Haaveissa Vauva 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 25 v.
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
Wilma80, 28v/27v, TJOT 10/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Prätkämimmi

Plussanneet: -Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08

Jännäyslista:
~Miisa 11.5.
Utelias pahalainen 15.5.
hensku 19.5.
Wilma80 21.5
*tiiti 21.5
Sinililja 25.5.

Avasin meille taas uuden ketjun. Vitsit että olittekin taas ehtineet kirjoitella runsaasti. Onnittelut Noalle viivan vahvistumisesta ja pahoittelut Lilianille negasta.
Itsellä ei ole pahemmin oireita ollut ja nyt tässä jännäänkin, että hyökkääkö täti paikalle torstaina vai odotuttaako pidempään. Vappuna oli ilmeisesti ovis ja se kyllä hyödynnettiin kunnolla.
Meillä on sinällään eri asia kuin Wilmalla, että mies alun epäröinnin jälkeen miettii joka kuukausi, että jos olenkin raskaana. Viime la teki mieli ottaa pikkuisen häppää mökillä ja mies hermoili, et enhän mä voi jos kuitenkin.......sama hermoilu kun myrkytin sisätiloissa murkkuja. Käski mut ulos ja jatkoi myrkyttämistä. Aika luttana =)
Meillä ei taideta vielä hoitoja edes harkita, mutta olishan se ihanaa jos ennen kesää jo plussa pärähtäisi tikkuun. Tässä on käynnistyneen taloproggiksen myötä ollut niin paljon muuta stressattavaa, et vauvahaaveilu on jäänyt hiukan taka-alalle. Mutta kyllä tästä taas vauhtiin päästään =)

Huomenta tyttöset!!
Mites Miisa ja Pahis??? Oireita? Testailtu? PLUSSIA? ;) ;)

Mun vauvakuume on edelleen huipussaan...tää on ihan crazyä. Kokeilein eilen Mangossa hametta jossa oli sellainen joustoresori edessä ja lappuhaalari minihametta...Ne oli ihan kuin mammavaatteita....Eivät kuitenkaan olleet hyviä.

Illalla mies pussasi mun mahaa ja mä sanoin et "ajattele jos siel on joku" ja se vastas et "niin, sielhän voi olla"!!!Apua!Vastasin, et toivon todellakin ja oli pakko menna muualle hihittämään....Ehkä se ei tajunnut mitä sanoi ja tarkoitti esim. ruokaa tai vaan vitsaili mun pömppömahasta. Mun maha on sellainen stressimaha joka turpoo helposti ja näyttää pahimmillaan siltä, et voisin helposti olla vaikka 3-4kk raskaana. Kauheeta...eikä vauvasta ole vielä tietoakaan.

Ajattelin testata vaikka ovistestillä viikonloppuna kun jännittää niin pirusti...vaikka eihän se mitään tarkoita, on näyttänyt 3 viimeisessä kierrossa ennen menkkoja plussaa. Uskaltaiskohan sit jollain erittäin herkällä testillä testata vaikka su???En jaksa odottaa!!

Piristäkää nyt mua...

Wilma ja kp23

:D voi Wilmaa! Tiedän tunteen.. mäkin ostelen vaatteita sillä ajatuksella, että ne menis myös raskauden aikana, ainakin aluksi.. mutta nykyään lähes kaikki vaatteet näyttääkin äitiysvaatteilta eli helppoa sen puolesta. Eiköhän sun mies tajunnut puheet, mutta ei siis säikähtänyt ;) Hyvä niin. Joo, mulla on kanssa sellainen stressimaha, että sen koon puolesta olisin jo pidemmälläkin raskaudessa.. Saa nähdä mitä sille käy, jos joku kaunis päivä oikeasti olen raskaana.

Mites meidän jännäilijät? Pahis tuossa jo ilmoittelikin oireettomuudestaan, sulla käy päivät vähiin! Miisa?

Toivottavasti mulla nyt olisi ovis tässä kuussa. Oireita ei juurikaan ole ollut, maanantaina oli rinnat kipeät, mutta ei nekään enää. Limailutkin loppui, ovistesti näytti suht vahvaa viivaa ma ja ti, mutta tänä aamuna lämmöt oli vielä matalalla. Täytyy tänään vielä testata, mutta aina aikaisemmin on tullut kaksi vahvahkoa viivaa eikä muuta. Siirsin jännäyspäivää eteenpäin, tää onkin mielenkiintoista, koska mulla on aina alkanut menkat sunnuntaina, nyt pari kertaa mennyt maanantaihin (mut silloinkin jo enteet ollut pöksyissä su). Ja nyt sitten olisi keskiviikko.. jos sen 14 päivää laskee. Saapi nähdä, mä luulen kyllä et ne tulee jo aikaisemmin.

Täytyy palailla töihin.
Sinililja kp 17

Jännäyslista:
~Miisa 11.5.
Utelias pahalainen 15.5.
hensku 19.5.
Wilma80 21.5
*tiiti 21.5
Sinililja 28.5.

Jännäyslista:
~Miisa 11.5.
Utelias pahalainen 15.5.
Wilma80 21.5
*tiiti 21.5
Sinililja 28.5.

Poistin siis itseni jännääjistä, kierto jäi 25 päivään ja menkat alko eilen illalla todella runsaina. Ei hitto kerenny saunasta vessaan, kun valu jo reisiä pitkin.. Se siitä sitten..

Normaali kiertohan mulla on se 31. Ei oo ikinä näin lyhveksi jääny! Hittojen hitto..

No voi harmi hensku! :(

Mun ovis oli sit vissiin eilen tai tänään, nyt ei tullut testiin enää mitään. Ei mennyt ihan putkeen tässä kuussa nää touhut, kiitos lätkäkisojen aiheuttaman väsymyksen.. mutta pitäisi siellä ainakin yksi siemensatsi olla asemissa, edellinen lienee jo mennyttä. Eli pientä toivoa kuitenkin. Josko tänään vielä onnistuisi yhdet siemenet pistää menemään, niin se olisi sitten siinä. Ja odottelua edessä.. Mutta mua ilmeisesti piristää tää kesän läheisyys, jotenkin taas toiveikkaampi olo. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee!

Muakin jännittää taas pitkästä aikaa, et tuleeko menkat vaiko ei. Varsinkin kun tuli tosiaan oletettu ovis hyödynnettyä tehokkaasti ja mieskin on touhussa mukana.
Nyt on paleltanut pari viimeistä päivää, mutta niinhän sitä on tehnyt jo kahdessa edellisessäkin kierrossa, joten ei kai auta kuin odottaa. Tänään olis 27/29, joten kaipa tilanne selkiää viimeistään perjantaina. Jollei viikonloppunakaan mitään tapahdu niin on varmaan pakko heittää maanantaina testiä kehiin. Viikon päästä lauantaina olis meinaan yhdet hääkekkerit tiedossa =) Jospas siellä saiskin maistella pommacia kuovan sijasta =)=)=)
++++++++++++++++tuulia puhaltelee Pahis

Voi hitsi Hensku...tiedän sun fiiliksen niin hyvin.

Mulla menossa kp36/28 ja ei mitään tuhruakaan tullut. Alkais nyt ne menkat, mutta toisaalta mulla on gyne ens ma ja sitten siellä katsotaan, mitä voi asialle tehdä. Jotain on nyt tehtävä! Tein toisen r-testin ja se myös nega.

Jännäyslista
Utelias pahalainen 15.5.
Wilma80 21.5
*tiiti 21.5
Sinililja 28.5.

Tässä päivitetty jännäyslista. Menkat alkoi mulla eilen, miehellä oli läppäri mukana eilen koko päivän kun oli harrastushommissa ja itse olen tänään ollut koko päivän kokouksessa, niin en ole päässyt tilannetta kertomaan. Pitkä päivä takana, jos tästä pikkuhiljaa lähtis kotia kohti, tosin seuraava sopiva bussi menee vasta puolelta, joten ehdin hyvin surffailla vielä.

Harmittihan se kun menkat alkoi, mutta edelleen sellainen kutkuttavan jännä fiilis kun kohta 'pääsee' taas yrittelemään, mies kuulemma erityisesti tykkää tästä uudesta tahdista :D

Peukkuja pahalaiselle kohti plussaviikonloppua! :)

No mikäs toi Lilianan juttu nyt oikein on? Onko sulla aiemmin venynyt kierto noin pitkäksi? Mun yhdellä ystävällä on kaksi kertaa käynyt niin, että testi näytti yli kaksi viikkoa negaa, vaikka raskaana hän oli. Mutta hyvä siis, kun sulla on se gyne tulossa, saat vähän selvyyttä asiaan.

Mun mies on ollut vähän samoissa tunnelmissa kuin Miisankin, ei haittaa vaikka ei ole tärpännyt, yritys on kuulemma kivaa.. :)
Mulla on nyt sellainen kutina, että Pahis taitaa napata toukokuun plussan! db db db db db db db db db!!!!
Itsellä alkoi sitten taas odottelu.. plääh. Ovikset on ohi ja tulos selviää vasta kuun lopussa. Mutta nyt lähden kahville!

Sinililja kp 18/29?

No heippis. Pisin kierto tais olla 38/28. Ja nyt menossa 37/28. Ja vain yhden kerran tätä aiemmin on kierto venynyt...siis ehkäislaastarin poisjättämisen jälkeen.

Maanantaina sitten selviää varmasti mikä on tilanne.

Lievää huonovointisuutta ja väsytystä on ilmassa. Kahdet kemut olen jättänyt tällä viikolla väliin, koska tulee huono olo jos edes ajattelen viiniä tai olutta.

Mutta siis menkoista ei ole tietoakaan...tai viiruakaan näkynyt.

Ootellaan ootellaan. Mulla on tänään ollut vapaapäivä ja pesin ikkunat ja kuurasin muutenkin taloa. Ajattelin vielä jaksaa käydä jumpassa...katsottaan nyt...

Pahis huhuu?

Täällä ollaan =)
En ajatellut vielä testata, sillä tänään on vasta kp 28/29. Katsotaan jollei maanantaihin mennessä ole täti paikalle kurvannut. Nyt tosin tuntuu taas vahvasti sille, että kurvaa kyllä viimeistään hiomenna. Se on saletti kun huomenna lähdetään mökille-ei siis kunnon peseytymismahiksia, ulkovessa...jne. Viimeistään ens perjantaina olis pakko testata jollei ala kuulua. Sillä silloin la olis juhlat tiedossa.

Mun on nyt pakko avautua, kun on vaan niin helkutin paha olo. Ensimmäistä kertaa tän vauvaprosessin aikana musta tuntuu, että usko menee koko touhuun. Se negan aiheuttama masennus on jäänyt ikään kuin päälle. Ehkä oloa pahentaa sekin, että nyt on sitten kiertokin ihan sekaisin. Fyysisesti ihan tukala ja turpea olo ja kiukuttaa.

Mun tekee pahaa katsoa kaupungilla äitejä kärryineen, enkä voi sille mitään että tuntuu niin epäreilulta, että vähän väliä joku raskautuu lähipiirissä ja sitten sitä lässytystä, että miten helpolla kaikki kävi tai sitä fraasia "me ollaan kato niin hedelmällisiä".

Tää on nyt tosi melodramaattista, mutta meidän perheessä on tapahtunut muutaman vuoden sisällä pari tosi ikävää asiaa, toinen niistä on äidin sairastuminen ja toisesta en halua puhua. Lisäksi olen itse sairastanut masennusta ja paniikkihäiriötä, jotka nyt ovat jo kurissa. Eikö joku asia voisi olla helppoa tässä elämässä?

Sitä on vain niin hemmetin väsynyt näihin pettymyksiin ja kun niitä on ollut niin paljon, niin pienimmätkin tuntuvat järkälemäisen suurilta. Anna-Leena Härkönen kirjoitti hyvin kirjassaan Loppuunkäsitelty. Se meni jotakuinkin näin: "Sanotaan, että kun tapahtuu jotain kamalaa esim. menettää läheisen täysin odottamatta ja siitä jotenkuten tokenee, niin vahvistuu ja pienet vastoinkäymiset eivät tunnu enää missään. Mutta se ei pidä paikkansa, pikemminkin kaikki aivan arkiset pienet asiat ja esteet tuntuvat tapahtuneen jälkeen aivan toivottoman suurilta. Suru ei jalosta ketään tai mitään. Ja tuon voin täysin allekirjoittaa.

Sori tää avautuminen ja toivottavasti en synkistänyt kenenkään päivää.

Peukkuja pahikselle!

Lilianille jaksamisia!!

mulla oli kierto pillereiden jälkeen suht norm.34-37, mut sitten yks kaks tuli puolenvuoden päästä pillereiden lopetttamisesta semmonen megakierto 54päivää... arvatkaa vaan olinko tulla hulluks, en stressannut häitä (jonka piikkiin moni olisi varmasti laittanut) jne ja testit näytti vaan negaa..pari kertaa testasin... ei auttanut kuin odotella... jälkikäteen selitin pitkän kierron itelleni ovuloimattomuudella ja sillä että kaksi kiertoa ns. "mennyt yhteen"...
vyöhyketerapiassa sain pikkuhiljaa kiertoni kohdalleen, parhaimmillaan se lyheni viikolla ja seuraavasta kierrosta sitten tärppäsikin...

eli jos yhtään vaihtoehtoiset hoidot houkuttaa, niin vyöhyketerapiaa todella suosittelen!!

Täällä on alkanut kunnon koomaväsymys taas... ei ihan niin pahana mitä odotuksen alkuvaiheessa mutta päikkärit joka päivä ei olisi pahasta..

Jaksuja muillekin<3

Mi-iu

Lilianille rutistus! Tässä fraasi lisää, mutta tiedän miltä sinusta tuntuu. Munkaan elämä ei ole ollut helppoa ja olisi ollut kohtuullista, että edes tässä vauva-asiassa olisi päästy helpolla. Ja masennus on jotenkin jäänyt päälle mullakin. En tiedä miten tästä pääsisi eteenpäin. Tai tiedänpäs. Plussaamalla.

Sun ja Härkösen kanssa täytyy kuitenkin olla vähän eri mieltä... Pienet asiat kuten työhuolet eivät tunnu isompien vaikeuksien jälkeen enää missään. Mutta täytyy huomata se, että mun kohdallani dramaattisimmista tapahtumista on jo vuosia aikaa, kipu ei ole enää pinnassa. Silloin kun haavat olivat tuoreita, silloin kyllä tuntui juuri tuollaiselta. Pienikin vastoinkäyminen tuntui vievän voimat. Hyvä jos jaksoi sängystä nousta. Tätä lapsiasiaa en koe pienenä arkisena vastoinkäymisenä, tämä on paljon isompi asia. Kovasti voimia sinulle ja toivottavasti äitisi paranee vielä!

Ei nyt oikein tiedä mistä kirjottelis. Tosi pitkiä päiviä takana tälläviikolla, pidän maanantain ja tiistain sit vapaina. Mietittiin eka että oltais lähdetty viikonlopuksi esim Tallinnaan mut ei sit viitsinyt. Telkkaria, hyvää ruokaa, ulkoilua ja lepoa luvassa siis. Jos vaikka maanantaina yrittäis saada jostain kampaajalle ajan.

Saas nähdä miten tämä kierto tästä jatkuu, kolme edellistä oli 24-25, sitä ennen koko syksy/talvi 27-29 ja nyt viimeisin 27. Että tarkkailla saa seuraavaa ovista sitten...

Koko menkkojen ajan olen nähny unia raskauteen liittyen, eli onko se sitten vauvakuume joka vahvistuu koko ajan? Näettekö te muut paljon unia? Nyt tietty on ketjussa vähän kaiken laista elämäntilannetta niin tuntuu vähän pahalta 'innostella' näiden omien toiveiden kanssa, mutta meillä on nyt miehen kanssa se tilanne, että kumpikin toivoo raskautta tosi paljon ja puhutaan tosi usein siihen liittyen. Alkaa olla tosi varma tunne itsellä siitä että tämä on just se mitä haluan. Ja mitä enemmän täällä lukee kertomuksia niin ei todellakaan pidä enää itsestään selvänä mitään perheen perustamiseen liittyvää.

Mulla alkaa nyt sitten oviksen tikutus kunhan saan tädin ensin nurkista häädettyä.Eli täälläkin mennään kp1/30.Hiukan kyllä vituttaa =( odotukset kun oli melko korkealla. Onnittelut kuitenkin Lilianille menkoista!

Heip!
Täällä ei merkkejä tädistä, ainakaan vielä....Toivottavasti tajuaa pysyä poissa!!Tekis mieli jo testata, mutta ei ole r-testiä kotona, joten en jaksaisi lähteä apteekkiin sen takia, vaikka kaupat onkin auki tänään. Jos jaksais sinnitellä vielä huomiseen, keskiviikkoon asti olis tietty paras, mutta en usko, että jaksan...:)
Ovistestillä testasin, kun niitä oli, ja siihen tuli plussa, mutta niinhn mulla on aina tullut ennen menkkoja...Se ei siis tarkoita mitään, mutta tietty pieni toivonkipinä nosti päätään...

Eilen oltiin leffassa kaveripariskunnan kanssa, ja heille syntyy vauva syyskyyssa. tyttö on rv22 eikä vatsaa ole ollenkaan. Jos ei tietäisi, että hän on raskaana, ei ikinä arvaisi. Hoikka ja pitkä tyttö, joten se vauva kait sitten jotenkin "seisoo" siellä...Mutta tosi ihmeellista, ettei yhtään näy...Heille oli tämä plussa tullut ihan heti pillereiden jättämisen jälkeen, tjot meiningillä...Eli taas näitä...onnekkaita. Mun tuli pikkasen suru olo ja yöllä kun vielä kateltiin telkkaria, itkeä tirahutin pikkusen...

Mies on nyt sen keskustelumme jälkeen ollut niin ihana tän vauva-asian suhteen, jaksaa jutella ja kannustaa varovasti. Koetan etten hössää liikaa, mutta tietty se on vaikeata kun olen tätä "vihreätä valoa" odottanut niin kauan. Itkin miehelle, että mitä jos meidän vuoro ei tule koskaan ja se vaan paijasi, että "kyllä se tulee, varmasti". Jotenkin tekis nyt kyllä mieli mennä niihin testeihin, jos vaikka olis röörit tukossa tms. ettei tässä turhia odottele, jos kaikki ei ookkaan kunnossa...
No tietty odotan, että mikä tämän kuun saldo on...Nyt kyllä on sellainen olo, että jos ne perkeleen menkat alkaa mä olen ihan hajalla....Aloitan kyllä sit sen Glandi-25 kuurin ja toivon, että se on joku miracle lääke joka auttaisi. Alan olla epätoivoinen, viakka ei saisi...

Pitäisikö testata huomenna jo vai odottaa kiltisti ke??Ottaisin mielelläni vaikka sen negan ennen niitä menkkoja...niin ehtisin varautua sen pahuksen tädin tuloon taas.

Wilma kp27/28-31

Huomenta ihanaiset! Wilmaaa.. joko oot testannu? Mä pidän peukkuja sulle db db ;) Pahis, ikävää kun tädin perkules sut löysi :( Meillä eilen miehen kans tiukkaa keskustelua siitä, että onko se nyt oikeesti sitoutunut tähän projektiin (vällyjä kun pitäis pöllyytellä hiukan useammin jos on tosissaan) En vieläkään selkeätä vastausta saanut joten täällä mökötetty sunnuntaipäivän kunniaksi. Hiukan nyt harmittaa mutta täytynee tänään yrittää keskustella vielä asiasta. Jännä viikko kuitenkin.. koiranpentujen pitäis syntyä tällä viikolla. Mulla on varmaan kokoajan puhelin kourassa kun odotan soittoa. Aurinkoa päivään :) :)

Prätkis kp 14/25-26

Juhuu, mulla siis puolenpäivän maissa lääkäri ja nyt sitten tsekkaillaan mitä voidaan tehdä vauvanhankintapuuhille vai tarviiko tehä mitään??? Tuun sitten kertomaan myöhemmin lisää. Mulla onkin kohta työpäivä pulkassa...kello 04.00 aloitin...

Wilma80 21.5
*tiiti 21.5
Sinililja 28.5.
Utelias pahalainen 15.6.

Heitin tohon nyt tollasen arvion, kun ene enäätiedä miten kierrot jatkossa heittelee.
Prätkiksellä on jännää pentujen odottamista ja Wilmakin jännäilee tädin saapumattomuutta. Tsemppiä molemmille. Ekat 2 päivää vitutti ihan tosissaan kun menkat taas alkoi-varsinkin kun kerrankin touhuiltiin suht oikeeseen aikaan- mutta nyt on taas katse suunnattu uuteen kiertoon. Miehelle jo ilmoitin, että kunhan täti häipyy nurkista niin meillä aletaan puuhaamaan joka toinen päivä-meiningillä. Se hiukan pyöritteli päätään, mutta taitaa vaan olla tyytyväinen =)
Täällä siis mennään kp 3/30

jatkan vielä kommentointia....
Tsemppiä myös Lilianille gynereissuun. Toivottavasti saat jotain vastauksia tohon kierto-ongelmaan ja kaikki näyttää hyvältä jatkon kannalta.
Miisa, unelmoi ja hehkuta ihan rauhassa vaan vauvakuumetta. Jokainen meistä on eri tilanteessa ja mä ainakin uskon, että meidän jokaisen vuoro vielä tulee raskautua. Toisilla vuoron saaminen kestää hiukan kauemmin kuin toisilla. Itse tuntuu sitä et hermoilen jo nyt, et miksei mitä'än tapahdu vaikka yritystä on takana VASTA 4 kiertoa =) ja muilla sitä saattaa olla takana reipas vuosi.

Gyne sanoi, ettei olisi huolestunut tilanteestani. Koska olen saanut bongattua oviksen tikulla, niin ei halunnut aloittaa vielä clomeja mun kohdalla. Katsottiin myös ultralla ja kaikki näytti päällisinpuolin olevan kunnossa. Hänen mielestä minun muutamat 38 päivän kierrot eivät ole huolestuttavia. Arveli niiden johtuvan juuri stressistä. Kerroin äitini sairaudesta ja hän totesi siihen aika ykskantaan, että varmasti aiheuttaa huolta, sillä äiti tuskin saa elää enää montakaan vuotta. Itkeä pillitin sitä sitten siinä...

Ohjeeksi sain olla tikuttamatta ovista. Hän sanoi, että jos harrastaa seksiä 2-3 kertaa viikossa, niin sisällä on aina siittiöitä tarjolla. Gynen mukaan tikutus aiheuttaa aivan turhaa stressiä. Sovittiin myös, että jos syys-lokakuuhun mennessä en ole tullut raskaaksi, mietitään uudelleen jatkoa. Mahdollisesti aloitettaisiin clomeilla tai sitten spermatesteillä tai sitten sekin mahdollisuus on että aloitetaan tutkimukset kunnolla, mutta kuten ihana gyneni sanoi, mitään päätöksiä minun ei tarvitse tehdä yksin, vaan me kaikki kolme, minä, mieheni ja lääkäri pohditaan yhdessä mikä on paras tapa edetä.

Kaiken kaikkiaan aika huojentunut olo...tavallaan...nyt pitää vain yrittää olla stressaamatta.

Ja tosiaan hän myös muistutti, että olen vielä nuori, eikä ole kiire mihinkään...

Joopa joo...yritäpä uskostaa tuo sitten päähän.

Kukas meillä on seuraavana jännäysvuorossa? Wilma ja Tiiti...kovasti peukkuja sinne!