Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle voi päivittää kp 1 / 26-29

Tosiaan tää kierto mennään rennommin. Vaikka eihän se sitä muuta, että nämä asiat on mielessä nonstop. 🙃

Pian ollaankin virallisesti syksyn puolella. Rakastan tätä alkusyksyä ja erityisesti syyskuu on aina ollut mun kuukausi 🫶🏼 Jospa olis tällä kertaa jotain vauvapölyä ilmassa ✨🧡🍂

Tsemppiä ja plussatuulta kaikille 💛💛💛

Onnea uuteen kiertoon @miumau*! Syksy on kyllä ihanaa aikaa. Tänäänkin aamulla töistä lähtiessä oli ihanan raikas tuoksu ilmassa 💕 Ja minähän ravaan kaikki syksyt marja- ja sienimetsällä, luonnossa jos jossain mieli lepää ja saa hyvin ajatukset pois tästä yrittämisestä 😊

Tein tuossa töistä tullessa vielä ovistestin ja se näyttää samalta kuin eilen illalla. Kohta päästään tallettelemaan kun mieskin tulee kotiin. Iski kyllä aika jäätävät oviskivut, oikeassa munasarjassa kunnon polte. Varsinkin kaikki äkkiliikkeet sattuu, pitää yrittää ottaa varovasti 😅

Syksy on omalla tavallaan ihanaa aikaa, silloin kun ei sada 🤭 Itsekin olen nyt innostunut sienestämisestä. Ihanaa kävellä tuolla metsikössä eikä tajua yhtään ajankulua. Syysaamujen tuoksusta tulee aina mieleen lapsuus, kun kävelin kouluun auringonnousun aikaan ja maa oli ihan kostea ja juurikin tuoksusta tiesi, että talvea kohden mennään.

Nyt pitäisi koittaa olla vaan ihan rennoin mielin ja antaa omaan tahtiin mennä tämän pari viikkoa. Olen kumminkin jo testailemassa aikaisin 🤦🏼‍♀️

Ois magneettikuvaus just sopivasti kierron lopulla. Mutta tässä on pakko mennä oma terveys edellä.

Miehelle tuossa kävin naisen biologiaa aiemmin viikolla läpi, kun ihmetteli mitä nuo ovistestit on. Sitten siinä selitin Lh-hormonin huipusta ja kauan menee, että munasolu irtoaa ja kauan munasolu voi hedelmöittyä. Oli kyllä tonnin seteli ilme, kun tajusi viimein miten lyhyen aikaan on aikaikkuna naisilla tulla raskaaksi. Tajusi kyllä myös onneksi ihan itse, että aikaisemmat tallettelut auttaa kyllä asiaan 🤭

Tällä kertaa mies on eri tavalla mukana koko hommassa, kun viimeksi mentiin "tulee jos on tullakseen", mutta nyt on mun aikaikkuna tulossa iän puolesta vastaan. Jos en 6kk:n sisällä raskauden, niin sen jälkeen on tarkoitettu näin ja lapsiluku jää 5. Siinä on hyvä koittaa olla malttamaton 😂

Nyt tulee sitten aika yksityiskohtaista juttua, eli varoitus etukäteen :D

Onko teillä koskaan käynyt niin, että vaikka mies laukeaa sisään niin mitään ei valu ulos jälkeenpäin? Nimittäin mulle kävi nyt niin ja mietin, että saiko mies siemensyöksyä ollenkaan. Kertoi kyllä lauenneensa, mutta yleensä tunnen sen viimeistään siinä kohtaa, kun nousen seisomaan… You know 😅 Voiko olla, että tavaraa tuli nyt vain vähemmän tai jotain? En todellakaan usko, että mies ainakaan valehtelee. Kaikkea sitä tuleekin mieleen murehtia…

Nyt tulee sitten aika yksityiskohtaista juttua, eli varoitus etukäteen :D

Onko teillä koskaan käynyt niin, että vaikka mies laukeaa sisään niin mitään ei valu ulos jälkeenpäin? Nimittäin mulle kävi nyt niin ja mietin, että saiko mies siemensyöksyä ollenkaan. Kertoi kyllä lauenneensa, mutta yleensä tunnen sen viimeistään siinä kohtaa, kun nousen seisomaan… You know 😅 Voiko olla, että tavaraa tuli nyt vain vähemmän tai jotain? En todellakaan usko, että mies ainakaan valehtelee. Kaikkea sitä tuleekin mieleen murehtia…

Juu ei aina välttämättä vuoda ulos 😇 En tiedä mistä johtuu, ehkä määrä ja koostumus vaihtelee? Mutta, sekin on mahdollista että mies saa 🌸rgasmin mutta tavaraa ei tule ollenkaan, siis ei tipan tippaa. Valitettavasti meillä semmoista ongelmaa joskus. 🥲

Juu ei aina välttämättä vuoda ulos 😇 En tiedä mistä johtuu, ehkä määrä ja koostumus vaihtelee? Mutta, sekin on mahdollista että mies saa 🌸rgasmin mutta tavaraa ei tule ollenkaan, siis ei tipan tippaa. Valitettavasti meillä semmoista ongelmaa joskus. 🥲
Niin muistelinkin sun joskus kertoneen. Tosi ärsyttävää jos tästä tuli nyt missattu kierto, mulla oli tästä niin hyvä fiilis etukäteen 😢

Yhteistyössä