Häirikkö puhelinsoitot !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jo neljäs kerta samasta numerosta viikon sisään, kaksi kertaa on katkaistu puhelu kun vastaan ja kaksi kertaa hälyttänyt muutaman kerran... Puhelut tulee 09 alkuisesta numerosta ja ite asun 013 joten ei pitäs pahemmin "tuttuja" tuolla suunnalla. Onko kellään muulla vastaavaa sattunut? Mietin että onko joku joka houkuttelee soittelemaan numeroon ja sitten lähteekin joku nauhoite päälle :/

Googlaa koko numero. Mun miehelle soitti tuosta numerosta ja kun vastasi niin heti luuri kiinni. Jos soittaa menee maltaita maksavaan numeroon soitto. Voisi olla tuollainen. Numero löytyi googlaamalla ja kokemuksia siitä.

[QUOTE="vieras";28212928]Googlaa koko numero. Mun miehelle soitti tuosta numerosta ja kun vastasi niin heti luuri kiinni. Jos soittaa menee maltaita maksavaan numeroon soitto. Voisi olla tuollainen. Numero löytyi googlaamalla ja kokemuksia siitä.[/QUOTE]

Lisään vielä, että oli suuntana juuri tuo 09 ja mukamas lankanumero.

Just katsekin googlesta mutta äkkiseltään ei mitään löytynyt. Puhelut tuli numerosta 09-31579031 ja numeronetistä ei ainakaan mitään löydy. Pitänee olla vaan vastailematta.

Mullekin on joskus tullut tuollaisia, mutta kyse on ilmeisesti jostain puhelinmyyjän soittoautomaatista.
Hermot meni, kun harva se päivä soitti, aina pari kertaa hälytti, ja ikinä ei kerinnyt kuin saada luurin korvaan.

Selviskö aloittajalle, mistä oli kyse? Mulle on tosta samasta numerosta yritetty soittaa nyt noin viikon ajan. Kerran soitin takaisin, meni vastaajaan... Tänään vastasin ja kuului miehen ääni, mutta sitten se heti katkesi/lyötiin luuria korvaan. Kuulosti, kun se ois sanonu "Hegström" tai jotain vastaavaa.

seuraavat tiedot löytyvät numerosta:

http://www.tellows-fi.com/num/0931579031

Uusimpien kommenttien perusteella vaikuttaisi sähköhammasharjapakettia kaupittelevalta telemarkkinoijalta.

Mullekin tullu parina päivänä samasta nrosta puheluita.Avant-marketin puhelinvastaaja vastasi illalla.Googletin, et sellainan puutarhakoneiden kauppa Helsingissä.Ja vastaaja kertoi että ovat ottaneet minuun yhteyttä "asiakkaan toimeksiannosta"...Tiedä häntä.

Uusimmat

Yhteistyössä