Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mul oli toiveet ens kierrossa ku miehen piti olla lomalla just ovisviikko ja mä aattelin tehä etätöitä muutaman päivän et voi hyödyntää lounastauot mut nyt joutukin siirtää lomaa viikolla eteenpäin eli se toivo meni siinä 😥 jotenki vähän lannistunut fiilis et onnistutaanko ikinä jos iltaisin ei vaan saada hommia maaliin ja lapsen kanssa ei oikeen muut ajankohdat arkena onnistu 😐

Hyvä @viivaviivi kun muistutit tosta prolaktiinista, mul on se lähete labraan mut en oo vielä käyny.. googlaamalla sain et paras ois ottaa kp 1-10 välillä nii pitää ens kiertoon käydä

• Tykkää
Reactions: viivaviivi
Huomenta!
Tänään oletettu dpo3 mut voi laittaa listalle kun eiliseen ei oltu vielä laitettu.
Tein herätessä ovistestin ja onestep ei näyttänyt mitään paitsi jos oikein tihrusti ja cb näytti tosi haaleeta viivaa.
Kai mulla sitten oli jo ovis tai jotain...ääh, ei ois pitäny ostaa noita testejä. Tiesin että menee sähläämiseksi ja arvuutteluksi. Premom ennustaa ovista huomiselle ja flon mukaan oli sunnuntaina. Lämmöt oli tänä aamuna vaan 36.3 joten ne ei ainakaa vielä oo koholla. Ainoa oire mihinkään suuntaan on arat nännit mitä on ollut nyt muutaman päivän.
Jatkanko vielä testailua vai odotanko suosiolla viikonloppua että voin alottaa r-testien tekemisen?

Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@aida91 ★ 10/25 ★ 2.
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

15.4.2026 Keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@EKarolina kp 18/25-28
@Jazmyn kp 19/28-31
@Adelae kp 15/29-30
@Rilja kp 26/32-36
@viivaviivi kp 6
@Soulsister85 kp 19/28-31
@aida91 kp 10/26-28
@Lukija613986 kp 21
@Haaveistatotta91 kp 22
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@EKarolina DPO 8
@Rilja DPO 4
@Jazmyn DPO 2
@Soulsister85 DPO 3
★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

Huomenta!
Tänään oletettu dpo3 mut voi laittaa listalle kun eiliseen ei oltu vielä laitettu.
Tein herätessä ovistestin ja onestep ei näyttänyt mitään paitsi jos oikein tihrusti ja cb näytti tosi haaleeta viivaa.
Kai mulla sitten oli jo ovis tai jotain...ääh, ei ois pitäny ostaa noita testejä. Tiesin että menee sähläämiseksi ja arvuutteluksi. Premom ennustaa ovista huomiselle ja flon mukaan oli sunnuntaina. Lämmöt oli tänä aamuna vaan 36.3 joten ne ei ainakaa vielä oo koholla. Ainoa oire mihinkään suuntaan on arat nännit mitä on ollut nyt muutaman päivän.
Jatkanko vielä testailua vai odotanko suosiolla viikonloppua että voin alottaa r-testien tekemisen?
Onpas hankalaa kyllä 😯 oliko missään vaiheessa kunnolla tummentunut testi?

Mä oon nyt pari kiertoa tikuttanu tosi aikaisesta lähtien (tyyliin kp9 vaikka plussa aikaisintaan kp18), ja oon huomannut et mul alkaa liuska tummentua vasta ovisplussaa edeltävänä päivänä vaikka sitä ennenkin seilaa haaleasta vähän tummempaan. Ja et jos vaan kerran päivässä testais nii vois mennä tosiaan ohi, nyt kp 20 aamulla premomin antama arvo oli 0,25, illalla 0,41, kp21 aamulla 0,45 ja illalla kuudelta 1,12 mikä oli sit huippu koska testasin vielä 4h myöhemmin ja oli jo 0,91. Ja seuraavana aamuna oli 0,47. Must on mielenkiintoista seurata miten noi menee, mut ens kierrossa taidan pysytellä plussapäivään asti vaan liilassa digissä koska siitä nyt näkee sen oviksen lähestymisen, sit ku oon kuitenkin utelias et miten huippu sijoittuu ovisoireisiin nii sillon voin sit liuskojakin uitella.. siihen asti on vaan rahan tuhlausta 🙈

Lämmötkin voi nousta muistaakseni vasta ainakin 3 vrk oviksen jälkeen 🤔 mut nännit mulla on nykyään aina kipeet oviksen jälkeen jotain päiviä.

Huomenta!
Mulla kans saattaa tummentua hyvin nopsaan, kun alkaa tummentua. 🫶
Toisaalta, mulla on melko lyhyt kiertokin nykyään. Tätä se ikä teettää myös. 🥹🙏

Yhteistyössä