Häiritseekö teitä toisten kiroilu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinäÄiti

Vieras
Minua häiritesee... itse tosi vähän kiroilen.

Viimekesänä oltiin lasten kans uimarannalla ja siellä kaks miestä keskusteli. Siis se oli ihan kauheen kuulosta. Lapsetkin kysy että miks noi puhuu tollain.

Ja toinen/kolmas sana oli jotain ''noitumista''.
Minua hävetti heidän puolesta jo.
 
Suorastaan ärsyttää. Varsinki oman mieheni kiroilu! Miks sitä pitää joka väliin vääntää sitä sssssssssssssssssss ppppppppppppppppppppppp...ja varsinki silloin ku jonku toisen miehen kans jutellaan.
 
Ärsyttää jos joka toinen sana on kirosana, silloin tulee väkisinki mieleen että se ihminen on vähän yksinkertanen. :snotty:

*muoks* Pitää vielä lisätä yks juttu, ku vähän aikaa sitten kaupassa yks äiti muksunsa kans ja joku tän äidin kaveri kiros siinä kovaan ääneen ja oikeasti joka toinen sana vähintään oli jotain vittu saatana. Ja sit ohi käveli äijä joka mumisi jotain, mä en kuullu mutta ilmeisesti kiros, niin tää äiti sitten heitti ihan naama norsun vitulla jotain tällasta että voi vitun saatanan helvetti,pakko kiroilla lapsen kuullen vittu perkele! Sillon meinasin tukehtua nauruun :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo haittaa:
mua haittaa ihan vitusti jos joku on koko ajan perkele kiroilemassa, saatana että se on vitun ruman kuulosta helvetti soikoon!

Mä oon niin sun linjoilla tässä! Me taidetaan olla aika samikset?
 
Kyllä runsas ja turha kiroilu häiritsee, kaikenikäisten suusta. Näyttää selvästi olevan kytköksissä ikään ja koulutustasoon sekä yleiseen fiksuuteen: mitä matalampi koulutus ja lisäksi vielä valmiiksi typerä tyyppi, sen enemmän noituu, kun täytyy edes jollakin lailla itseä tehostaa ja päteä.
 
Meillä on pari sukulaista (vanhempia miehiä ) jotka kiroilee ihan huomaamattaan lähes joka lauseessa, ne ei ite sitä huomaa mutta mulle aina särähtää korvaan ja etenkin jos lapset on vieressä. Tyttö on kuitenkin 4v. joka imee tietoo kun sieni.
 
Olen kova kiroilemaan itsekin, mutta kyllä se välillä häiritsee.
Esimerkkinä eilen, kun oltiin hampurilaisella, niin eiköhän sinne tullut puolen kymmentä yläasteikäistä hemmoa ja isoon ääneen siinä vieressä juttelivat jotain joutavaa ja joka toinen sana oli se suomalaisten suosikki sana "vittu" Se jo kalskahti ikävästi korvaan, kun pikku jätkät yrittää olla niin kovia..
 

Similar threads

Yhteistyössä