Haaveissa Vauva 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei kaikille! Täältä töistä pari riviä kirjoittelen. Hanat aukesi yöllä eli kp 1 menossa. Ei kyllä masenna tai mitään. Kai mä alan jo henkisesti antamaan periksi tai en tiedä. Hieman väsyttää kun isäntä tuli yöllä poikien saunaillasta ja avaimenreikä ei meinannut löytyä. Aikani kuuntelin sitä rapinaa mutta viimein menin aukaisemaan oven ja kysyin ; Joulupukkiko se näin kesällä ovella rapistelee? No.. sittenhän se uni karkasi ja valvoskelin monta tuntia, tietty myös maha kipuili. Nyt oottelen jännityksellä ens viikkoa. Silloin pitäis tulla kennelistä tieto, milloin voidaan mennä poikaa katsomaan. Mahtavaa! :) :)

Pahoittelut Prätkämimmille koopee ykkösestä ja jaksamisia kipujen kanssa. Hauska tuo miehesi rapistelu, vaikka ei varmaan naurattanut yöllä... Kiva kun pääsette vauvelia katsomaan ensi viikolla, joko teillä on nimi sille mietittynä?

Huomenta päivää!
Kerrassaan ihana viikonloppu takana täällä...piknikkiä, kampaajaa, rannalla oleskelua ja ristiäiset. Olen siis nykyään ihanan pikkutytön kummitustäti!Olipas kiva tilaisuus ja vedethän siinä tuli silmiin kun pappi puhui siitä kuinka lapsi on vanhemmilleen lahja yms. Mietin, että niinhän se todellakin on ja toivon, että meillekin se lahja pian suodaan....vallan herkistyin. Virallinen kummi en kuitenkaan ole kun en kuulu kirkkoon, jotenkin hölmöä, että en saa nimeäni siihen todistukseen vaan sen takia. Mieheni sisko kuitenkin painotti, että olen yhtä paljon kummi kuin miehenikin ja lapsen toinen kummitäti (vauvan isän sisko). Sopii mulle. Eihän sillä todistuksella mitään tee kuitenkaan...

Olin tosi romanttisella tuulella sit koko eilisen päivän ja mietittiin miehen kaa monesti, että olispa ihanaa jos kummitytölle tulisi pian serkku (sillä on jo kaksi poikaa)...:) Mies sanoi, että "poika". Eli sitä imeisesti toivoo...:)Tosi hyvä siis, että on "miettinyt" näitä juttuja edes vähäsen...

Panoviikko on lähtenyt käyntiin ja peittoja on heiluteltu niin pe, kuin la:kin...:) Taitaa vaan olla vielä liian aikaista, että jos vaikka tänään tai huomenna uudestaan ja sitten jtp...No romantiikkaa on luvassa koko viikko kun on häiden harjoituspäivälliset, häät ja toiset ristiäiset tiedossa :)

Ihanaa Pahis, että teille tulee koiravauva! Mun mies on varmaan puoliksi mies puoliksi koira, se rakastaa hauvoja niiin paljon. Mulla on ollut myös aika paha koirakuume yhessä vaiheessa. Voih!!!Mitä nimiä olette miettineet??

Hyvää viikon alkua ja plussa tuulia!!!

Wilma kp13

Huomenta ihanaiset! Koiravauvalle on paljonkin ehdolla nimiä. Itse haluaisin et siitä tulisi Frodo (Baggins). Olen nimittäin taru sormusten herrasta fani. Mieheni mielestä nimen pitää olla miehekäs ja se ei oikein tykkää mun ehdotuksesta. Sitkeesti oon vaan puhunut että Frodo sitä ja Frodo tätä. Mitä mieltä te nimestä?

Hyvä Wilma ;) Eiköhän se virallinen panoviikko kanna "hedelmääkin", eikun jatkakaa samaan malliin. Niin ja onnittelut kummitustätille!!! Muakin on jo pyydetty mun bestiksen vauvan sylikummiksi. Olen jo ostellut kaikenlaista ; Nalle Puhin, ihanan fleece-huovan, jonka päällä on kiva pikkuisen kölliä ja vaatteita. Ystävää naurattaa kun mä vitsinä lohkaisin et ihanaa kun meille tulee vauva. No, lupaus onkin et saan ihan varmasti hoitaa vauvelia ihan niin paljon kuin haluan :)

Prätkis kp 2/25-26

Heipä hei!

Täällä yksi vähemmän timmi mamma, vitsi että meni viikonloppu syöpöttelyn puolelle.. oltiin minireissussa ja silloinhan sitä tulee herkuteltua. Ja kun ilma oli tuollainen, niin myös terassilla tuli istuskeltua.. mutta ei se mitään, nyt projekti taas jatkuu (ensi viikonloppuun saakka... :)

Tervetuloa Myy! Ja vuodata vaan tuntemuksiasi tänne kaikessa rauhassa, sehän tässä on tarkoitus.

Frodo on ihan hyvä nimi mun mielestä, jatka vaan samaa taktiikkaa Prätkis, niin ehkä sun mieskin huomaamattaan tottuu siihen.

Wilmalla näyttää olevan paljon juhlia lähiaikoina. Meillä ei onneksi ole yksiäkään häitä tänä kesänä, niitä on ollut viime vuosina vähän liikaakin.
Mä oon kanssa viettänyt viime aikoina aika paljon aikaa kummilasteni kanssa, se on tosi kivaa, mutta yleensä sen jälkeen iskee itselle sellainen haikeus-kaipuu-kateus-fiilis.. koska itsekin toivoisi viettävänsä sellaista lapsielämää. Mutta kyllä me kohta päästään kanssa siihen vaiheeseen! Ei hätää!

Mun seksikalenteri meni uusiksi, mies lähteekin työmatkalle loppuviikosta :( mutta onneksi silloin, otollisimmat hetket on vasta alkuviikosta. Mutta joudun vaihtamaan taktiikkaa. :)

Mukava viikonalkua!
Sinililja kp 7 eli treenaus h-hetkeä varten voi alkaa ;)

Viikonalkua vaan kaikille "ihanaisille", mami-wanna-beet ja onnittelut Wilmalle, tuoreelle kummitustädille!

Prätkämimmi: Jaa, että Frodo ei muka olis tarpeeksi miehekäs nimi...? :) Ainakin tyylikäs. (Itsekin Taru Sormusten Herrasta-trilogian fani...kirjoja en tosin ole jaksanut kahlata läpi eli vähän tällainen feikki-fani...:) )

Nyt on häslinkiä töissä...ei voi rauhassa kirjoitella, olan takaa kurkkijoita riittää...

Palaan.

Viikonloppu meni ihan mukavasti...heti helpotti, kun sain purkaa tuntemuksiani. Mies olikin silloin perjantaina työpaikan "kesäkauden

Hei ja oon unohtanut toivottaa Myyn tervetulleeksi. Siispä tervetuloa :) :) Mua kummasti imee nää sivut puoleensa. On nimittäin vapaapäivä ja pitäisi alkaa imuroimaan. Taidanpa kuitenkin hetkisen katsella labradori -sivuja, se on paljon hauskempaa.

...otin tuossa ilalla 1,5 h tunnin tirsat ja heräsin sopivasti Täydellisille naisille... Pitää taas alkaa nappailemaan multivitoja, että saa vähän potkua. ( ärsyttävänä sivuoireena on näppyjen tuleminen, iho ei tykkää ollenkaan...) Multivitat aloitin, kun jostain luin (googlasin :) ), että vitamiinit voi auttaa raskaaksi tulemiseen...joopa joo...

Tiitille: limaisesta vuodosta. Osassa tapauksista se johtuu ns. valemenkoista,eli emättimen limakalvoista irtoaa hyytynyttä verta, jota tulee silloin,kun "oikeiden" menkkojen pitäisi alkaa. Se voi liittyä myös esim. kohdun ulkoiseen raskauteen, keskenmenoon tai yllätys, yllätys sille ei löydy syytä! Se on siis limaa... ***kele!

Jokos naiset olette siirtyneet sanoista tekoihin sen kuntoilun suhteen? Arvatkaa mikä on säälittävää...tiedän, että olen ihan hyvissä mitoissa (160/57),mutta pikku massua tulee helposti...mutta kun aloitimme yrittämään ajattelin, että jospa jo nyt kesällä sitä massua tulisi aivan syystä, niin ajattelin ottaa liikkumisen kannalta vähän rennommin. Kattelin kaupoista sellaisia söpöjä tunikoita ym. kesäisiä (väljiä, mutta "seksikkäitä") toppeja, joissa masu mahtuu olemaan. Nyt kun ei ole mitään syytä kyseisiä paitoja käyttää ( haluaa vaan välttää raskausaiheiset kysymykset) niin ottaa päähän! Onko samoja tuntemuksia...??

Ja niin siitä miehen kesäkauden avajaisista, kotiin tultiin kahden jälkeen yöllä ("Rakash, oletko shinä täällä nukkumasssa...?) Mä olen yrittänyt sanoa miehelle, että joskus vois ottaa väliin vaikka lasillisen vettä, kun mä olen vähän huolissani hänen siittiöiden kunnosta. Alkoholihan on myrkkyä myös pikkunuijapäille... Ei siinä, että mies usein joisi, mutta "ei lasiinkaan sylje", jos sitä hänelle tarjotaan. :)

Tulipas stooria, nyt joutaa nukkumaan... Öitä!

kp 10

Haaveissa Vauva 24
Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
Wilma80, 28v/27v, TJOT 10/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Prätkämimmi

Plussanneet: -Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08

Moiks!poistin itseni listoilta,koska en ole viimeaikoina kirjoitellut aktiivisesti,eikä meillä ole yritys vielä päällä!Lueskelen kyllä melkein päivittäin kuulumisianne...
Tässä kesällä olisi tarkoitus sitten vähän koitella,että tärppäiskös...vauvakuume on kyllä koko ajan päällä,mutta elämänmuutos kyllä pelottaa ihan pirusti!!Miehellä on myös kova vauvakuume ja kyselee,että ethän sitten jänistä...toivottavasti en :)
Mikäs tilanne on pahiksella???
Hyvää ja plussarikasta kesää kaikille!!Käyn ehkä joskus vielä kirjoittelemassa (ainakin sitten jos suuri ihme pääse tapahtumaan ja raskaaksi tulen) :)

Terkuin Johkuliini

Pistetäänkö jännäyslistaa pystyyn?

Jännäyslista:

Utelias pahalainen 15.6
*tiiti 17.6

Kiva MYY kun selvensit lima-juttuja. Mulla tosiaan joissakin kierroissa se kuukautisveri on muutaman päivän ajan todella limaista, olen ihmetellyt mistä se voi johtua. Kuitenkin on ihan kirkasta ja muuten normaalia... Ja sori jos jotakuta yksityiskohtainen kertomus yököttää :(

WILMAllakin kiva tilanne, kun mies on täysillä mukana hommassa. Eikö ole iso muutos mikä tässä keväällä on tapahtunut? Varmasti mukavampaa jännäillä, kun teillä on nyt "virallisesti" yhteinen projekti, siis sanallisestikin ja mieskin pystyy puhumaan asiasta. Jospa ne siittiöt nyt ymmärtäisi kaartaa muniksen luo, kun suullinen lupa on annettu :)

Harmi että SINILILJAN seksikalenteri meni uusiksi :) No onneksi miehen työmatka ei satu kaikkein kriittisimmille päiville. Ja syöpötellähän saa viikonloppuisin, etenkin jos on kaunis ilma. Ja huonolla ilmalla toki pitää lääkitä ahdistusta siitä että on pakko olla sisällä... Mulla on syöpöttelyn suhteen tekosyy aina. Mulla on nyt toista viikkoa menossa herkuton-viikko projekti. Viikolla syön terveellisesti enkä syö yhtään herkkuja. Viikonloppuna saan sitten syödä jotain hyvää.

Mullakin on siis kiinteytymisprojekti menossa. Mitoiltani en ole mikään jättiläinen (166cm/57-58kg) mutta reisien ja vyötärönseutu tuppaa plösähtämään jos en tee mitään. Yritän nyt paniikissa kiinteyttää reisiä heinä- ja elokuun rantakeleille herkkulakolla, saa nähdä miten käy.

Mitähän kuuluu HIPULLE; UP:lle ja muille kirjoittelijoille?

HUomenta!
En nyt menis sanoon, että meillä vieläkään on se yritys ihan täysillä päällä...Mies oli eilen taas tosi ärhäkällä päällä ja ihan stressaantunut ja yritin kellistää sitä niin sitä ei sitten huvittanutkaan ja mä pahoitin mieleni. Mietin jo, että pitäiskö sanoa, että ei sitä vauvaa voi tulla ellei seksiä harrasta, mutta olin sitten hiljaa, kun ajattelin, että se siitä sitten vaan stressaantuu... Möksäsin siis hiljaa vaan. Mies sanoi, että sen libido on ollut vähän vaisu viime aikoina (koko kevään) ja aika hassua, koska kumminkin välillä on ihan villi, mutta sitten kun mä taas teen aloitteen ei välttämättä ole enää...

Ehkä sitä pelottaa tää vauva-asia kuiteskin ja luulee, että mä haluan vaan olla sillai sen takia...Siksi ajattelin, että en sano mitään vahvasta ovisplussasta...jonka siis sain eilen vaikka oli vasta kp13. Plussa oli selkeä, mutta voisi hyvin tummut siitä vielä. Mies lupaili laatuaikaa tänään...

Vaikka se on niinkuin messissä tässä, se ei kuitenkaan halua stressata asian kanssa, tosin kuin mä. Mies sanoo, että jahka remppa ja sen kurssi on loppu tän kuun lopulla stressi helpottuu...Satsaan siis täysillä heinäkuuhun ja toivon ihmettä kesäkuulta...:) Ja toivon kellistäväni miehen vielä ennen pe kerran/kaksi? Enempää en voi tehdfä tai tulee taas takapakkia...

No ehkä ne pe&la simpat vielä uiskentelee siellä jos ovis oliskin nyt??Ja totuushan on, että nää on näitä henkimaailman asioita...Eli kaikkeen ei voi vaikuttaa...

Mitäs juhannussuunnitelmia teillä on??Me ollaan menossa miehen landelle suht.isolla kaveriporukalla 15-20henk. ja grillataan ja chillataan siellä 2pv. Paikalla on myös miehen vanhemmat ja sisko+kummityttö eli populaa riittää...:)

Hassua, että jännäyspäivät sattuvat just juhannuksen tienoille, jolloin meillä on myös 4.v päivä...Pitäiskö suosiolla testata vasta jussin jälk. ettei tarvii olla pahalla päällä vaiko varmistaa asia ennen??

Wilma kp14

Jännäyspvä: 20-21.6