Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juupa ja jööpä;30811943:Minä minä minä... Mies bestman ja hommia hääjuhlissakin kädet täynnä, mutta hänen eiku minun pitää istua hänen vieressä ja mieheni pitää seurustella minun kanssa. Edes yhtä iltaa en voi antaa lapsuuskaverin juhliin miestäni vaan on oltava minun kanssa.
En halua jakaa miestäni ja hän ei saa tehdä rauhassa bestmanin tehtävää. Minä jään vaikka juhlista pois. Huomioikaa minut.
Vai olisiko parempi, että hienoa, että mieheni kelpaa bestmaniksi lapsuuskaverille ja tuen häntä siinä. Istun siinä missä paikkani on ja tutustun uusiin ihmisiin. Minusta on hienoa että mieheni hoitaa bestmanin tehtävät ja tansittaa kaikki mummot ja tädit.
En halua olla nipo vieras vaan toivon, että ehkä häissäni on kohteliaat vieraat, jotka hyväksyvät että häät ovat hääparin juhlat ja suuri päivä. Ei siis bestmanin tyttiksen kiukuttelupäivä...
Alkuperäinen kirjoittaja häissä kuuluu viihtyä;30813599:Itse tässä tilanteessa esittäisin korrektin syyn, miksen päse paikalle, osallistuisin lahjaan ja jättäisin menemättä.
Hyvin kiteytetty. Isäntäväen velvollisuuksista tärkein on vieraiden viihtyminen. Jos ei ole mitään mielenkiintoa tarjota mukavaa iltaa, ei kannata järjestää juhlia ollenkaan vaan ihan rehellinen esitys. Mutta ei se istumajärjestyksen suunnittelun kyllä noin vaikeaa pitäisi olla.Alkuperäinen kirjoittaja häissä kuuluu viihtyä;30813594:Aina välillä törmää näihin hääpareihin, jotka kokevat häänsä omana performanssinaan eivätkä mieti vieraiden viihtymistä.