Häihin pukeutumisen ongelma (ei "normaalit" häät)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Tuli sitten serkun häihin kutsu. No, ei siinä mitään mut kutsussa lukee et "Juhlat järjestetään pimeänä lokakuisena Halloween-iltana naamiaisteemalla. Toioisimme vieraidenkin pukeutuvan teeman mukaisesti". Mitä ihmettä siis laittaa päälle. Kun ei viittis ostaa mitään naamiaisasuja tota varten. Lapset 5v ja 1v ja sit tietty me aikuiset. Harkitsin jo ettei mentäs ollenkaan kun mä oon aina vihannu naamiaisia mut kiva ois häihin mennä. Tolla 5 veellä ois norsu-puku mut se ei taida häihin olla sopiva...

Sit kutsussa lukee et jos haluaa muistaa ni määmatkakassaa voi kartuttaa. Voiko kuitenkin viedä jotain muuta kun rahaa vaikka noin mainitaankin?

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Ihana hääidea!

Pukeudu noidaksi, mustat vaatteet ja tötteröhatun nyt teet vaikka pahvista.

Juu Tiimarissa ei kyl paljon maksa sellaiset tötteröhattu - viitta -asusteet, ja niillä voi lapset mennä vaikka virpomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Miksei lapsi muka voi pukeutua norsupukuun??
Voi viedä lahjaksi ihan mitä tykkää, rahalahja on vain toive.

Luulenpa että sitä krääsää ei nimenomaan haluta, ihan selkeästi tuossa sanotaan JOS haluat muistaa niin tilille.

Pukeutukaa vaikka vampyyriperheeksi. Mustat vaatteet, oikeanlaiset meikit ja vampyyrinhampaat jostain pilailupuodista.

Se on sellanen Tiimarista ostettu halpa norsupuku. Eikös kuitenkin häihin pitäs olla jotain juhlavampaa vaikka naamiaiset oiskin. Mites toi 1v?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Luulenpa että sitä krääsää ei nimenomaan haluta, ihan selkeästi tuossa sanotaan JOS haluat muistaa niin tilille.

Pukeutukaa vaikka vampyyriperheeksi. Mustat vaatteet, oikeanlaiset meikit ja vampyyrinhampaat jostain pilailupuodista.

En mä osaa mitään meikkejä tehdä vampyyriks enkä mikskään muukskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:

En mä osaa mitään meikkejä tehdä vampyyriks enkä mikskään muukskaan.

Valkonen naama ja punaset huulet. Musta silmämeikki. Ei sen tarvi ammattilaisen kädenjälki olla.

Toki voit mennä vaikka verkkarit jalassa ja viedä lahjaksi halpa-hallin vaasin - voit sanoa pukeutuneesi juntiksi.

Ihana idea:) Ja hyvin voi lapsi olla norsu,äidillellekin löytyy edullisia naamiais asusteita vaikka pukuvuokraamosta/tetatterilta ym. ;) Ja jos ei muuta niin säkkikankaasta teet teidän porukalle peikkopuvut (tilkkuja liimaat sinne tänne ja narusta taakse häntä ja mikä parasta ei edes kapaamoonkaan tarvi mennä sillä muotovaahtoa vähän päähän ja käsillä hierot ne hiukset hiukan hujan hajan) olette iloinen peikkoperhe:)

Musta 50? on asiallinen häälahjahinta, on tekemisissä tai ei. Ja jos ei tykkää pukeutua niin joku yksityiskohta vaatetuksessa mun mielestä riittää, hääpari näkee että toivette on kuitenkin kunnioitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mieki:
Musta 50? on asiallinen häälahjahinta, on tekemisissä tai ei. Ja jos ei tykkää pukeutua niin joku yksityiskohta vaatetuksessa mun mielestä riittää, hääpari näkee että toivette on kuitenkin kunnioitettu.

Mikä se yksityiskohta vois olla?

Alkuperäinen kirjoittaja Mieki:
Mun silloin 1-v pukeutu Halloweeninä peppihenkisesti ja oli tosi söpö. Eli paljon väriä, eriparisukat, hiuksat ponnareille, liivimekko johon ommeltiin pari paikkaa.

Tossa vois olla ideaa. Ainoo vaan et meidän muksulla ei juuri oo hiuksia mitä laittaa ponnarille...

Laita juhlavaatteet, esim. musta mekko ja jokin tällainen naamio
6436P_0709_812.jpg

ei mielellään kannata viedä mitään kun eivät halua.

Ihan hyvin voi viedä jotakin muuta,ei se toive siitä rahasta ole käsky!
Toiveita saa olla samoinhan monella on lahjalistojakin mutta ei ne ole mitenkään sitovia,ovat vain suuntaa antavia ja helpotusta niille keillä ei ole mielikuvitusta miettiä itse jotakin mukavaa lahjaa:)
Mutta jos lahjatoive on muotoiltu tyyliin etteivät halua mitään tavaraa ja materiaa ja vain raha kelpaa niin silloin he toivovat rahaa,tosin itse kävelisin ädet sivuilla näihin juhliin tai jättäsin menemättä koska minuahan ei komennella mitä minä saan tuoda jos vaihtoehtoina ei ole antaa kuin pelkkä raha.

ihana idea! =) Mun mielestä pienillä yksityiskohdilla saa kummasti jo halloween tuntua. Ihan hyvin voit pukea lapset pepiksi, vaikka ei olekaan tukkaa mitä laittaa ponnarille. Eriväriset sukat, ja värikkäät vaatteet riittävät.
Itse vaikka pukeudutte tontuiksi, jos ei muuta tule mieleen. Tai sitten niitä tiimarin viuhkoja sun muita noitahattujuttuja. Ei maksa paljoa. Isommalle lapselle lisäksi vaikka punaiset posket poskipunalla ja päälle tummat vaatteet. Ja pääkalloaiheisia tavaroita Tiimarissa riittää.

Yhteistyössä