Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei kaikki!
Ollaan ilmeisesti aloitettu yrittämään toista lasta. Lähes vuosi esikoisen syntymästä kulunut aikaa. Vuoden päivät suositeltiin odottamasti, sektiolle päädyttiin. Mutta täytyy todeta miten erilaista ohjeistusta jokaiselta ammattilaiselta saa. Varmaan joskus helmi maaliskuun vaihteesssa kyselin neuvola chatissa mahdollisen gyne ajan perään ja sain vastauksen ettei kalenterit ole vielä auki, palaa asiaa toukokuussa. Viime viikolla kysyin sairaanhoitajan chatissa ja vastaus kuului ettei gynelle saa suoraa aikaa vaan tarkistuksen tekis yleislääkäri. Ööö, ei kiitos! Tänään kokeilin neuvola chatin kautta onnea ja sain vastauksen, ettei gyne aikaa saa jos ei ole raskaana tai ehkäisyongelmia. Totesi vain että vuosi riittää kohdun palautumiseen, on turvallista yrittää. Jos haluan käydä tilanteen tarkistuttaa suositteli yksityiseen yhteydenottoa. o.O

Uusi raskaus pelottaa ja niin se synnytyskin. Pahoinvointi ja oksentelu kestivät viikolle 24 ennen kuin helpotti. Toivottavasti raskautuminen ei vie yhtä kauan kuin esikoisen kohdalla. Toisaalta 0.15 amh-arvolla ei nyt suuria voi toivoa. Tähdet ja kuu on tosiaan oltava kohdillaan tärpätäkseen.

Laitetaan aloitus ★ 05/26 ★ 2.
Kp on 22/28-34, piinailijoihin en vielä tule.

Säikähdin tänne kirjautuessa kun ilmoitti ettei sähköpostia tunnisteta että tunnukseni on poistettu. Vaikka loinkin ''uudet'' tunnukset niin sain nimimerkkini takaisin yms. Vaikkakin otava media ilmoitti ettei sähköpostia ole järjestelmässä.

• Tykkää
Reactions: Jazmyn
Heippa taas!

Olin ryhmässä haaveilemassa vauvaa vuodelle 2026. Plussasin maaliskuussa mutta viikolla 9 ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno😭 Tyhjennys meni ihan hyvin ja vuoto on loppunut vihdoin. Tämä oli siis minun historiassa ja kymmenes keskenmeno ja henkisesti ehkä yksi pahimmista🥺
Nyt sain metforem lääkityksen pcos.sään. Thyroxin lääkityksen kilpirauhaseen. Ja lisäksi tuli lääkkeet jotka aloitan ovulaation jälkeen.
Nyt näillä konsteilla ja tästä pikkuhiljaa selvinneenä voisin palailla listoille haaveilemaan uudesta raskaudesta ja pienestä meille vuodelle 2027❤️
Yritys on aloitettu 10/2025 ja lapsi olisi meille kolmas. (1.yhteinen)
Kierto ei ole vielä käynnistynyt niin kiertopäiviä en vielä osaa sanoa
Voi kun kurjaa, ompa hurjan monta keskenmenoa🥺 toivottavasti lääkkeistä olisi nyt apua🩷

Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)
@Minnix ★ 11/25 ★ 3.
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Lukija616935 ★ 04/26 ★ 2.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

12.05.2026 Tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★

@Lukija616935 kp 26
@Haaveistatotta91 kp 24
@Soulsister85 kp 23/24-28
@heltsuli kp 23/28-34
@EKarolina kp 19/25-26
@Rilja kp 19/32-36
@miumau* kp 16
@Minnix kp 11/27-31
@Adelae kp 10/29-30
@viivaviivi kp 5
@Tuimatar89 kp 4/28-34
★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@Lukija616935 DPO 12
@miumau* DPO 4
★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26

Huomenta!
Päivittelin listan ja vaihdoin sieltä kiertopäivät hiukan loogisempaa järjestykseen. Pahoittelut! Tottunut aiemmista ryhmistä tuon ja onhan se päivittämisen kanssa helpompaa kun numerot pienenevät seuraavan kohdalla yms.

Jollain sivulla oli tikuttamisesta puhetta. Multa löytyy vielä joitain ''vanhoja'' ovis testejä, kai ne käytän mutta tuskin käyn uusia tilaamaan. Aiemmassa yrityksessä mies ei ollut kovin suopea testaamisen suhteen ja itse olen tällä hetkellä kotihoidontuella niin se vähäinen raha ei riitä testeihin. Mennään vähän mutu tuntumalla sitten. Oviskivut ja limat on yhä sellainen tuntematon käsitys mulle, kai sekin kertoo et hedelmällisyys vaan on niin radikaalisesti tippunut.

Suotuisia plussa tuulia kaikille!

• Tykkää
Reactions: Minnix ja Jazmyn
Huomenta!
Päivittelin listan ja vaihdoin sieltä kiertopäivät hiukan loogisempaa järjestykseen. Pahoittelut! Tottunut aiemmista ryhmistä tuon ja onhan se päivittämisen kanssa helpompaa kun numerot pienenevät seuraavan kohdalla yms.

Jollain sivulla oli tikuttamisesta puhetta. Multa löytyy vielä joitain ''vanhoja'' ovis testejä, kai ne käytän mutta tuskin käyn uusia tilaamaan. Aiemmassa yrityksessä mies ei ollut kovin suopea testaamisen suhteen ja itse olen tällä hetkellä kotihoidontuella niin se vähäinen raha ei riitä testeihin. Mennään vähän mutu tuntumalla sitten. Oviskivut ja limat on yhä sellainen tuntematon käsitys mulle, kai sekin kertoo et hedelmällisyys vaan on niin radikaalisesti tippunut.

Suotuisia plussa tuulia kaikille!
Mun kiertopäivä jäi laittamatta, nyt kp18/ 28-30🙂

Täällä ei oo ovistestit tummunu edellisiin verrattuna yhtään. Toivottavasti olis ovis vaan myöhässä eikä olis ovuloimaton kierto. Sellasta mulla ei oo koskaan vielä ollut..

@Rilja saitko sä oviksen kiinni?✨
En oo vielä saanu 😥 just aamulla mietin et onko ovuloimaton kierto vai mitä ku edelleen digi vilkkuu, nyt viides päivä ja aiemmissa vilkkunu 3 tai 4 päivää.. vai tuleeko plussa nyt lähipäivinä vielä..

Mulla jotenkin sekoili tää sivusto, katoin et ei oo päivitetty tänää, päivitin ja si olikin päivitetty ja poistin sen nii toivottavasti se ei ky jääny kummittelee😆

Mulla näyttää flo ovista tostaille, mutta ite arvelen et on vasta la tai su. Ku mulla lyhyttä kiertoa yleensä seuraa pidempi. Mu saapa nähä.

Yhteistyössä