Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Toicottavasti linkki toimii 🙈 mutta näkyyköhän tuossa ihan yhtään mitään vai oonko vaan hullu? Tänään pitäisi testata kyllä uusiksi mutta testit vaan uupuu 🙄

Jos tuli testiajalla niin vaikuttaa ihan lupaavalta ☺️🫶🏼

Taustailija täällä hei. Olen lukenut huhtikuusta asti, kun saatiin plussa, joka meni sitten myöhemmin kesken rv 10. Tänään dpo9 ja hullu kun olen niin testasin. Testiajalla tuki rfsu herkkään sellainen haamu, että näkyi oikeasti vasta kun teurastit testin ulos muoveista. Nyt 1h myöhemmin viiva näkyy selkeämmin, mutta muistelen rfsu:n olleen surullisen kuuluisa siitä, että antaa turhia viivanpaikkoja testiajan ulkopuolella. Onko kellään kokemuksia? Jakaisin kuvan jos osaisin, enkä oikeen tiedä onko tämä se paikka, jossa tykätään analysoida viivoja 😄
Mulla ainakin kokemus että rfsu testiin jos testiajan jälkeen viiva tummenee niin se on varmasti plussa (mulla ilmestynertkin varhaiset plussat tuohon testiin vasta hieman testiajan jälkeen.

Täällä dpo 6 ja outo luotto ollut tähän kiertoon...
Whkä positiivinen asenne tai vain halu saada se plussa
.
Jännällä odottelen tuleeko mitää tuntemuksia mut yritån myös olla ajattelematta asiaa , uskon et liika yrittäminen on huono näissä asioissa. Lapsethan muutenki tykkää kaikkea pientä pahaa tehdä kun heitä ei huomaa...kuten kuopus joka nyt puristaa rasvatuubia lattialle kun mä oon puhelimella....... eipä oisi tehnyt jos perässä oisin niskan takana seurannut...

Annan siis mahdollisesti hedelmöittyneelle munasolulleni myös samalla mentaliteetilla rauhaa kiinnittyä 😂😂😂 toivotaan parasta

Kaikille tsemppiä eri vaiheisiin 🩷🩷🩷

Huomenta 💗 Täällä ei erikoisempia tuntemuksia, paitsi että tavanomaiset menkkaolot alavatsalla loistaa poissaololla. Edelleenkin vasta dpo 7, että ehtiihän ne vielä tulla. Vatsa on toiminut aika vikkelästi. Ei kai muuta. We’ll see…🤔🤷🏻‍♀️

• Tykkää
Reactions: EKarolina

Yhteistyössä