei oo😩jätän nyt myös ovistestailut sikseen ja säästän testit myöhempään..

Sain kesäkuulle ajan polyypin poistoon eli 3kk odotus.. osasin odottaa et on jonoa mut meni kyl kovasti tunteisiin silti 😂😔 eli raskaushaaveet voi heittää nyt sivuun hetkeks ja yrittää keskittyä muuhun❤️‍🩹 yritetään kyllä vielä mut mahikset ton polyypin takia on aika olemattomat joten mitään suuria odotuksia ei oo😩jätän nyt myös ovistestailut sikseen ja säästän testit myöhempään..
Ähh, ymmärrän fiiliksen, kolme kuukautta tuntuu tosi pitkältä ajalta tässä asiassa 😔

• Surullinen
Reactions: Jazmyn
Ihanaa että syy nyt selvisi, miksi raskautuminen ei oo onnistunut, huojentaa varmasti mieltä. Tsemppiä odotteluun, nyt vaan keskittymään kaikkeen kivaan sillä välin🩷

• Tykkää
Tsemppiä odotteluun! 💗🙏🏻🫶🏻 Ja jospa sen jälkeen sit onnais. ❣️🥰🫶🏻

• Tykkää
Kiitos kaikille💗 odottelu tuntuu tosiaan pahalta nyt kun yritystä muutenkin ollut jo melkein vuosi.. ja toimenpiteen jälkeen saattaa mennä se 1-2 kiertoa että palautuu… lääkäri oli kyllä varma että polyypin poiston jälkeen tärppää niin odotukset on kyllä jo korkealla et sillon sit vihdoin tärppää❤️‍🩹

Onko sulla ollu noita digitaalisia? Mä jotenkin tykkään ite käyttää niitä, selkeimmät. (y) :) Ja sit lisäksi teen jotain halvempia liuskatestejä, esim OneStep, jotta saa samaa infoa molemmista teistä. Menee kyllä usein mulla yks yhteen. 🙏
En oo koskaan käyttänyt mitään ovistestejä. Luin facesta että pc testit olis hyviä ja näytti olevan ihan edullisia. Digit on aika kalliita.

En oo koskaan käyttänyt mitään ovistestejä. Luin facesta että pc testit olis hyviä ja näytti olevan ihan edullisia. Digit on aika kalliita.
Ne digit on joo vähän hintavia. Toki itellä yks semmonen 10kpl paketti kestää aina 2-3 kiertoa. 🥹🙏
Sen etu on just se, et ei tartte ite tuhrustaa ja miettiä millon se viiva on tarpeeks tumma ja paksu. Mut kyllä noilla muillakin pärjäilee, ei hätää. :giggle:🫶

Yhteistyössä