Täällä nyt plot thickens, eli iltaa kohti voimistuvaa vatsan kiristelyä ja voimakasta, siis todella voimakasta rintasärkyä.
Harvemmin enää tässä vaiheessa yleensä koskee rintoja kovasti, mut kertahan se on ekakin kerta.. 

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä nyt plot thickens, eli iltaa kohti voimistuvaa vatsan kiristelyä ja voimakasta, siis todella voimakasta rintasärkyä.Harvemmin enää tässä vaiheessa yleensä koskee rintoja kovasti, mut kertahan se on ekakin kerta..
![]()
Testi meneekö mikään viesti läpi
No onpa harmi, täällä toimii ihan hyvin.Mitään muuta viestiä en saa läpi. Olkoot, siirryn muihin foorumeihin. Heihei![]()
No voihanMitään muuta viestiä en saa läpi. Olkoot, siirryn muihin foorumeihin. Heihei![]()
Taustailija täällä hei. Olen lukenut huhtikuusta asti, kun saatiin plussa, joka meni sitten myöhemmin kesken rv 10. Tänään dpo9 ja hullu kun olen niin testasin. Testiajalla tuki rfsu herkkään sellainen haamu, että näkyi oikeasti vasta kun teurastit testin ulos muoveista. Nyt 1h myöhemmin viiva näkyy selkeämmin, mutta muistelen rfsu:n olleen surullisen kuuluisa siitä, että antaa turhia viivanpaikkoja testiajan ulkopuolella. Onko kellään kokemuksia? Jakaisin kuvan jos osaisin, enkä oikeen tiedä onko tämä se paikka, jossa tykätään analysoida viivoja![]()
Kiitos vastauksestaHeippa. Ikävä kuulla keskenmenostaRfsu:n herkät mulla yleensä toimineet hyvin, mutta joskus kyllä aiheuttaneet myös harmaita hiuksia.
Tuossa tilanteessa ei kai auta muu kuin odottaa päivä tai pari. Tsemppiä
![]()