Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@heltsuli mulle tuli kans surullinen olo sun puolesta, ymmärrän et miehet voi suhtautua vauvaprojektiin vähän eri tavalla eikä se tunnu heidän kropassa mut mun mielestä on väärin et hän päättää teiän molempien puolesta et miten toimitaan. Ja mun mielestä jos toinen on yhteisellä päätöksellä kotona hoitamassa yhteistä lasta, niin sit toinen huolehtii kuluista enemmän vaikka muuten rahat ei kaikki yhteisiä olisikaan. Toki erilaisia tilanteita on yhtä paljon kun pariskuntiakin mut näin karkeesti yleistäen. Toivottavasti saatte asiasta keskusteltua

@EKarolina vitsi miten jännää!! 😍 Mä niin pidän peukkuja ettei menkat sieltä tuu 🫶🏻💕

• Rakkaus
Reactions: EKarolina
Elkää turhaa olko pahoillanne, oon tähän tottunut vuosien varrella. Rahat eivät ole yhteisiä, mutta hän sattuu olemaan äärimmäisen pihi ja saita. Mua ihan huvittaa kun hokee et omilla rahoilla saat ostaa herkkuja ja karkkeja, no eipä mun rahat oikein sellaiseen riitä. Kahdesti aiemmin olen hänet saanut ostamaan testejä, mutta pääsääntöisesti pitää ihan humpuukkina. Hän on vakuuttunut et tärppää, ei välttämättä heti, mut kyllä se vielä nappaa. Mut esim. nyt kun kierto oli normaalia pitempi niin mietinkin et tuleeko ovulaatioa aiemmin kuin yleensä vai normaaliin aikaa, on tämäkin tasapainottelua asioiden välissä. Onneksi mahdollisesti pahin shokki ja tressi on takanapäin taputeltuna ja nyt voi energiansa kohdistaa muihin mukaviin asioihin. Mut niinhän se on, et projekti on yhteinen niin saisi myös herra osallistua kustannuksiin.

Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Lukija629523 ★ 07/25 ★ 3. (1. yhteinen)
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Maicy ★ 03/26 ★ 5.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.
@Jenzbyyy ★ 05/26 ★ 3.
@n00ruska ★ 05/26 ★ 1.
@Umpalumpa ★ 06/26 ★ 6. (2. yhteinen)
@Ihmeitä7 ★ 07/26 ★ 8.
@Lukija629027 ★ 07/26 ★ 1.

★★★★★★★★★★★★★★★★

13.8.2026 Torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★
@Liilja kp 35/32-40
@Ihmeitä7 kp 34
@Jenzbyyy kp 27
@EKarolina kp 25/25-26
@Lukija629027 kp 23/26-28
@Lukija629523 kp 22/26-28
@miumau* kp 21/26-28
@Soulsister85 kp 17/24-27
@viivaviivi kp 16
@Maicy kp 11/24-28
@Haaveistatotta91 kp 9
@heltsuli kp 8/28-30
@Rilja kp 8/32-36
@Adelae kp 8/33
@Umpalumpa kp 6/24-32
@n00ruska kp 5/31-37

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@EKarolina DPO 14
@Ihmeitä7 DPO 13
@Lukija629027 DPO 11
@Jenzbyyy DPO 10
@Lukija629523 DPO 9
@miumau* DPO 5
@viivaviivi DPO 4
★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26
@Minnix ★ 11/25 ★ 3. ★ 05/26
@Nennikki ★ 04/26 ★ 2. ★ 06/26
@Tamulii ★ 06/26 ★ 2. ★ 07/26
@Emulii ★ 05/26 ★ 1. ★ 07/26
@Toive toisesta ★ 07/26 ★ 2. ★ 07/26
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2. ★ 07/26
@Niiskuneito ★ 05/26 ★ 2. ★ 07/26

Taustailija täällä hei. Olen lukenut huhtikuusta asti, kun saatiin plussa, joka meni sitten myöhemmin kesken rv 10. Tänään dpo9 ja hullu kun olen niin testasin. Testiajalla tuki rfsu herkkään sellainen haamu, että näkyi oikeasti vasta kun teurastit testin ulos muoveista. Nyt 1h myöhemmin viiva näkyy selkeämmin, mutta muistelen rfsu:n olleen surullisen kuuluisa siitä, että antaa turhia viivanpaikkoja testiajan ulkopuolella. Onko kellään kokemuksia? Jakaisin kuvan jos osaisin, enkä oikeen tiedä onko tämä se paikka, jossa tykätään analysoida viivoja 😄

Taustailija täällä hei. Olen lukenut huhtikuusta asti, kun saatiin plussa, joka meni sitten myöhemmin kesken rv 10. Tänään dpo9 ja hullu kun olen niin testasin. Testiajalla tuki rfsu herkkään sellainen haamu, että näkyi oikeasti vasta kun teurastit testin ulos muoveista. Nyt 1h myöhemmin viiva näkyy selkeämmin, mutta muistelen rfsu:n olleen surullisen kuuluisa siitä, että antaa turhia viivanpaikkoja testiajan ulkopuolella. Onko kellään kokemuksia? Jakaisin kuvan jos osaisin, enkä oikeen tiedä onko tämä se paikka, jossa tykätään analysoida viivoja 😄

Heippa. Ikävä kuulla keskenmenosta ❤️‍🩹 Rfsu:n herkät mulla yleensä toimineet hyvin, mutta joskus kyllä aiheuttaneet myös harmaita hiuksia. 🙃 Tuossa tilanteessa ei kai auta muu kuin odottaa päivä tai pari. Tsemppiä ❣️

Heippa. Ikävä kuulla keskenmenosta ❤️‍🩹 Rfsu:n herkät mulla yleensä toimineet hyvin, mutta joskus kyllä aiheuttaneet myös harmaita hiuksia. 🙃 Tuossa tilanteessa ei kai auta muu kuin odottaa päivä tai pari. Tsemppiä ❣️
Kiitos vastauksesta 🤗 nyt on kyllä paha kun tuota malttia ei ole luomistyössä tähän yksilöön kauheasti laitettu 😄 saapa nähdä. Toki aiempi keskenmeno pitää aika realistina kaiken suhteen

• Tykkää
Reactions: miumau*
@EKarolina onpa jännää! Mihin saakka ajattelit odotella ennen ku testaat? 🤭

Joo rfsu earlyt ikävä kyllä ovat kuuluisia siitä että antavat viivanpaikkoja. 😥 Tänne palstalle saa linkattua kuvan kunhan sen ensin lataa sinne kuvapalveluun minkä nimeä en nyt muista. 😅 Itse ainakin olen innokas katselemaan ja arvioimaan muiden testejä. 😇

Täällä on menkat taputeltu, mutta tämän kierron odotukset ovat gynekäynnissä, joka on viikon päästä ma. Välillä iskee valtava ahdistus ajatuksesta, että saataisiin lapsettomuustuomio, mutta suurimman osan ajasta on odottavainen tunne. Saapahan asioihin selvyyttä.

• Tykkää
Reactions: EKarolina

Yhteistyössä