haha xD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mies on poikaa hakemassa ja soitti mulle äsken ihan paniikissa.. se vaan hoki et olenko nähnyt sen farkkuja :o vastasin että enpä ole,niin se sano et luojan kiitos ku hän osti eilen sulle stringit yhdestä tapahtumasta ja muisti sen vasta äsken et ne on farkkujen taskussa ja pelkäs et mä oon löytäny ne ja nyt tääl pakkaan sen kamoja luullen et sil on ollu joku eukko :laugh:
sanoin kyl et harvinaisen tyhmä jätkä olisit jos vieraissa kävisit ja tunkisit sen eukon stringit taskuus :xmas:
en osaa selittää tota tilannetta niin hauskasti ku mitä se oli,mut naureskelen tääl yksinäni :D

ja ei,mies ei takuuvasrmasti ole pettänyt minua,sitä ei tarvii alkaa jankuttaan :D

No miks ne stringit ei sitten ole pussissa vaan farkkujen taskussa? No haista, niin huomaat onko käytetyt vai ei.Jos paskaraita niin takuu varmasti olleet miehen jalassa...

nyt noi samaiset stringit jäi sitten lojuun olkkarin pöydälle ja miehen sisko tuli kylään
:ashamed:
ei muuten mitää,mut ei oo sen tyyppinen ihminen et ymmärtäis kotiteollisuus-stringit olkkarin pöydällä :ashamed: :D