Hain vähän hakemuksia Kelasta (turhis )

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Pitää laittaa hakuun työmarkkinatuki, sairaspäiväraha ja opintotuki. Ihanaa saa täyttää niitä hakemuksia, laittaa liitteitä ja sitten varmasti takuta Kelan kanssa, kun muka puuttuu jotakin. Yksi virkailija sanoo, että joo nämä riittää kyllä ja sitten tuleekin toiselta virkailijalta kirje kotiin, että vielä pitäisi olla sellaanen lappunen...ja tietysti se kirje tulee kakkosluoka postissa mahdollisimman hitaasti eikä missään nimessä voi soittaa tai laittaa sähköpostia. Ei mitenkään. :xmas:

Mä olen joskus miettinyt että miksihän sitä sähköpostiosoitetta kysytään, tai siis onko kukaan ikinä saanut lisäselvityskyselyitä sähköpostitse. Kun itse en ainakaan ole saanut. Viimeksi oli todella fiksu virkailija kun tarvitsi lisäselvitystä. Nimittäin soitti ja selvityksenantokin onnistui siinä puhelimessa. Nopeutti huomattavasti päätöksen saamista. Kiitoksen vain tälle Haapajärven kelan virkailijalle. :flower:

Mä oon kokonaan hoitanu noi kelan asiat netissä tai postitse. Mä en voi sietää sitä toimistossa käyntiä! Netissä oon täyttäny hakemukset ja kopioinu kaikki mahdolliset ja mahdottomatki liitteet mukaan ettei varmasti tule bumerangina takas :D Ja ei oo kyl tullukaan :D

Yhteistyössä