Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onpas kiva kun päästään jännäilee melkein samoilla dpo päivilläMut voi myös lisätä piinalistalle täällä dpo3 tänään![]()
Ihanaa! OnneaViiva on tummunut ihan selkeästi!Ei se vieläkään mikään kirkuvan punainen oo, mutta selvästi tummempi kuin lauantaina
Mä jostain luin et -2 ja -1 ois ne tilastollisesti parhaat päivät (tyyliin 20-30% saumat) ja sit ovispäivä ois vaan 10% eli toi 2 päivää ennen osuu parhaille päiville kuitenkinTäällä nyt hyvä fiilis että sain oviksen kiinni, mutta toisaalta huomaan miksi oon vältellyt tikuttamista. Tulee ihan hirvittävä paine tehdä talletukset ja sitten harmittaa kun ei menekään ihan nappiin.2 päivää ennen ovista onnistui mutta ei enää sen jälkeen. Noh, näillä mennään mitä on.
![]()
En olekaan ennen kuullut termiä ”muumimukimenetelmä”HUomenna tai ylihuomenna on ovis ja talletuksia ei oo tehty eikä tuskin pystytäkään. Miten sitä tulikin muumimukimenetelmä mieleen
Eli simpat pahvikuppiin( en halua muumikuppia ostaadääm) ja ruiskulla sisään.
Tuntuishan tuo vähä hassulta mut voihan sitä sit kruunata aidolla aktilla ku ehtii ja voi?
Mä oon kans kuullut, että -2 ja -1 parhaat päivät. Meillä esikoinen sai -2 alkunsa, muina päivinä ei silloin oviksen aikaan talleteltuTäällä nyt hyvä fiilis että sain oviksen kiinni, mutta toisaalta huomaan miksi oon vältellyt tikuttamista. Tulee ihan hirvittävä paine tehdä talletukset ja sitten harmittaa kun ei menekään ihan nappiin.2 päivää ennen ovista onnistui mutta ei enää sen jälkeen. Noh, näillä mennään mitä on.
![]()