Haaveissa Vauva 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!

Ajattelin, että josko voisin siirtyä teidän ketjuun, kun kaikki ketjut jossa olen, tuntuvat kuolevan pois. :/ Toivottavasti en tuo tälle ketjulle yhtä huonoa onnea... Tai siis itseasiassa hyvää, kun kaikki muut vaan plussaa, ketju kuolee ja mä jään. ;D :P

Olin siis eka tuolla kakkosen yrittäjissä ja siellä ei paljon mitään tapahtunut... Hyvä kun tekstiä tuli edes yhdeltä kerran viikossa. Sitten olen ollut kesän 2008 vauvakumeisissa, mutta sieltä on nyt porukka plussannut ja vaan jäänyt pois, joten ohi on sekin. :/ (Vaihdoin nyt muuten nimimerkkini tähän ketjuun, joten tätä ei kai ole täällä ennen näkynyt.)

Mun tarina on siis se, että mulla on jo esikoinen, mutta imetän vielä jonkin verran, eikä menkat ole tietty alkaneet! Tässähän voi siis mennä vielä pieni ikuisuus. Yritys tuntuu siis aika turhalta, kun ei ole mitään tietoa kropan toiminnasta.

No joo, mutta näillä eväillä eteenpäin! Yritän ainakin tsemppaa täällä muita! :) Voipi olla, että menee hetki, että saan jutuista kiinni...

VAUVAHAAVEILIJAT:

Aurora81, 26/25, Y 03/08
Hensku, 23/22 tjot
Miini -81, 27/27 Y 07/08 (TJOT 02/07)
Myy80, 28/28 Y 03/08
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Tuuli79, 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Wilma80, 28v/27v, TJOT 10/07

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
~Miisa 26/26, Y 4/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07
Dinna

Noin, lisäsin sut listaan. Laita muita tietoja, jos vain suinkin haluat =)

Tervetuloa Dinna mukaan!! Mä päivitin listan myös omalta osaltani, sillä tämä mun plussani on 4. testin mukaan kyllä ihan totisen totta!!!Pikkuisen jotain tuntemuksia tuolla vatsassa on, jotain painetta ja nippailua, ei muuta vielä. Ekat "alkoholittomat bileet" on koettu ja kukaan ei epäillyt mitään kun litkin alkoholitonta siideriä normi pulloista koko illan, pikkusen kyllä pissatti. Kotiin tulin jo klo 02 kun tympi katella muita kännissä...Aika outoa tämä kaikki on. Toivottavasti aika menis nopeasti niin olis jo se varhaisultra (4.11). Miten muut jännäilijät??

t.Wilma 4+6

VAUVAHAAVEILIJAT:

Aurora81, 26/25, Y 03/08
Hensku, 23/22 tjot
Myy80, 28/28 Y 03/08
Dinna

Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
~Miisa 26/26, Y 4/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08

Itku. Koopee1. Täti oli kivasti myöhässä ja ehdin rakennella ties minkälaisia pilvilinnoja joten aika korkee oli pudotus. Mut joskus vielä, uskon siihen. Kauhee kiire töissä, koitan palailla paremmalla ajalla.

Tervetuloa Dinna!

VAUVAHAAVEILIJAT:

Aurora81, 26/25, Y 03/08
Hensku, 23/22 tjot
Myy80, 28/28 Y 03/08
Dinna 26, Y 05/08

Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
~Miisa 26/26, Y 4/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08

Kiitos tervetulotoivotuksista! :)
Kello on jo paljon, mutta päätin vielä kipasta koneella.
En ole ennenpää tutustunut tähän ketjuun, joten anteeksi tyhmä kysymys... Mitä "tjot" tarkoittaa tuossa? Onko sama kuin "Y" niin kuin yritystä...?

Onnea Wilmalle plussasta!!!

Kamala tuo uuden kierron alku, mutta toivottavasti tuo taas uutta toivoa Miinille ja mmintulle! Itse yhä odottelen kierron alkua. Alkaisi jo. :/ Voihan sitä ovuloida ennen menkkoja, mutta testejä oon tehnyt, enkä raskaana ole ollut.

Jatkan nyt kuitenkin ukkelin kainaloon, kun klo on niin paljon. Yritän tässä pikkuhiljaa päästä teidän kärryille!

Minttu voi räkä!:(

Dinna, vähän vaikea varmaan päästä kärryille kun kukaan ei kirjota mitään. Tjot=tulee jos on tullakseen.

Sinis on reissussa, missäs kaikki muut on? Ite olen masentuneena täällä kolossa ja koitan lääkitä itseäni työnteolla. Mitä virikkeitä sitä keksis uuteen kiertoon, hmm... Liisaleenalla tais tulla hyvää tulosta sillä animella vai jäikö se ajatusasteelle? ;) Jotain pitää kohta keksiä ettei ihan vajoa masennuksen suohon.

Dinna minkä ikäinen sun esikoinen on?

Minttu alotatko/aloititko uudet clomit tänään? Napsitko niitä iltasin vai milloinka? Mä olin vielä hetki sitten vakuuttunut etten enää toista kiertoa niitä syö mutta kyllä mä kiltisti ajattelin sen paketin taas jostain kaivaa. Mulle määrättiin 1 tabu kp3-7 eli huomenna alkaa kiukuttelut. Ukko parka kohta sillä on taas kestämistä. Heh, pitäiskö vetästä vähän isompi satsi ilman seurantaa, luin just iltalehdestä kun jossain (entinen) lapseton synnytti kerralla kuus, morjens!

Voihan vitsi tätä olotilaa...kurkku kipeenä, niskat aivan jumissa, vatsa täynnä ilmaa (sori) ja ulkona tulee vettä kaatamalla. Siinä tämän illan fiilikset tiivistettynä =(
UP kp 27/41

Joo tänään alotin kans pillerit vaikkei kans ollut tarkotus kun laskin et ovis olis menny mun matkan päälle mut ilmeisesti noi clomit ei aikastanut mu ovista ollenkaan niin ajattelin et what the hell. Kyllähän sitä yhdet kuumat aallot taas kestää mutta tosiaan miehellä on kans kestämistä :DMulla on toi sama annos samoina päivinä. Otan yleensä aamulla ku herään. Meinasitko tikuttaa tai muuta et löytyis ovis? Mä varmaan tsemppaan ja koitan löytää et ees ajotus olis oikee...

UP voi harmi :( Toivotaan ett huomenna olis parempi päivä. Nyt meet vällyihin kuuman kaakaon kaa!

Moi vaan... Myy täällä välillä käy tiirailemassa teidän puuhia. "Pientä'" masennusta ilmassa, olen ollut väsynyt ja ja kyllästynyt...töissä kiire niin ei ehdi palstailemaan...***kele.

Sataa vettä aivan kaatamalla...:(

Tää on niin tät(i)ä... :/

Plääh... ei huvita..nukkuun...

Pitäkäähän palsta elossa...

Myy.

MYY kuulostaa kyllä nyt huolestuttavan masentuneelle! Luuletko itse että on ohimenevää alakuloisuutta vai jotain vakavampaa? Ei tämä sateinen vuodenaikakaan helpota oloa jos on alakuloinen. Hali. Kirjoittele kuitenkin tänne, toivottavasti se helpottaisi sinua kun saat purkaa itseäsi ja pahaa mieltäsi.

Tervetuloa mukaan DINNA! Toivottavasti visiittisi tässä ketjussa jää lyhyeksi. TJOT tarkoittaa tulee jos on tullakseen ja Y on yritystä, AY on aktiivista yritystä.

Pahoittelut MIINILLE ja MINTULLE! Tsemppiä MINTULLE kuumiin aaltoihin. MIkähän se niitä aiheuttaa? Kohonneet hormonitasot? Mullahan on kuumia aaltoja kaikissa kierroissa ja alkavat noin viikko ovulaation jälkeen. Kukaan ei ole osannut selvittää mistä nuo johtuvat. Toivotaan että teille clomit tuo tulosta seuraavassa kierrossa!

UTELIAS PAHALAISEN olo kuulostaa kerrassaan mielenkiintoiselle :) Paranemisia sinne!

Mä olen varmaan jotenkin erikoinen ihminen mutta pidän syksystä. Pidän pimenevistä illoista ja siitä että vesisade rummuttaa ikkunoihin. Ihanaa kun saa vaan olla sisällä, katsella pimenevään iltaan ja polttaa kynttilöitä, juoda glökiä ja istua villasukat jalassa sohvalla... Olenkin syntynyt syksyllä joten ehkä se selittää miksi olen syksyihminen.

Oma kierto vetelee loppua kohti ja kuumat aallot ovat ilmestyneet taas joten tätiä odotellessa. Nyt on tyhjä olo, ei edes pettynyt vielä, odotetaan mitä täti punainen tuo tullessaan.

Mukavaa loppuviikkoa kanssa kärvistelijöille.

vilukisukin täältä vilkuttaa ja toivottaa Dinnan tervetulleeksi.
En ole kirjoitellut kun ei mulla ole mitään millä teitä ilostuttaa... koopee taitaa olla nyt jotain 29/35, mutta kurjaa kun ei taida olla mitään jännättävääkään... No tosin ainahan mun tapauksessa voi jännätä miten pitkäks kierto jää/venyy.

Kiitos Tiiti kun kaivoit esiin noita kivojakin puolia syksystä. Onhan tää sellaista käpertymisen aikaa. Itsellänikin ollut olo ettei jaksa mitään, ja lämpöä ja niiskutustakin on ollut. (siis toim.huom. ei mitään aamulämpöjä!)

halitukset kaikille, etenkin Mintulle ja miinille!

Huomenta ihanaiset!

Noniin taas lähti pillerirumba pyörimään. Viimeksi otin ne illalla, nyt otin aamulla. Mies eilen jo kyselikin et koskas ne kiukuttelut taas alkaa eli koska otan taas niitä nappeja. Mut totes samaan hengenvetoon et eiköhän me kestetä. =) Kuumat aallot seuraa myös, ne on häijyjä. Minttu lyhenikö sulla kierto yhtään? Mistä tiedät et ovis oli aiemmin?

Voi Myy! Koita keksiä jotain, ihan mitä tahansa ihanaa josta tykkäät kovasti ja ottaa aikaa itsellesi. Mäkin joskus kyllä vaan murjotan ja joskus sekin tulee tarpeeseen. Jaksuja!

Mäkin olen syysihminen. Olen kylläkin syntynyt talvella. Musta on myös kiva kun ilma viilenee ja olen energiaa täynnä jota olen lataillut koko kesän. Kevät on mulle vaikeaa aikaa, kaikki ympärillä alkaa touhuta tuhatta ja sataa ja ite tuntuu ettei pysy mitenkään perässä eikä pysty mitään. Ilmeisesti kesällä kerätyt patterit on kulutettu loppuun. Alkukesästä onneks aina helpottaa.

UP joko on parempi olo? On sulla huisin pitkä kierto! Onko se kuitenkin säännöllinen?

Mittailin muuten lämpöjä ja totesin saman havainnon kun joskus aiemminkin, digimittarit näyttää mulla ihan puuta heinää. Tänään se näytti 35,1 ja sellanen normi mittari näytti heti perään 36,2. Kuulostaa paljon loogisemmalta! Ajattelin tässä kierrossa tehdä ryhtiliikkeen ja tikuttaa sen perkalan oviksen. Mä sille näytän! :D

Miini kp3/29-34

No siis ihan varma koko oviksesta en ole ja luulin et se olis ollut aikasemmin kun munasarjojen viiltelyt alko sillon kp11 mutta koska kierto jäi "vaan" 33 päivän mittaseks niin luulen et se ovis oli sitten ihan normaaliin aikaan kun normaali kierto mulla on se 34pv. Nyt sitten tulen matkalta kp15 ja siitä eteenpäin koitan tikuttaa ja löytää sitä!

Voi Myy! Mulla oli tuossa viikko sitten ihan samanlaiset fiilikset! Mulle muutenkin aina syksyllä tulee masennus ja siihen ku lisäs tuon paskan negan niin olin kyllä tosi maassa. Sieltä onneks noustiin ja nyt odotellaan vaan taas seuraavaa ovulaatiota.

Tiiti: Mä tiedän monta ihmistä jotka tykkää syksystä. Itelläkin palaa paljon kynttilöitä ja sellasta muuta ihanaa mutta olen muuten niin valon perään että kesä on ihan must vuodenaika.

Miini, esikoinen on 7 kuukautta. En siis ihan vielä ole saanut tissitakiaista totutettua kiinteisiin kokonaan. Mun mielestä se itseasiassa on niin pieni vielä, etten voi riistää tisua vielä kokonaan, eikä se siitä suostuis luopumaankaan. Niin hellyyttävä. <3

Toi tisun lupsuttele, ei vaan käy yhteen mun raskautumis suunnitelmien kanssa. Pelkään, ettei mun menkat ikinä alakaan. On varmaan vienyt viimisetkin mehut musta. Eikös sitä pidä olla jotain 3 kuukautta ilman menkkoja imettämisen lopettamisen jälkeen, että kehtaa mennä ihmettelemään asiaa lääkärille...? Tietääkö kukaan? Tätä menoa toi pikkunen kyllä lupsuttelee vielä 3 vuotiaanakin, joten se on varmaan sitten sen ajan murhe. :/

Kiitos lyhenteiden selityksestä! Ei voi kaikkea tietää... ;) Mun itseasiassa pitäis varmaan vaihtaa toi Y sitten TJOTiksi, kun tää on nyt ihan tosi sattumanvaraista. Meille toinen on kyllä ollut jo koko ajan tervetullut, että yritys varmaan kuvaa meidän hinkua paremmin... Mä oon malttamaton!

Mäkin tiedän syksy ihmisiä. Kyllä mustakin noi teidän kuvaamat hetket kuulostaa ihanilta, mutta ne miinukset tuntuvat vaan sieppaavan suuremman siivun. En kestä sitä kamalaa kylmää, koleaa ja sateista keliä kun pitää jonnekin mennä. Olen tosi kova palelemaan. Mä taas oon syntyny ihan talvella, mutta olen kyllä ihan kesä ihmisiä.

Onkos seuraavana jännäysvuorossa UP? :)

Olo ei ole yhtään parantunut, mutta selviä vitutuksen merkkejä on ilmassa, joten kaipa se täti taas hyökkää puun takaa. Tosin hikipuuskat on vielä tulematta, joten ei ehkä ihan vielä kuitenkaan????
Ihmeellisä ilmavaivoja mulla on kyllä ollut, joten sen puolesta voisin ehkä toivoakin...

Hi laydees!

Kovasti peukkuja että UP:n hikipuuskat jääkin tulematta! bd bd bd

Myy, vieläkö oot yhtä synkissä fiiliksissä?!

Missä kaikki on? Ompa hiljasta tässä pinossa! Mitä kuuluu meidän plussanneille?

Dinna, ainahan kuitenkin tolkutetaan ettei imetys käy ehkäisystä mutta kait noi niin henkilökohtaisia juttuja on ettei niistä ota selvää. Ehkä se kroppa siitä jossain vaiheessa herää tai sitten viimeistään tosiaan imetyksen jälkeen. Ymmärrän kyllä ettet vielä lopeta. =) En osaa yhtään sanoa miten pitkään niitä menkkoja pitää odotella, kait sitä lääkäriltä voi kysäistä asiaa?

Anteeksi etukäteen ällöjutut, lounaat on taas jo syöty vai mitä? Ellei niin skipatkaa ihmeessä. Minttu, (ja anteeksi että jankutan) oliko sulla normaali menkat? Mulla vuos vaan päivän kunnolla (kp2) kun normaalisti vuotaa kolme (kp1-3) ja kaikenkaikkiaan vuoto kesti kolme päivää kun normaali on viis. Väitetään ettei vuodon määrä kerro limakalvoista mitään mut mua vähän huolestuttaa silti.

Musta tuntuu jotenkin konkreettisemmalta tämä yritys nyt kun vetää noita mömmöjä. Tai siis masennus jäi jotenkin hiukan lyhyemmäksi kun kp3 ollaan taas jo täydessä toiminnassa uutta ovulaatiota varten. Tai sanotaanko et masennusta on ilmassa mut se ei ilmene ihan niin voimakkaasti kun aiemmin. Normaalisti sitä alkaa havahtua uuteen kiertoon vasta joskus kp10 paikkeilla.

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

Miini: Mä kans vähän oon peloissani sen limakalvon paksuuden kanssa! Mulla yleensä kestää vuoto 6-7 päivää ja nyt on menossa sellasta loppuvaihetta eli samoissa mennään. Mullakin sellanen reipas vuoto kesti ehkä 2 päivää ja aloin pelkäämään sitä että limakalvot olis huonot mutta ehkä ne ei kuitenkaan ihan yhdestä kierrosta niin vaikuta. Sehän voi olla sen takia noi lyhyt se sun vuoto jos et ovuloinut?

Miini ja mminttu: Mullekin joskus tullut "tynkämenkkoja" eli pikkutäti. :)Ja en oo käyttänyt clomeja tms. Ei mulla ikinä mitkään hirrrrmu runsaat monnit oo, mutta joskus siis on mietityttänyt kun on jäänyt vuoto harvinaisen vähäiseksi (tai runsaaksi). Eli kait se voi kuukaudesta toiseen vaihdella ihan muuten vain?

Mä oon kyllä maailman huonoin epävauvakuumeilija. Oon nimittäin bongaillut iltaisin tismalleen samanlaista öklöttävää päänsärkyä kuin silloin kerran heinäkuun lopulla... Noh, kaikkihan te tiedätte miten olemattomat tsäänssit raskaudelle tässä kuussa olisi, seksiä ollut tosi vähän (alkukuun riitojen vuoksi) ja nekin vähät kerrat menneet keskeytetyllä. Edes ovista en bongannut tässä kuussa, edellinenhän oli selvä kuin mikä, muttei tuottanut tulosta. Eli vilkkaalla mielikuvituksella on viluskia siunattu. Pitää lähtee varmaan raittiiseen ilmaan pitkälle lenkille, josko ne pääkivut sillä lähtis...
Lämmöt koholla, kuten aina tässä vaiheessa kiertoa, masu kuin ilmapallo, vaikka oon yrittänyt dietata ja urheilla, ja pinnakin ollut taas vähän kireellä. Ja uppiksen kanssa sama vaiva turvottaa täälläkin...

Naisen elämää...huoh...
Vilukisu kp31/35 (joo, kartalla ollaan vaikka yrittäisin olla noita miettimättä...)

Jospas Vilukisulla kuitenkin olis pikkiriikkiset tsäänssit oireiden perusteella. Onhan keskeytetty kuitenkin aika epävarma ehkäisykeino, eikös vaan????
Mulle iski eilen aivan tajuton itsesääli/kiukkukohtaus päälle ja mieskin totesi vaan, että menkathan ne sieltä on taas tulossa.....no vielä on hikipuuskat pysyneet poissa mut alavatsakivut ovat ilmaantuneet kartalle. Viimeksikin menkkaoireet jylläs vahvoina koko ajan kun kierto pidentyi.
Eilen puhuttiin miehen kanssa saunassa, et meniskö sitä tutkimuksiin vai ei kun meillä paukahtaa vuosi yritystä täyteen. Mies totesi et sen kuin menet jos haluat ja siihen kun kerroin et simpatkin pitää tutkia, niin vastaus oli et "niin kait sitten".
Eli ihmeen suostuvaiselta vaikutti, yllätyin ihan.No vielä ei kuitenkaan mietitä tutkimuksia, kun ei meillä ole mitenkään kovin täysillä aina yritystä ollut. Ehkä jollei ens vuoden alussa o-tikut näytä mitään tai ei ala kuulua plussaa.
UP kp 30/41