M
MinäÄiti
Vieras
Minua häiritesee... itse tosi vähän kiroilen.
Viimekesänä oltiin lasten kans uimarannalla ja siellä kaks miestä keskusteli. Siis se oli ihan kauheen kuulosta. Lapsetkin kysy että miks noi puhuu tollain.
Ja toinen/kolmas sana oli jotain ''noitumista''.
Minua hävetti heidän puolesta jo.
Viimekesänä oltiin lasten kans uimarannalla ja siellä kaks miestä keskusteli. Siis se oli ihan kauheen kuulosta. Lapsetkin kysy että miks noi puhuu tollain.
Ja toinen/kolmas sana oli jotain ''noitumista''.
Minua hävetti heidän puolesta jo.