Haaveiletko salaseksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sapluuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sapluuna

Vieras
Täällä tuntuu olevan puutteessa olevia miehiä ja naisia. Naiset alkavat olla seksin suhteen parhaimmillaan plus40 iässä ja vastaavasti sen ikäiset miehet ainakin tällä palstalla ovat eniten puutteessa.
Missä vika? Miksei tarpeet kohtaa sen oman kanssa. Kyllästyminen, rutiini vai mikä?
Puhuimme naisten kanssa miehen ja naisen henkisestä kehittymisestä ja tulimme- anteeksi miehet- tulokseen, että nainen jatkaa henkistä kehittymistään, miehillä alkaa regressio tai ainakin pysähtyminen. Tuossa 40v paikkeilla.
Johtuuko seksinkin suhteen kohtaamattomuus tästä: miehille riittää perinteinen (siis oman kanssa) ja naiset haluavat kiimaisimmassa iässä uudenlaista ja kokeilevaa.(oman kanssa). Näistä kun ei puhuta tai haluta puhua, tulee frustraatiota. Ja sitten onkin lyhyt tie alkaa hakea kokemuksia uuden kanssa.
Voin olla väärässäkin, mutta kokemusta löytyy työtovereitten, ystävien ja hmmm. hiukan omaltakin kohdalta. (paitsi en ole sitä uutta saanut)

Todellakin voit olla oikeassa. Mulla tosin tökkää eniten se, että yli 40 vaimo on muuttunut kovin itseriittoiseksi. Se näkyy monella eri tapaa, mutta tappaa samalla intohimon. Seksuaalista jännitettä ei juurikaan ole varmaan puolin eikä toisin.

Onnittelen! Olet selvästikin terve ja kypsä nainen, kun olet noin syvälliseen johtopäätökseen päässyt.
Oppikirjoihinkin voidaan tämänjälkeen tehdä oikaisuja, siellähän on otaksuttu asian olevan enemmän persoonallisuudesta kiinni. Tulevaisuudessa yksi vilkaisu riittää, sehän on jalkojen välistä kiinni, eikä korvien välistä - kuten on uskoteltu.

No, se naapurin Maija on niin samperin seksikkään näköinen, sen kanssa voisi kokeilla kaikenlaista uutta, oma kun on vuosien varrella kieltänyt puhumastakaan mistään "perversseistä" jutuista.

En sanoisi noin, jotta miesten seksuaalisuus pysähtyisi 4-kymppisenä. Taitaa johtua siitä kun mies on viimeisen kymmen vuoden ajan yrittänyt saada siippaa innostumaan sänkypuuhista ja saa jatkuvasti kieltäviä kommentteja, niin pakostikkin miehen innostus laantuu ja etsii säpinää aidan toiselta puolen...Ei mihille se kerran kuussa sääli p...o henkistä tyytyväisyyttä tuo, mutta intohimoinen, spontaani ja kokeileva voisi tuodakkin, jolla se suhteen viriilisyyskin pysyisi sitten vanhemallikin iällä.

En kirjoittanutkaan, että miehen seksuaalisuus katoaisi mihinkään. Tarkoitin henkistä kehittymistä, uuden kokeilua, vastaamista naisen tarpeisiin. Viimeksi tänään yksi nainen (lähes 50v) kertoi, kuinka seksissä on ollut aina miehen tarpeet etusijalla. Sääli.
Mikä on syynä, että naiset kieltäytyvät seksistä? Minä tulisin hulluksi, jos ei saa usein..

Niin en tiedä sitten tapahtuuko se miesten halu oppia uutta jo aiemmin +30? Silloin vain on kotona kiireisimmät ajat lapset, ura jne.. ja seksistä tulee vain välttämätön pakko eikä näin ollen ole fiilareita kokeilla mitään uutta. Sitten kun se vastakumppani herää niin miehen usko on jo hävinnyt (joko aidan toiselle puolelle tai sitten jonnekkin unholaan).

Tuohon kieltäytymiseen kun saat hyvän ja toimivan ratkaisun, niin monen perheen padotkin vois purkautua....

Haaveilenhan... erityisesti näin kesällä.
Mikäs olisi ihanampaa kuin salaseksi uimarannan kopissa tai missä tahansa luonnon keskellä - yöttömästä yöstä pitäisi osata nauttia!

Ei pitäisi yleistää miehiäkään. Minä olen nauttinut naiseni 20-. 30- ja 40- vuosista. En ole ihmeemmin huomannut seksuaalista vapautumista. Enkä syynä on se, että vaimo on ollut avarakatseinen ja seksiä on riittänyt kaikkina vuosina. Minä olen kuitenkin aina ollut se, joka olen pikkuhiljaa opettanut hänelle uusia juttuja, totuttanut seksivideoihin, suuseksiin, etc. Voi toki olla, että 40-kymppisenä hän on ollut vapautuneempi, mutta jo aikojen alusta hän saanut orkkuja naidessa, sekä suuseksillä. Sitä en tiedä onko hän kaivannut villiä seksiä joltakin muulta, mutta puutteesta se ei ainakaan ole johtunut. Itse on kyllä himoinnut toisia naisia jatkuvasti, mutta lähinnä uteliaisuuttani. Puutteessa en ole koskaan ollut, sitten hänet 19 vuotiaana tavattuani. Seksistä olen saanut nauttia säännöllisesti käytännöllisesti katsoen koko ikäni. Edes lapsien syntymiset eivät ole meidän parisuhteeseen ja seksinmäärään vaikuttaneet. Salaisesta seksistä jonkun toisen kanssa olen haaveillut, mutta riskit nykyisen vaimon menettämiseen ovat olleet yksinkertaisesta aivan liian suuret.

No jo vain! Vaimo on meillä se jonka kehitys onpysähtynyt kaikessa muussa paitsi vittuilemisen jalossa taidossa. Vaikka olisi "unessa" sohvalla ja jos erehdyn jotain kommentoimaan, kuten toissailtana Jarkko Niemisen menestystä, niin johan unet karisee silmistä! Sama pätee seksiin,mutta päin vastoin. Tässä hiljan vaimo kertoi epäilevänsä että minulla on suhde kun ei ole mitään tapahtunut viime aikoina. Itsessään muija ei näe mitään vikaa. Tekisi mieli todellakin aloittaa suhde "naapurin maijan" kanssa!

Minä olen nauttinut naiseni 20-. 30- ja 40- vuosista ja vasta 40-kymppisenä hänkin on saanut ruveta nauttimaan orkuista .Ostimme hieman lisävarusteita klitan kiihotukseen ja vaimoni rakastaa sitä pientä kiihotinta jolla saa nopeasti ja varmasti , sitten minä selkään eikä mitään paineita toisen tyydyttämisestä vaan oma nautinto avot....

Alkuperäinen kirjoittaja Jormak.:
No jo vain! Vaimo on meillä se jonka kehitys onpysähtynyt kaikessa muussa paitsi vittuilemisen jalossa taidossa. Vaikka olisi "unessa" sohvalla ja jos erehdyn jotain kommentoimaan, kuten toissailtana Jarkko Niemisen menestystä, niin johan unet karisee silmistä! Sama pätee seksiin,mutta päin vastoin. Tässä hiljan vaimo kertoi epäilevänsä että minulla on suhde kun ei ole mitään tapahtunut viime aikoina. Itsessään muija ei näe mitään vikaa. Tekisi mieli todellakin aloittaa suhde "naapurin maijan" kanssa!
kun meilla tultiin siina keski-ikaan 40-45-50 niin paljon muuttui vaimon kayttaytymisessa ja mielipiessakin. Minun piti ottaa oikein asiaksi yhtena viikonloppuna ja pitaa puhe. Sanoin olevani tyytymaton suhteeseemme, varsinkin seksiin. Myoskin kerroin hanelle niista kohdista hanen kayttaytymisistaan ja mielipiteiden ilmauksista jotka lokkasivat minua, enemman ta vahemmaan.
Han mainitsi joitakin negatiivisia asioita minusta myos. Vaimo sanoi etta haluaisi olla toisin mutta jstain syysta tulee aina vaan "vinoiltua"
Olen lukenut "kurin palautuksesta" jossain nailla sivuilla, keeroin siita hanelle.
Yllatyin kun ha sanoi etta lapsena kun sai piiskaa, tuli parempi olo, syyllisyyden tunne helpotti. Han sanoi olevansa valmis kokeilemaan "koivumiemen herraa" vaikka heti.
Tuumasta toimeen, vaimo kylla kiljui ja vaikersi kun pehmitin hanen pakariotaan paljaana koivuvitsoilla.
Meiningit ovat muuttuneet paljon parempaan suuntaan kun vaimo tietaa etta Koivunimen herra" on valppaana ja saatavilla aika herkasti. Seksikin on muuten aika gutaa sen sessonin jalkeen, kaikki kay asennot ja suupeli.
Nain on hyva. Kokeilpaapa.

Varsin luonnollista että halut karisevat vuosien varrella. Sitten kun jompikumpi yrittää sytytellä märkiä puita niin eihän se oikein onnistu. Hyvän seksin edellytyksenä on puolisoiden välinen hyvä yhteys, joka taas perustuu siihen että vietetään riittävästi aikaa yhdessä - molempia kiinnostavien asioiden parissa - välillä ehkä liikkuen ja välillä vaikkapa teatterissa ja kahviloissa , shoppaillen ja kalastellen - tasapuolisesti molempia kiinnostavia juttuja harrastaen. Jos olette kasvaneet erilleen, ehdotan että viettäkää aikaa n. 1/ 2 vuotta - vuosi aktiivisesti yhdessä, ilman seksin vaatimusta. Muistelkaa samalla mikä toisessa sai sinut aikoinaan syytymään... olen saletti että jossain vaiheessa haluatte pehkuihin...mutta ellei ole sydänten yhteyttä, ei seksiä voi kumppanilta vaatia, ainoastaan salaseksi vieraan kanssa onnistuu ilman sydänten ja sielun kumppanuutta. Haastan kaikki tämän ongelman kanssa painiskelevat menemään itseensä ja tekemään aloitteen yhteisen ajankäytön lisäämiseksi!

Mikä VITTU siinä on luonnollista, että halut katoo? Älkääkö sanoko että, ura, lapset, harrastukset, lasten harrastukset yms. Ite painoin paria duunia, hoidin kotihommia siinä missä vaimokin, hoidin lasten hakemiset ja harrastukset, silti vaimo valitti iltaisin että se on väsyny, ei sitä kiinostanu fyysinen kanssakäyminen, ja hei! ei ollu läheisyydestäkään kiinni.
Meidän suhteessa se olin minä ketä pidin "niskaan suutelusta", hetken pienistä mielijohteista, yms. Pikkuhiljaa asiat menivät siihen, että meillä rakasteltiin 2 kk välein, sitte 4 kk jne. pisin tauko oli 1,5v!!!! Olin yrittäny ehdottaa pariterapiaa yms. ei käyny, sit mä rupesin pikkuhiljaa kypsymään hiljaiseloon, sanoin et mä haluan vittuun tästä suhteesta, ei eka ottanu todesta, mut siinä vaiheessa kun mä sanoin että olen löytäny kämpän, voi vittu johan rupes kiinnostamaan pariterapiat, mutta ikävä kyllä mua ei enää kiinnostanu siinä vaiheessa. Jossain vaiheessa mua syyteltiin että mä petän sitä, siinä vaiheessa en ollu pettäny (mulla meinaa on semmonen periaate, että jos styylataan, niin sit styylataan), mut siinä vaiheessa ku mulle sanottiin kotona että MITÄ VITTUA SÄ MUA KIUSAAT, JOS SUA PANETTAA!!! Niin siinä vaiheessa meikäläinen avasi pellit, täytyy kyllä sanoa, että oli alussa helvetin huono omatunto, pettäminen kun ei oikeen kuulu mun luenteeseen, mutta helvetti, kuka vittu jaksaa monta vuotta hiljaiseloa.
Ehkä sexi ei ole tärkeintä suhteessa, mutta kyllä se on iso osa sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no ei oo ihme, jos vaimos ei sulle syty! Luepas uudestaan, mitä tekstiä suollat: vittu, vittu-sana esiintyy sun tekstissä toistuvasti!!!Kauhea äijä olet!!!

Nosti vaan vanhat tunteet pintaan, sen takia käytin voimasanoja, sori! Mut älä tuomitse mua, kun et tunne, muuten kommetti oli ihan aiheellinen

Yhteistyössä