Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihanaa @JazmynMä voisin varovasti siirtyä plussanneisiintestit tummuu ja nyt on menkatkin myöhässä. Oireena tällä hetkellä rintojen arkuus ja nyt on tullu nännikipuakin.. ja vv lisääntyny verrattuna siihen mikä sahara oli ku plussa tuli
Niin toivon että te kaikki saatte plussat pianja tuun varmasti välillä katsomaan tänne miten teillä menee
Ihanaa kesää jokaiselle![]()
Mulla yleensä Digi on posi ennen liuskatestiä ja liuskatestistin huipusta n 12h nii kivut millon oon päätellyt et ovis ois, en tiiä oonko oikeassa.. nyt en saanu huippua kiinni ees liuskalla mut about vuorokausi digin pysyvästä hymynaamasta oli kunnon kivut, eggigsiä on tyyliin 2-3vrk ennen sitä@Jazmyn paljon onnea ja vauvaliimaa matkaan
On:Eilen tosiaan aamulla positiivinen ovistesti ja iltapäivällä tosi kovat alavatsakivut, ei mainannut pystyä edes kävelemään. Tallettelut ei myöskään onnistuneet eilen, kun meillä vieraita. Tänään varmaan jo liian myöhäistä, koska pakkohan sen oviksen oli olla jo eilen kivuista päätellen. Olkoon tänään siis dpo 1 piinalistalle.
Tuleeko muilla ovistuntemuksia kuinka nopeasti posin jälkeen? Itsellä tähänmennessä aina tulleet samana päivänä kivut, jos testi aamulla posi, pari päivää ennen vähän jomottelee.
Ke talleteltiin, silloin oli hyvät eggikset, niin ehkä siellä joku siittiö selviäisi vähän pidempään..