Hain tänään äitiyspakkauksen postista, oli ihana :) ! Heti laitoin pesuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjjjjjujuju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jjjjjjujuju

Vieras
osan vaatteista. En ymmärrä miksi tuota pakkausta usein arvostellaan, sehän on oikein kiva ja monipuolinen. Ja arvo varmasti enemmän kuin se 140e minkä voisi ottaa rahana (vaikka ymmärrän toki että jos ei tavaroita tarvitse niin ei halua liikaa kamaa nurkkiinsa).

Mä sain kans maanantaina paketin ja tykkäsin. Myönnän että olen ostanut vaatteita sen verran paljon jo vauvalle että niiden puolesta en äitiyspakkausta olisi tarvinnut (ne kaupan vaatteet on nätimpiäkin :D) mutta jotenkin tuntui tärkeältä saada se ainakin nyt ekalle lapselle :) Varsinkin makuupussi oli ihana ja sen aio-kestovaipan halusin kanssa ehdottomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja tulevaäippä;22583544:
Osaatteko sanoa saankohan tämän vuoden pakkauksen vielä kun la kesäkuulla?

Mulla oli LA tämän vuoden kesäkuussa ja vuoden 2009 pakkaus tuli. Luultavasti saat siis 2010 pakkauksen. Laita varmuuden vuoksi hakemus ajoissa Kelalle. Itse pitkitin hakemuksen laittoa, mutta silti tuli 2009 pakkaus. Oisin kyllä halunnut 2010 pakkauksen!!

Esikoiselle otin, mutta toiselle en katsonut tarpeelliseksi. Ainoat oikesti kivat jutut pakkauksessa oli vauvan peitto, makuupussi ja kietaisu bodyt. Noita bodeja olen nyt ostanut kakkoselle kirpparilta.

Yhteistyössä