Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää juhannusta kaikille! 🌸🫶🏻

Mä eilen testaushulluuksissa tein vielä illalla CB digin joskus kuudelta illalla ja tuli jo pysyvä hymy 🫣 liuskatesti ei ollu vielä ihan posi mutta tummentunut sekin et en nyt tiiä onko tänään DPO 0 vai -1 vielä 🤔 ei sillä että hirveesti väliä ois 😅 mahatuntemuksia on ollu eilen ja eggiksiä jo pari päivää.. eilen illalla saatiin talleteltua et toivotaan et sieltä meidän juhannustaika löysi tiensä perille 🫣 vitsi mä niin toivon maaliskuista, oispa tää meidän kierto ✨🥹

Tulin vaan jo toivottelee hyvät juhannukset kaikille! ☀️🌸🤗

Jos koittas tän loppuviikon ottaa rennosti eikä miettis liikoja. Alkuviikosta pääsis jo testailee, jos uskallan 🫣🥹
Toivotaan että on tärpänny❤️ mäkin ajattelin testailla ensi viikolla joko ma tai ti (dpo10 tai dpo11) on kyl tosi sekalaiset fiilikset ja huomaan et alkaa semmonen pelko hiipimään samalla tavalla kun joka kierrossa että onko taaskaan tärpänny🥹💗

• Tykkää
Reactions: Rilja ja viivaviivi
Tämä on kyllä ärsyttävää! Naiset kyttää kiertoa ja katsoo hedelmälliset päivät jne, meidän tapauksessa minä syön vielä lääkkeitä että saadaan homma edes pelittämään ja miehille riittää muutaman minuutin sessio, jota ei sitten aina pysty suorittamaan... heh no ymnärretään heitä myös, vaikka välillä kyllä ärsyttää 😅
😅 joo tässäki pitäs olla rajansa kaikella😅.. meil on taas se ongelma ku mies tykkäis jyystää muutaman tunnin ja eihän se käy kun hitto vie sitä aikaa ja tilaa muutenkaa meinaaedes pikasille löytää😂 ...... nyt osas olla lännen nopein
.. mut käy se muumimuki tässäkin saa vieträä pari tuntia sen kans jos ei mulla oo aikaa ja jaksua.

.voi vaikka itse valita kupin nii miellyttää varmasti🤣

• Haha
Reactions: Tamulii
Mulla on viime oviksesta eli kk sit alkanu ilm hormonit muuttua pois päin imetyksen vaikutuksesta.
. En osannut ny paremmin kuvata mitä tarkota😅
Silloin meni maidon tulo blokkiin 4-5 pv oviksesta ja todella pysyi pois menkkoihin asti. Alkoi uudestaan maitoa tulla entisen lailla vasta menkkojen päätyttyä. Päättelin et progesteroni nousee korkeammalle nykyään joka nousee oviksen jlk.

Nyt sit alko ovistesti vahvistua tuttuun tapaan kp 13 ja oli illalla tasavahva. Yleensä oon sinä päivänä saanu ov kivun ku testi on tehny ton nopean nousunsa. No..maito meni blokkiin kp 12 illalla estrogeenin nousu ja lh nousun myötä.

Kp 14 sain vastoin entistä viel aamulla ja päivällä ylikomtrollin vahvuisen viivan jja oli illallaki tasavahva (yleensä nousee sen 1 päivän ja seuraavana jo haalee)

Odotim kipua mut nyt on kp 15 , ov testi haalenee ja vieläkää ei oo irronnu munasolu. Päättelen siis kivun puutteesta että ei oo.

Maitoa kyllä tulee..
.saa nähä menikö ovuloimattomaksi kierroksi vai mitä täs käy.

Eilen ja edellispäivänä saatiin kyl talletettua....

Paljon onnea Nennikki ❤️ Toivottavasti me muut tullaan kohta perässä! Ja ihanaa juhannusta kaikille, tehdään nyt oikein urakalla niitä juhannustaikoja!

Mulla oli Flo:n mukaan ovis eilen, talletukset onnistui onneksi toissapäivänä ja eilen. Myös mun miehelle tulee herkästi paineita just silloin, kun tietää että olis otollinen aika… 😔 Ja sekös turhauttaa! Ovistestejä en oo vielä korkannut, ja ajattelin yrittää kellistää miehen vielä nyt viikonloppuna 🫢 Yritän vasta päästä kärryille mun kierrosta, joten tuo Flo:n arvio oviksestahan voi heittää aika paljonkin jompaan kumpaan suuntaan. Ehkä sitten ensi kierrossa otan testit käyttöön. Nyt viikonloppuna en aio puhua miehelle lapsenteosta mitään, ettei homma mene ihan puurtamiseksi. 😊

-Nooruska

Yhteistyössä