Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä nyt hyvä fiilis että sain oviksen kiinni, mutta toisaalta huomaan miksi oon vältellyt tikuttamista. Tulee ihan hirvittävä paine tehdä talletukset ja sitten harmittaa kun ei menekään ihan nappiin. 🥹 2 päivää ennen ovista onnistui mutta ei enää sen jälkeen. Noh, näillä mennään mitä on. 🫶🏼

HUomenna tai ylihuomenna on ovis ja talletuksia ei oo tehty eikä tuskin pystytäkään. Miten sitä tulikin muumimukimenetelmä mieleen🤔

Eli simpat pahvikuppiin( en halua muumikuppia ostaa 😅dääm) ja ruiskulla sisään.
Tuntuishan tuo vähä hassulta mut voihan sitä sit kruunata aidolla aktilla ku ehtii ja voi?

Täällä nyt hyvä fiilis että sain oviksen kiinni, mutta toisaalta huomaan miksi oon vältellyt tikuttamista. Tulee ihan hirvittävä paine tehdä talletukset ja sitten harmittaa kun ei menekään ihan nappiin. 🥹 2 päivää ennen ovista onnistui mutta ei enää sen jälkeen. Noh, näillä mennään mitä on. 🫶🏼
Mä jostain luin et -2 ja -1 ois ne tilastollisesti parhaat päivät (tyyliin 20-30% saumat) ja sit ovispäivä ois vaan 10% eli toi 2 päivää ennen osuu parhaille päiville kuitenkin 😊

• Rakkaus
Reactions: miumau*
HUomenna tai ylihuomenna on ovis ja talletuksia ei oo tehty eikä tuskin pystytäkään. Miten sitä tulikin muumimukimenetelmä mieleen🤔

Eli simpat pahvikuppiin( en halua muumikuppia ostaa 😅dääm) ja ruiskulla sisään.
Tuntuishan tuo vähä hassulta mut voihan sitä sit kruunata aidolla aktilla ku ehtii ja voi?
En olekaan ennen kuullut termiä ”muumimukimenetelmä” 😅 Mutta se on varma etten enää missään juo kahvia muumimukeista 😂🙈

Mä oon kyllä kuullut muumimukimenetelmästä vaikkei käytössä oo ollutkaan 😅 tosin ilmeisesti muumimuki ei oo oikeesti hyvä vaihtoehto siihen, olikohan liian kylmä pinta tms 🤔 eli kertiskupit käyttöön jos tarvetta on 😁

Täällä ovistesti vilkkuu kolmatta päivää, oiskohan jo huomenna pysyvä hymy 🤔 vähän jo ovisoireita huomattavissa, eilen onneks saatiin tallettelut tehtyä ja sit vielä uus yritys kun tulee pysyvä hymy ✨

Mä luulin jo et flunssa vihdoin helpotti toisella antibioottikuurilla mut kyl mul edelleen/taas toisessa poskiontelossa on tuntemuksia.. en oikeesti jaksa jos vielä vaatii jotain toimenpiteitä 😵‍💫

• Tykkää
Mä oon kans kuullut, että -2 ja -1 parhaat päivät. Meillä esikoinen sai -2 alkunsa, muina päivinä ei silloin oviksen aikaan talleteltu 🤭

Oon kans kuullut muumimukimenetelmästä, ja oikeasti sitä harkitsin esikoisen aikaan, kun miehellä oli vähän ressiä ja ongelmia viimeistelyssä. Nyt ei vielä olla päästy aloittamaan yritystä, kun odottelen ekaa ovista, saa nähä tuleeko taas paineina. Mies ottaa aina vähän raskaasti jos on "pakko" talletella 🫣

• Tykkää
Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)