hädän hetkellä sarjasta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli mikä hädän hetkellä sarjassa Cruzilla on? kun lääkäri sanoi sen olevan pitkälle edennyt ja hän ei kuulemma saa siihen hoitoa ja tässä tapauksessa se ei kuulemma edes auttaisi?

Ei tainnut selvitä.. jäin itsekin sitä miettimään. Harmittaa jo valmiiksi, olen pitänyt Gruzista enkä haluaisi että katoaa sarjasta... Mitenköhän muuten Yokas ja se äijä kuka pääsi nyt pois sairaalasta (mikä se nimi nyt oli!!)? Tuleekohan heille romanssi?
=)

tuo yokas ja bosco olis tosiaan upea juonikäänne. ainakin niillä on selkeesti tunteita toisiinsa. näki hyvin siitä halauksesta ja muutenkin niiden käytöksestä toisiinsa. tosin nehän on tehnyt vuosia töitä partnereina joten ei ihme vaikka jotain rakkautta toisiinsa kehittäisivätkin. loistava pari olisivat tosiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miero:
tuo yokas ja bosco olis tosiaan upea juonikäänne. ainakin niillä on selkeesti tunteita toisiinsa. näki hyvin siitä halauksesta ja muutenkin niiden käytöksestä toisiinsa. tosin nehän on tehnyt vuosia töitä partnereina joten ei ihme vaikka jotain rakkautta toisiinsa kehittäisivätkin. loistava pari olisivat tosiaan.

joo,oon monet kerrat kanssa miettinyt että ne olis niin hyvä pari..

hädän hetkellä on ihan huippu sarja.

mä oon tuota sarjaa jo vuosia seurannut. se on hyvä ja aina kun se on tauolla ikävä on suunnaton. se on vain niin harmillisen lyhyt mutta hakkaa mennentullen ja vielä palatessa teho-osastot, sairaalaelämät, chigago hopet sun muut suosikit

Yhteistyössä