Haaveilua synnytyksen jälkeisestä ajasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennanniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 13:25 baby2003 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 13:16 PrincessOfAcco kirjoitti:
En halua pelotella, mutta pahin kipu mitä mä olen eläissäni tuntenut oli vessassa käynti (pienemmällä asialla) synnytyksen jälkeen, vaikka ei ollut tikkejä, ei pukamia tai muuta, ihan pari nirhamaa, mutta silti \|O \|O \|O

peesi :$ ääk ja kohta ("kohta") taas toi edessä----iik :$
:hug: tsemppiä niihin vessakäynteihin.. ja suihkuttele (vaikka se on silti ihan sietämätöntä, mutta älä edes yritä ilman suihkuttelua :$ se ei kannata ei...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 12:22 Nappe kirjoitti:
paitsi että ei saa nukkua rauhassa pitää herätä vähintään 2 tunnin välein sytöttämään,vaipanvaihtoon tai muuten vaan =)

Sorry jo valmiiksi, mutta mä aina kiukustun tästä asiasta. Mä nimittäin raskaana nousin myös 2 tunnin välein vessaan, lisäksi oli levottomat jalat jota pitivät hereillä joka yö kello kolmeen tai neljään saakka. Olin aivan loppu ja toivoin että vuva syntyis, että sais nukkua... Johon KAIKKI sanoivat, että sitten ne yövalvomiset vasta alkanvatkin, syöttöä parin tunnin välein, yöitkua yms.
Mulla on nyt 2 lasta ja moelmmat ovat alussa heräilleet 4-5 tunnin välein, yöitkuja ei ole ollut ja nyt kuopus alle kolmekuisena nukkuu yöt 10 tuntia putkeen, että kyllä se raskausajan huonosti nukkuminen oli todellista h.elvettiä tähän verrattuna. Ja jos vauva oliskin heräileväisempi öisin niin mies jakaisi myös sitä hoitovastuuta, toisin kun levottomia jalkoja ja virtsarakkoa painavaa kohtua hän ei voinut vuoroöisin itselleen ottaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 13:25 PrincessOfAcco kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 13:22 NeitiNasu kirjoitti:
Nonih, täällä kokeneet ja pätevät taas menoissa mukana: ap, muista nyt sitten että se synnytyksen jälkeinen aika on joka tapauksessa ihan pepusta, jos välillä kuvitteletkin nauttivasi siitä että saat pukea päällesi jotain muuta kuin odotusajan vaatteita (koosta viis) ja puettua kengät itse jalkaan, niin muista että harhaa se on vaan, ihan hirveää se on ja tulee olemaan eikä siitä muuksi muutu, vauvastakaan ei kannata kuvitella nauttivansa kun se vaan huutaa ja syö ja heräilee öisin sun unta häiritsemään. Muista tämä. Älä kuvittele että se synnytyksen jälkeinen aika voisi olla yhtään mitään muuta. :D

Oikeasti, menkää vähän itseenne: eiköhän jokainen tule vuorollaan huomaamaan mitä on se kun tissit vuotaa ja alapääkin hetken, tikkejä särkee ja väsyttää, mutta antakaa nyt hyvät ihmiset toisen nauttia edes näistä perusasioista. Kyllä mä ainakin viimeksikin vauvaani hurahdin vuotavista tisseistä huolimatta ja nautin siitä että maha lähti, vaikka nahka vielä jäikin. Ette te voi olla noin negatiivisia.
olihan se ihanaa, mutta ei kannata odotella liikoja niissä muissa asioissa, vauva on se ykkönen, mutta musta raskaanaolo oli ihan ruhtinaallista verrattuna synnytyksenjälkeiseen ekaan viikkoon, siis oman kropan puolesta, silti vauva siis ole parasta.. mutta mulla oli ennen synnytystä oleva viikko parempi fyysisesti kuin se synnytyksen jälkeinen B)

Juu, niin oli mullakin monessa asiassa. Mutta toisissa asioissa sitten taas ei. Vaikka vuotaa ja sattuu ja on monta juttua jotka on ihan peestä, on siinä hyvätkin puolensa: nimenomaan ne mm mistä ap mainitsi, ne omat kuteet ja kenkien pukeminen jne. Tarviiko sitä väen väkisin tuoda esille kaikki ne negat asiat joista toinen ei puhunut itse mitään, eikö voisi vaan olla hiljaa jos mitään positiivista sanottavaa ei keksi? Mulle sinänsä ihan sama, mutta täällä toiset odottaa hei ensimmäisiään...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 12:50 niinpäs kirjoitti:
Niin ja sit synnytyksen jälkeen:
-tissit kipeet ja täynä maito ja joka paikka maidossa
-verta vuotava alapää ja wc:ssä käynti voi tehdä kipeetä jos mahdollisesti on tikkejä tai nirhaumia
-ei saa syödä rauhassa kun varmasti just silloin vauva herää kun olet saanut ruuan lautasellesi
-et nuku silloin kun haluat vaan nukut silloin kun vauva antaa
-peset entistä enemmän pyykkiä
-stressaat et mikä vauval on ku nukkuu niin paljon tai sit et miks se ei nuku tai miks itkee, onko sil nälkä, maha kipee.... =) eli ainainen "huoli"
-olet niin kiinni vauvassa että minnekään lähteminen tuntuu hankalalta ilman vauvan mukaan ottamista

Että näin =) Eiks meidän naisten ja äitien elämä olekin ihanaa! ;)

t. raskaana oleva rv 37+3

Kauhistus, onpa sulla negatiiviset ajatukset vauva-arjesta. Musta tää on elämän parasta aikaa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 13:27 PrincessOfAcco kirjoitti:
\
\
En halua pelotella, mutta pahin kipu mitä mä olen eläissäni tuntenut oli vessassa käynti (pienemmällä asialla) synnytyksen jälkeen, vaikka ei ollut tikkejä, ei pukamia tai muuta, ihan pari nirhamaa, mutta silti \|O \|O \|O

:hug: tsemppiä niihin vessakäynteihin.. ja suihkuttele (vaikka se on silti ihan sietämätöntä, mutta älä edes yritä ilman suihkuttelua :$ se ei kannata ei...

Joo muistan ton suihkuttelun mut ei missään nimessä lämpösellä niinku ne neuvoo sairaalassa,vaan viileällä.Mä olin 2pv pissaamatta kotona ja juomatta silti vaan maitoa tuli....sitten lopuksi itkin ja konttasin veskiin :/ ja rimpuilin siinä lauteilla :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 13:27 Emilyn kirjoitti:
1. Ensinnäki sitte se olis ohi! ...synnytys meinaan!

- Odotin innolla synnystä, en niinkään sen ohi olemista :D

2. Näkis minkä näkönen vauva on ja sais alkaa tutustua siihen ja sais jo hoitaa sitä

- Odotin innolla, kumpi sieltä tulee, minkä näköinen ja kokoinen..

3. Pystyis taas kumartuu! AAAH...sais kengätki jalkaan ilman kauheeta vääntöä
4. Pystyis hengittään normaalisti

- Näissä ei ollut ongelmia.

5. Sais nukkuu taas mahallaan ja selällään...IIIHANAA!

- Voisi sekstailla ihan miehessä kiinni ilman sitä masua..!

6. Sais taas syödä aurajuustoo

- Meillä syötiin paljon aurajuustolla höystettyjä kastikkeita, uuniruokia yms ;)

7. Ei tarvis enää herätä kahen tunnin välein vessaan

- Oli hassua juoda synnärillä litratolkulla vettä ja käydä vessassa siitä huolimatta harvemmin kuin raskausaikana

8. Vaatteet mahtuis päälle...sit vois ostaa uusia vaatteita!

- Entiset vaatteet mahtuivat taas, jee! Eikä tarvinnut ostaa uusia, kun ne vanhat tuntuivat uusilta, olivathan pitkään olleet kaapin pohjalla

Minä haaveilin siitä että pääsee kunnolla treenaamaan ja saa kapean vatsan takaisin. Nyt tyttö on 8kk vanha ja toivon, että olisin pian raskaana ;)

Jes, peesailen näistä ennenkaikkea tuota sekstailua ja treenaamista, mä olen ollut niin monta kuukautta pois salilta jo ett en edes muista koska oon viimeksi käynyt ja seksi on.. no, on mitä on. Tässä vaiheessa tuntuu koko ajan siltä että on kolmas osapuoli mukana, joten ei oikeen nappaa enää, eikä siksikään kun en tunne pääseväni tarpeeksi lähelle. Joten ihan ollaan samoilla linjoilla, tai oot ollut. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 13:34 baby2003 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 13:27 PrincessOfAcco kirjoitti:
\
\

Joo muistan ton suihkuttelun mut ei missään nimessä lämpösellä niinku ne neuvoo sairaalassa,vaan viileällä.Mä olin 2pv pissaamatta kotona ja juomatta silti vaan maitoa tuli....sitten lopuksi itkin ja konttasin veskiin :/ ja rimpuilin siinä lauteilla :D

No mule taas ei tullut tikin tikkiä saati nirhaumia, joten hyvin istuin jo heti synnytyksen jälkeen eikä vessassa käynti kirvellyt tms. Suihkuttelin tietysti hygienian vuoksi, mutta kipeää ei sen jälkee tehnyt kun vauva oli ulos tullut. Että voi se näinkin mennä...

mä en ainakaan halunnu pelotella, ennemmin vitsiksi tarkoitettu toi mun lista :)
kyllähän sen kaikki vauvan saaneet tietää ettei se mitään herkkua ole aina ja tietää sen sraskaana olevat ekaa odottavatkin, viimeistään sitten synnytyksen jälkeen. silti saa kaipailla asioita, eikä kaikkee (ainakaan mun listaa!) tarvitse niin tosissaan ottaa...sellastahan se on, mutta siitäkin nauttii näin jälkeen päin :)

Onpa tosiaan sattunu tänne paljon porukkaa joilla vauva ajasta äärimmäisen negatiivisia muistoja...

Kyllä mä uskon et saan syödä ja nukkua ees sillon tällön rauhassa ku on tuolla vauvalla isäkin sitä hoitamassa!

Ja oon sata varma et tää tuskanen olo helpottaa ku tuo (muuten niin ihana) pallo katoaa haittaamasta liikkumista, nukkumista, hengittämistä...olemista...

Ja juu, en mä niin yksinkertanen oo etten tietäis et vauvat (ja myös äitit) valvoo öisin ja tisseistä tulee maitoa ja synnytys "saattaa" sattua ja paikat olla kipeenä synnytyksen jälkeenkin... Mutta tuoki on vaan väliaikasta!

Mutta siis EDELLEEN ootan innolla synnytyksen jälkeistä aikaa!
Sanokaa mitä sanotte B)

no minulla on vauva -tänään 2 viikkoa ja ihanaa kyllä on!ekat päivät oli tietenkin raskaita kun kauheita jälki supistuksia jne ja imetys oli vaikeaa ja tissit kipeet mutta nyt jo kaikki tuo takana päin enkä todellakaan ole väsynyt,vauva syö kerran yöllä n.puol tuntia menee+vaipan vaihto ja sit nukutaan.vaatteet ei kaikki mahdu viel päälle mut tarpeeks suuri osa kuitenkin =) eikä ole enään selkäkipuja tai närästystä ja mikä ihaninta saa sylitellä ja halailla ja pussailla omaa vauvaa :heart:
silti välillä on haikea olo kun ajattelee viimesiä viikkoja masun kanssa :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 14:39 ädä kirjoitti:
no minulla on vauva -tänään 2 viikkoa ja ihanaa kyllä on!ekat päivät oli tietenkin raskaita kun kauheita jälki supistuksia jne ja imetys oli vaikeaa ja tissit kipeet mutta nyt jo kaikki tuo takana päin enkä todellakaan ole väsynyt,vauva syö kerran yöllä n.puol tuntia menee+vaipan vaihto ja sit nukutaan.vaatteet ei kaikki mahdu viel päälle mut tarpeeks suuri osa kuitenkin =) eikä ole enään selkäkipuja tai närästystä ja mikä ihaninta saa sylitellä ja halailla ja pussailla omaa vauvaa :heart:
silti välillä on haikea olo kun ajattelee viimesiä viikkoja masun kanssa :whistle:

kun on ollu nukkumatta puoltoista vuotta niin kyllä se uni on ekana mielessä. ei mullakaan kahen viikon jälkeen ollu mitään ongelmaa, ongelmat tuli noin 3kk kohdalla kun tajus että tää ei ihan heti lopukkaan.

1. Ensinnäki sitte se olis ohi! ...synnytys meinaan! Joo mutta istuminen tosi hankalaa...
2. Näkis minkä näkönen vauva on ja sais alkaa tutustua siihen ja sais jo hoitaa sitä.. Sitä sitten saakin hoitaa ja hoitaa ja hoitaa jne...
3. Pystyis taas kumartuu! AAAH...sais kengätki jalkaan ilman kauheeta vääntöä Ja saa opetella laittamaan kengät jalkaan samalla kun juoksee ulos (siis pysähtymättä ja ei se vauva sylissä kumartuminen ole sen helpompaa kun mahankaan kanssa...
4. Pystyis hengittään normaalisti kyllä silloin kun kerkiää hengittämään
5. Sais nukkuu taas mahallaan ja selällään...IIIHANAA! ei pysty kun tissit vuotaa paidan ja peiton ja lakanan märiksi heti kun niitä hipaseekin...
6. Sais taas syödä aurajuustoo silloin kun kerkee syömään syö kyllä jotain muuta kun aurajuustoo
7. Ei tarvis enää herätä kahen tunnin välein vessaan ei vessaan mutta vauvan kitinään..
8. Vaatteet mahtuis päälle...sit vois ostaa uusia vaatteita! niin voi ostaa uusia vaatteita jotka mahtuu päälle kun kilot ei lähtenykkään tai alamahassa on ihopoimu joka ei lähde kun kirurgin veitsellä

Enhän minä pessimistinen ole :laugh:

Mutta hyviä loppuodotusaikoja =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 15:02 vicy kirjoitti:
1. Ensinnäki sitte se olis ohi! ...synnytys meinaan! Joo mutta istuminen tosi hankalaa...
2. Näkis minkä näkönen vauva on ja sais alkaa tutustua siihen ja sais jo hoitaa sitä.. Sitä sitten saakin hoitaa ja hoitaa ja hoitaa jne...
3. Pystyis taas kumartuu! AAAH...sais kengätki jalkaan ilman kauheeta vääntöä Ja saa opetella laittamaan kengät jalkaan samalla kun juoksee ulos (siis pysähtymättä ja ei se vauva sylissä kumartuminen ole sen helpompaa kun mahankaan kanssa...
4. Pystyis hengittään normaalisti kyllä silloin kun kerkiää hengittämään
5. Sais nukkuu taas mahallaan ja selällään...IIIHANAA! ei pysty kun tissit vuotaa paidan ja peiton ja lakanan märiksi heti kun niitä hipaseekin...
6. Sais taas syödä aurajuustoo silloin kun kerkee syömään syö kyllä jotain muuta kun aurajuustoo
7. Ei tarvis enää herätä kahen tunnin välein vessaan ei vessaan mutta vauvan kitinään..
8. Vaatteet mahtuis päälle...sit vois ostaa uusia vaatteita! niin voi ostaa uusia vaatteita jotka mahtuu päälle kun kilot ei lähtenykkään tai alamahassa on ihopoimu joka ei lähde kun kirurgin veitsellä

Enhän minä pessimistinen ole :laugh:

Mutta hyviä loppuodotusaikoja =)

Niin asioista voi myös TEHÄ vaikeita.
Mix muuten pitää juosta pysähtymättä vauva sylissä pihalle???

Kyllä mä kans yhdyn noihin moniin edellisiin kirjottajiin, tosin aika kärjistettyjähän noi monet oli ;) Mutta synnytyksen jälkeisenä aikana hormoonithan on kaupanpäällisenä auttamassa ja vaikeuttamassa sitä alkua vauvan kans, saatat itkee ihan mistä asiasta vaan jne. ja se todellakin vaatii totuttelua, että oikeestaan sua tarvitaan sen vauvan olossa ja elossa koko ajan vaikka just sillon kun oot suihkussa shampoo päässä ja pieni päättää yllättäen olla super nälkäinen ja kun siltä isisltä ei tuu maitoo... Eli se elämässä muuttuu suurimmin kun "joutuu" olemaan toisen käytettävissä 24/7, mutta kaikesta huolimatta se vauva-aika on tosi ihanaa kun siihen eka vaan tottuu.
Vinkin sulle antaisin, että kaikesta tukaluudesta riippumatta nauti viimisistä hetkistä kun saat olla ihan yksin ja ihan vaan ittees varten! Ja sit kun sa vaava on syntyny muista nukkua ainakin yhdet päiväunet päivässä sen vauvan kans vaikka kämppä oliskin sekanen, näin jaksat hyvin ja se vauva-arki on huomattavasti helpompaa!
Ihanaa loppuodotusta ja hyvää tulevaa vauva-arkea! =)

Älä ota noita pahanilmanlintuja vakavasti. Mulla on takana noi tulis jo ajat, mut musitan vielä hyvänkin ne :D Nyt on 10vkk ikäinen ja ei oomitään noista edellisistä, et kun ehtis edes huokaista tai istuminen teksi kipeetä, ehei. Isuin jo het synnytyksen jälkeen, eikä muutakaan vaivaa ollu. Vauva vaan syö ja nukkuu :D Et sillee :D hyvää odotusajan jatkoa :D
Joo ja ihanaa kun saa kengat ite jalkaa :laugh:

ihanaa että joku muukin odottelee sitä "hyvää tulevaa aikaa" :kieh:

ootan kanssa että saisin nukkua mahallani mutta hieman realistisemmin ehkä kuin sinä ap...olen valmis tyytymään yhteen tai kahteen yöhön heti synnytyksen jälkeen ja sitten ehkä joskus puolen vuoden päästä kun tissit ei enää oo niin täynnä jos siis maito ei heti nouse ja jos kuopus lopettaa imemisen yhtä aikasin kuin esikko :whistle:

sitten ootan kanssa sitä että kengät saa paremmin jalkaan kuin nyt...samoin kuin sukatkin ;)

yöheräilyä en oo nytkään harrastanu kuin pari kertaa yössä...aiemmin oli tota muutaman tunnin välein kun paino rakkoa ja luulen että lopussa tulee kanssa muutama viikko vessa käynneissä...ja tiiän että huonolla säkällä lapsi herää useemmin syömään kuin esikko aikanaan joten en osaa odottaa mitään yö aikaan liittyvää positiivista...

eniten ehkä odotan sitä ettei tuo tunkisi jalkojaan mun kyljestä läpi ja sitä että voin istua kuin normaalit ihmiset sohvalla \|O

mulla vaan tota odottamista on vielä melkein viisi viikkoa ja ehkä vielä pari siihen päälle jos tuo tykkää tuolla viihtyä :\|

Toisinkin voi olla...Mä olen varmaan outo, tai päässyt vähällä tiedä sitten :o No, kolme helppoa raskautta takana joista nautin viimeiseen asti. Vauvat helppoja ja oppineet imemään hei kkunnolla (no, esikoisen kans sai vähä harjoitella...) Kaikki syntyneet luomusti, ilman kipulääkitystä kun olleet niin nopeita. Kaikista synnytyksistäni olisin samantien pystynyt kävelemään vauva kanalossa samantien kotiin.Yöheräilyjä ei ole ollut kuin esikoisen kanssa, pari 10min. syöttöä. Hänkin 4kk iästä nukkunut yöt läpi niinkuin kaksi seuraavaakin ;) Yhtään yötä kukaan heistä ei ole huutanut/valvottanut. Nyt isompana sitten, kun on mahatautia ym. ollut. Ei tarvi pelotella, vauva-aika voi olla myös helppoa ja ihanaa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 14:47 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 14:39 ädä kirjoitti:

kun on ollu nukkumatta puoltoista vuotta niin kyllä se uni on ekana mielessä. ei mullakaan kahen viikon jälkeen ollu mitään ongelmaa, ongelmat tuli noin 3kk kohdalla kun tajus että tää ei ihan heti lopukkaan.
juu oon ollu nukkumatta täysiä öitä kyllä viimeset 2 vuotta kun kolmas lapseni syntyi..on siis nyt 2 eikä nuku öitään vielkään..ei tuota ongelmia silti :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 15:06 Evetsu kirjoitti:
Niin asioista voi myös TEHÄ vaikeita.
Mix muuten pitää juosta pysähtymättä vauva sylissä pihalle???

Toiset kato on mammalomalla kiireisiä. Mullakin oli sellanen vaihe, mutta voin kertoa ettei se oikeasti ole niin kivaa miltä se kuulostaa. :D Eli pysy kiireettömänä vaan. ;)

Nyt kun mä olen synnyttänyt juuri, mä nostan tän. Meinasin aloittaa uuden ketjun, mutta pääsee sitä kehumisen makuun näinkin... :D
Tää synnytyksen jälkeinen aika on mahtavaa, kertakaikkisen ihanaa. Mä en ole sitten elokuun voinut näin mainion hyvin: vähän jälkivuotoja tietysti, ja virtsatietulehdus (niin tyypillistä) mutta olo on loistava. Maidonnousu oli ja meni ja nyt tulee vauvan tarpeisiin mutta ei kiristä, eikä purista, mä yletän itse hoitamaan jalkani (sheivaamaan, lakkaamaan kynnet, rasvaamaan), saan hengästymättä kengät jalkaa, voin nukkua mahallaan ja selällään, ja olo on kertakaikkiaan hyvä. Vieläkös ap vain haaveilee, vai joko on tapahtunut? Toisaalta, tätä kannattaa vähän odottakin.. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 13:10 NeitiNasu kirjoitti:
Nyt kun mä olen synnyttänyt juuri, mä nostan tän. Meinasin aloittaa uuden ketjun, mutta pääsee sitä kehumisen makuun näinkin... :D
Tää synnytyksen jälkeinen aika on mahtavaa, kertakaikkisen ihanaa. Mä en ole sitten elokuun voinut näin mainion hyvin: vähän jälkivuotoja tietysti, ja virtsatietulehdus (niin tyypillistä) mutta olo on loistava. Maidonnousu oli ja meni ja nyt tulee vauvan tarpeisiin mutta ei kiristä, eikä purista, mä yletän itse hoitamaan jalkani (sheivaamaan, lakkaamaan kynnet, rasvaamaan), saan hengästymättä kengät jalkaa, voin nukkua mahallaan ja selällään, ja olo on kertakaikkiaan hyvä. Vieläkös ap vain haaveilee, vai joko on tapahtunut? Toisaalta, tätä kannattaa vähän odottakin.. :D

Ai, omat vaatteet ei ihan vielä mene päälle. Tissien kohdalta ja lantiosta. Mutta toisaalta, sehän on vaan naisellista (en siis yhtään kärsi uusista muodoistani). :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 13:27 Emilyn kirjoitti:
1. Ensinnäki sitte se olis ohi! ...synnytys meinaan!

- Odotin innolla synnystä, en niinkään sen ohi olemista :D

2. Näkis minkä näkönen vauva on ja sais alkaa tutustua siihen ja sais jo hoitaa sitä

- Odotin innolla, kumpi sieltä tulee, minkä näköinen ja kokoinen..

3. Pystyis taas kumartuu! AAAH...sais kengätki jalkaan ilman kauheeta vääntöä
4. Pystyis hengittään normaalisti

- Näissä ei ollut ongelmia.

5. Sais nukkuu taas mahallaan ja selällään...IIIHANAA!

- Voisi sekstailla ihan miehessä kiinni ilman sitä masua..!

6. Sais taas syödä aurajuustoo

- Meillä syötiin paljon aurajuustolla höystettyjä kastikkeita, uuniruokia yms ;)

7. Ei tarvis enää herätä kahen tunnin välein vessaan

- Oli hassua juoda synnärillä litratolkulla vettä ja käydä vessassa siitä huolimatta harvemmin kuin raskausaikana

8. Vaatteet mahtuis päälle...sit vois ostaa uusia vaatteita!

- Entiset vaatteet mahtuivat taas, jee! Eikä tarvinnut ostaa uusia, kun ne vanhat tuntuivat uusilta, olivathan pitkään olleet kaapin pohjalla

Minä haaveilin siitä että pääsee kunnolla treenaamaan ja saa kapean vatsan takaisin. Nyt tyttö on 8kk vanha ja toivon, että olisin pian raskaana ;)

Peesi =)