Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haaveena vauva 2027
Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko yrityskierto.
Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Lukija629523 ★ 07/25 ★ 3. (1. yhteinen)
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. yhteinen)
@Rilja ★ 01/26 ★ 2.
@Maicy ★ 03/26 ★ 5.
@heltsuli ★ 05/26 ★ 2.
@Jenzbyyy ★ 05/26 ★ 3.
@n00ruska ★ 05/26 ★ 1.
@Umpalumpa ★ 06/26 ★ 6. (2. yhteinen)
@Ihmeitä7 ★ 07/26 ★ 8.
@Lukija629027 ★ 07/26 ★ 1.

★★★★★★★★★★★★★★★★

24.8.2026 Maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★
@Lukija629027 kp 34/26-28
@viivaviivi kp 27
@Maicy kp 22/24-28
@Haaveistatotta91 kp 20
@heltsuli kp 19/28-30
@Rilja kp 19/32-36
@Adelae kp 19/33
@Umpalumpa kp 17/24-32
@n00ruska kp 16/31-37
@Ihmeitä7 kp 11
@EKarolina kp 11/25-26
@Liilja kp 10/32-40
@Jenzbyyy kp 7/32-34
@Soulsister85 kp 5/24-27
@miumau* kp 3/26-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★
@Lukija629027 DPO 22
@viivaviivi DPO 15
@Maicy DPO 7
@heltsuli DPO 4
@Umpalumpa DPO 3
@n00ruska DPO 2
@Rilja DPO0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@aida91 ★ 10/25 ★ 2. ★ 04/26
@Lukija613986 ★ 04/26 ★ 2. ★ 04/26
@Minnix ★ 11/25 ★ 3. ★ 05/26
@Nennikki ★ 04/26 ★ 2. ★ 06/26
@Tamulii ★ 06/26 ★ 2. ★ 07/26
@Emulii ★ 05/26 ★ 1. ★ 07/26
@Toive toisesta ★ 07/26 ★ 2. ★ 07/26
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2. ★ 07/26
@Niiskuneito ★ 05/26 ★ 2. ★ 07/26

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: viivaviivi
@Maicy mulle voi laittaa DPO 0 😊

Liuskoilla en saanut huippua ihan kiinni, eilen aamupäivällä oli 0,87 jollain tunnin pidätyksellä mut ehkä se vilahti sit sen jälkeen vauhdilla ohi 😅 ja kivut alko jo iltapäivällä ja nännit meni araks kans et jotain tapahtu 🙈 en tiiä voiko olla et ovis oli jo eilen mut mennään nyt tolla testien mukaisella päivällä arvioissa

Kuppitalletuksia tuli nyt sit kaks ihan hyvään aikaan et kai tässä sitä taas piinaillaan 🤩 vitsi mikä henkinen helpotus tuli kyllä tosta, viime viikon stressaaminen onnistumisesta oli ihan hirveetä 😥

Mulla on viimeaikoina ollut tosi niukat ja lyhyet vuodot. Siis verraten siihen että nuorempana oon kärsinyt aika runsaista ja kipeistä menkoista. Nyt taas ihmettelen miten vuoto jo hiipumassa vaikka vasta kp 3. Tuhruttelu alkoi kp 28. Nyt ei tullu edes hyytymiä mitä yleensä tulee. Oli pakko vielä tehdä testikin varmuuden vuoksi kun alkoi niin epäilyttää, no negahan se. Toisaalta en halua valittaa, onhan tämmöset menkat paljon mukavammat. Mutta ehkä tämä kertoo myös siitä että ikä tekee tehtävänsä ja hedelmällisyys alkaa laskea kuin lehmän häntä. 🤔🥹🤷🏻‍♀️

Mutta nyt koitan taas keskittyä muihin asioihin enempi että menis päivät nopeesti ja ensviikolla taas ”hommiin” 🥰🫶🏼

Hyvää viikkoa kaikille! 😊

• Tykkää
Nää Dpo:to on niin turhauttavia 🤯 yli viikko niin ehkä näkyisi testissä jotain jos olisi käynyt hyvä tuuri.

@miumau* itsekin kärsin nuorena tosi runsaista menkoista ja kivuista. Nyt sitten tässä iässä, kun alkaa niin ei lorise enää pönttöön vaan pärjäsi jopa yhdellä siteellä koko päivän (tietenkään en niin tee). Kelpaa kyllä mulle kanssa tämä tilanne.

Menkkakivut eivät ole niin pahat kuin oviskivut. Oviskivut jopa pahimmillaan lamaannuttaa minut. Joudun keskittymään hengitykseen samalla tavalla kuin synnytyksessä 🙈

Nyt vaan olen iloinen siitä, että sain selkeän ovisplussan testiin, mutta eilen tuli sellainen olo ettei kai ovis ole myöhemmin tulossa. En kyllä siihen usko, kun lh-huippu lähti kyllä selkeästi laskemaan ennenkuin testailun lopetin.

Seuraava kierto jos alkaa, niin aloitan testaamisen vasta kp10 ja siitä hullu olen, että olen vihkoon laittanut nuo testit ja siitä seurannut miten viivat kehittyy 😅

• Tykkää
Hei!

Täältä yksi uusi liittyy mukaan keskusteluun! 😊

Oon 35 vuotta ja mulla on ennestään kolme lasta. Neljännen yritys on aloitettu kesäkuun alkupuolella, nyt toinen yrityskierros menossa.

Kierto on ollut viimeisen vuoden aika epäsäännöllinen, mut normaalin rajoissa olevat kierrot on kestäneet 24-28 päivää. Tänään on kp 23 ja dpo 12 (tai ehkä dpo 11). Testit on kaikki toistaiseksi näyttäneet negaa. Viimeksi eilen tein RFSU:n herkän testin. Aion varmaan tänään taas testata, mut odotukset ei oo kovin korkealla. Oireet viittaa lähinnä kuukautisten lähestymiseen.

@Maicy
Mut voi lisätä listalle, eli ya 6/26, 4. lapsi ja huomenna tiistaina kp 24/24-28 ja DPO 13

Hei!

Täältä yksi uusi liittyy mukaan keskusteluun! 😊

Oon 35 vuotta ja mulla on ennestään kolme lasta. Neljännen yritys on aloitettu kesäkuun alkupuolella, nyt toinen yrityskierros menossa.

Kierto on ollut viimeisen vuoden aika epäsäännöllinen, mut normaalin rajoissa olevat kierrot on kestäneet 24-28 päivää. Tänään on kp 23 ja dpo 12 (tai ehkä dpo 11). Testit on kaikki toistaiseksi näyttäneet negaa. Viimeksi eilen tein RFSU:n herkän testin. Aion varmaan tänään taas testata, mut odotukset ei oo kovin korkealla. Oireet viittaa lähinnä kuukautisten lähestymiseen.

@Maicy
Mut voi lisätä listalle, eli ya 6/26, 4. lapsi ja huomenna tiistaina kp 24/24-28 ja DPO 13
ja en tiedä, miks tää postas vierailijana, vaikka oon kirjautunut sisään, mut nimimerkki on talvilintu

Nyt tulee sitten aika yksityiskohtaista juttua, eli varoitus etukäteen :D

Onko teillä koskaan käynyt niin, että vaikka mies laukeaa sisään niin mitään ei valu ulos jälkeenpäin? Nimittäin mulle kävi nyt niin ja mietin, että saiko mies siemensyöksyä ollenkaan. Kertoi kyllä lauenneensa, mutta yleensä tunnen sen viimeistään siinä kohtaa, kun nousen seisomaan… You know 😅 Voiko olla, että tavaraa tuli nyt vain vähemmän tai jotain? En todellakaan usko, että mies ainakaan valehtelee. Kaikkea sitä tuleekin mieleen murehtia…
On käynyt. Ei ollu sperman hajua eikä mitää valunu. Mut kyl testi oli plussa😅

Täällä dpo 15 ja menkat pitäs tänää alkaa mut viel ei oo mitää näkyny.
Testi viimeksi eilen nega.

Ainoan myöhäisen plussan oon saanu dpo 16 ku oli 8+ viikolle edennyt epäterve raskaus. Ei ole oireita ni tuskin raskaana oon😇

Olem tutkinut emättimen mikrobiomin vaikutuksesta hedelmöottymiseen ja kiinnittymiseen.
Itsellä oli tässä kierrossa virtsatulehdus ja teinpa sit emättimen ph testin jossa arvo oli liian korkea. Itselläni bakteerivaginoosi ollut vain kerran elämässä mutta aerobinen vaginiitti muultavasti oireilee tai on oireettomana ajoittain ja tähän pyysin klindamysiini kuurin joka nyt käytetty.

Maitohappobakteeri valmisteita etsiessäni harhauduim sit perehtymään kunnolla näihin mikrobiomi asioihin ja yllätyin miten iso vaikutus niil on lisåöntymiseen.

Tietyt mh kannat on nuoremmilla esim vallitsevampia emättimessä , kuten lactobacillus crispatus , joka vaikuttaa suoraan lisääntymisterveyteen ja nopeuteen ym. Muutamia muitakin kantoja jotka erikseen mainitaan.... jos jotakutq kiinnostaa linkit niin voin kopsailla

Alan nyt uudelleen rakentaa toosan mkrobiomia 😅 syömään sisäisesti maitohappoja... ja mahd . Gynolacta kuuri alapäähän tuomaan antibiootin tappamien hyvien bakteerien tilalle uutta kantaa. Tutkimani mukaan tuo sisältää enitrn maitohappoja ja suoraam itse kapselissa.

Suun kautta nautittaviksi suositan femilor ... siinä kahta tärkeää emättimen ja virtsateiden mh a. Ja super löytö oli terranovan mikrobiome woman
Jodsa on 4 nimenomaan lisääntymis ja emätin maitohappoa. Mukaan luettuna tämä yo . Crispatus kanta
Melkein joka paikasra tuo on loppu . Tilasin apteekki360 paikasta.

KAnnattaa tutkia välillä emättimen ph 💯 uutta oli että sama mkrobiomi vallitsee myös kohdun seinämissä.

Ja @Maicy
Kiitos kysymästä

• Tykkää
Reactions: Rilja
Mäkin jatkan vielä valumisasioiden kommentointia kun nyt on parina päivänä päässyt sitä tuotetta ihan eri tavalla tarkastelemaan (🤣) kupissa niin jo eilisen ja toissapäivän määrässä ja koostumuksessa oli iso ero, eilinen ei valunut yhtään ja oli silleen vähän "geelimäisempää".. välillä kun on itekki miettinyt et jääkö mitään sisään kun heti valahtaa ulos 😅 eilen sit kyl makoilin tarkoituksella aika pitkään jalat ylhäällä ettei valuisi mut ei tainnut valua ees kun nousin ylös

Noniin gynellä käyty. Endometrioosista ei viitteitä (tätä epäilin ensisijaisesti, onneksi kaikki näytti hyvältä). Munasarjat ja piuhat siellä ok, kohtu ok ja hyvä paksu limakalvo. Todennäköisesti ovulaatio tapahtunut vklp kuten arvelinkin.

Toinen asia mitä epäilen, on polyyppi, mutta sitä ei pystynyt poissulkemaan paksun limakalvon vuoksi. Ultrassa kohtuun pystyi kuvittelemaan ”varjon”, mikä saattaa olla polyyppi tai vaan jotain summautumaa. Pitää käydä menkkojen jälkeen uudelleen ultrassa. Vähän tylsää ettei nyt löytynyt ns varmaa syytä, mutta toisaalta helpottavaa että muuten kaikki rakenteet oli tosi hyvännäköiset. Raskautta en kyllä usko saavuttavani spontaanisti, ennen kuin se polyyppi on hoidettu. (Kyllä, olen satavarma että polyyppi siellä on. 😅)
Ainiin ja mies myös jätti näytteen niin katsotaan löytyykö sieltä mitään.

Huh tulipa pitkä teksti.

Yhteistyössä