Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin ennen töitä progemittauksessa, 1-3 arkipäivää menee kuulemma tuloksissa.. oisin tietty halunnu tietää heti 😅

Mun lämpökäyrä on kyllä niin ihmeellinen tässä kierrossa et siitä en osaa yhtään sanoa oliko ovis vai ei, FF äppi eka merkkas oviksen ja sit otti sen pois 😶 ennen ovista oli lämmöt vähän normaalia korkeemmat, oviksen jälkeen nousi heti vähän lisää mut sit tipahti alemmas jopa kun ennen ovista kolmeksi päiväksi ja tänään sit nousi korkeimmalle tähän mennessä.. et tosissaan kiinnostaa se progetulos
Missä kävit mittauksessa? En oo ite noita lämpöjä kertaakaan mittaillut, mutta eikö tää kropan oireilu ovisplussan jälkeen kerro myös jotain? Miten menee @Maicy, saitko neuvolasta apuja?

@n00ruska ostin Puhdin kautta testin, eka katoin et Synlabilla on halvempi mut niillä tulikin yli 20€ näytteenotto ym kuluja siihen päälle ja Puhdille oli -15% alekoodi niin oli edullisempi 😊 ja vielä kun maksoin epassilla nii ei kirpassu samalla tavalla 🙈 tosin googlettamalla löytyi joku Konttilääkäri Terwe missä oli todella edulliset labrat, niitä ei vaan helpoilta sijainneilta löytynyt

Ja niihin oloihin vielä, en oo asiaan perehtyny mut mitä instassa tullu vastaan (eli lähdekritiikki tähän väliin) niin matala progesteroni tai korkea estrogeeni vois aiheuttaa oireita oviksen ja menkkojen välillä..

Eilen kp 17 tuli plussa ovistestiin eli tänään dpo 0 😊👍

R.testejä ei onneksi oo montaa jemmassa ja uusia en osta, eli pitää malttaa mahd pitkälle malttaa ennen testausta 😂😅

Arki on niin kiireistä että eiköhän tämä 2 viikkoa taas nopsaa hurahda.

Mä en oo lämpöjä nyt jaksanut mitata mutta yleensä tullut kylmä oviksen jälkeen niin oon siitä päätellyt että lämmöt on koholla 😄

Ovisoireet oli tälläkertaa jotenkin tosi laimeat, en tiiä tarkoittaako mitään.. mutta tämä on nyt eka kierto imetyksen lopettamisen jälkeen, viimeksi se vaikutti!

@n00ruska ostin Puhdin kautta testin, eka katoin et Synlabilla on halvempi mut niillä tulikin yli 20€ näytteenotto ym kuluja siihen päälle ja Puhdille oli -15% alekoodi niin oli edullisempi 😊 ja vielä kun maksoin epassilla nii ei kirpassu samalla tavalla 🙈 tosin googlettamalla löytyi joku Konttilääkäri Terwe missä oli todella edulliset labrat, niitä ei vaan helpoilta sijainneilta löytynyt

Ja niihin oloihin vielä, en oo asiaan perehtyny mut mitä instassa tullu vastaan (eli lähdekritiikki tähän väliin) niin matala progesteroni tai korkea estrogeeni vois aiheuttaa oireita oviksen ja menkkojen välillä..
Hmm. Mitä googlailin, niin progesteronin nousu ja matala progesteroni aiheuttaa aika samanlaisia oireita. Tuo lämpöjen seuraaminen olis varmaan paras kotikonsti erottamaan ne toisistaan. Mutta matalaan progesteroniin liittyy usein myös välivuotoja ja lyhyt luteaalivaihe (terveisin tohtori Google), eikä mulla oo kumpaakaan. Itse asiassa nyt kun tarkistin, niin mulla on ollut näissä molemmissa ”oireilevissa” kierroissa luteaalivaihe 14 päivää. 🤔

Yhteistyössä