Haaveiletko koskaan fb eroamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vapaus riippuvuudesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vapaus riippuvuudesta

Vieras
Pidemmän aikaa olen itse pohtinut ja tänään otin ja lähdin. Olen huomannut jotta monet todella mukavina pitämistäni ihmisistä ovat alkaneet ärsyttää fb myötä. Eikä mua kiinnosta lukea kuinka surkeasti kelläkin menee yms muuta katkeroitumisia tai leijumisia. Pidän ihmisistä enemmän kun en aivan kaikkea tiedäkkään :) Lisäksi kyseinen sivusto vie aivan liikaa aikaani, parempi totutella näin aikaisessa vaiheessa kevättä pois kun istua puolet kesästä lukemassa ahdistavia ruikutus-päivityksiä tai mitä kenenkäkin kotieläimelle kuuluu. Muita samoin ajattelivia?

Suosittelen todellakin Facebook-tilin poistamista. Mua alkoi riepoa se jatkuva kirjautuminen ja kyttäys, jonkinlainen riippuvuus. Tietysti olen nyt vähän ulkona kavereiden yksityiskeskusteluista, koska kukaan ei käytä Facebookin lisäksi irkkiä, Skypeä tms.

Oon koukussa niihin fb-kirpputoreihin, oon löytänyt sieltä nyt kaikkee hyödyllistä tulevalle vauvalle. Muutem voisin kyllä poistaa profiilini, mutta noiden kirpputorien takia en pysty :D ei mulla siellä facessa ole enää edes kuvia, ja en tee ikiä mitään päivityksiä..

Minäkin pidän niistä kirppareista siellä. En ostele jatkuvasti, tarpeeseen mutta kivoja vaatteita :)

Muuten haluaisin poistua, mutta pelkään että jään ihan ulkopuolelle kaikesta. Että ei tulisi tapahtumakutsuja eikä muita, kun ei niitä muuallekaan enää kukaan laita, paitsi FB:n.

Yhteistyössä