Häirtsisikö teitä, jos miehellä olisi pieni penis? Olin eilen tapailemani miehen luona..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29102023]Oot luonnonoikku, jos 25cm menee kokonaan sisään.[/QUOTE]

En oo noin suurta kokeillut, mutta sellanen 20cm menee. Tuossahan väitettiin että emätin on venyneenäkin maksimissaan 12cm pitkä, joten mun täytyy siis olla epänormaali.
 
... uusintaa pitää ehdottomasti ottaa, ennekuin voi varmaksi sanoa onko oikeasti pieni.. jännitys, alkoholi tms voi vaikuttaa paljonkin siihen kokoon, ja sitäpaitsi miehen penishän kasvaa iän myötä -ei nyt tietysti mitään kymmeniä senttejä mutta kuitenkin. meillä miehen mitta ja paksuus vaihtelee aikalailla urheilun/urheilemattomuuden, tupakoinnin/tupakattomuuden ja alkoholin vaikutuksesta ja myös muuten vireystilasta.
:laugh:

Ei jumaliste mitä höyryävää paskaa taas.
 
No ei tullut eikä tytöt mulle kerro mitään muuta kuin satuja. Naisia voi jopa kuunnella, mutta täältä niitä ei löydy.

Koolla on väliä, mutta minkä? Normitussun omistavalle naiselle miehen koolla ei ole väliä ja jos ei seksi tunnu niin suosittelen varaamaan ajan psykiatrille tai neurologille jos vaikka se vika joskus sieltä löytyisikin.

[QUOTE="vieras";29101701]Voi voi, vierasmiehelle tuli paha mieli, ku tytöt kerto sille, että sillä koolla sittenkin ON väliä. Paijatkaa joku nyt mies paran päätä vähäsen, sillä on surku ja kiukku. :'([/QUOTE]
 
Voi voi. Eikö ole jo selvää kauraa, että tällaiset kikkelijutut ovat aina tuppikullisten miesten kirjoittamia? Nainen, joka poraa miehen siittimen koosta on henkisesti yhtä pihalla kuin mies, joka voivottelee naisen tissien koosta. Tuollainen valittaminen lähtee jossain vaiheessa pois, kun on kasvanut tarpeeksi. Joillekkin näin ei koskaan tapahdu.
 
Voi voi. Eikö ole jo selvää kauraa, että tällaiset kikkelijutut ovat aina tuppikullisten miesten kirjoittamia? Nainen, joka poraa miehen siittimen koosta on henkisesti yhtä pihalla kuin mies, joka voivottelee naisen tissien koosta. Tuollainen valittaminen lähtee jossain vaiheessa pois, kun on kasvanut tarpeeksi. Joillekkin näin ei koskaan tapahdu.

Henkinen kasvu ei liity mitenkään siihen, että se katkarapu alkaisi tuntua hyvältä. Sorge ny vaa.
 
Vierasmies on niin oksettavan katkera että oikeesti tekee pahaa hänen puolestaan :( Elämä ilman seksiä ja naista on varmasti rankkaa mutta et sä tolla asenteella niitä tule koskaan saamaankaan. Lisäksi pilaat oman elämäsi kaikinpuolin kun et osaa nähdä mistään asiasta hyviä puolia, ryntäät vain tuomitsemaan ja haukkumaan. Et taida arvostaa yhtään mitään mutta en ihmettele jos et säkään arvostusta saa kun olet noin inha.
 
Mistä ihmeen kristallipallosta te vetelette näitä juttujanne? Minä en ole yksinäinen, puutteessa enkä katkera vaan viihdytän itseäni näillä hullun kurisilla jutuilla :laugh:

Ehkä maailman typerin juttu naisilta on vinkua ison munan perään kun on itse tussunsa päästänyt levahtamaan tai muuten vaan tunnoton alapäästään. Ehkä se on naisten viimeisiä oljenkorsia päteä miehiä vastaan kun järjellä ja voimalla ei pysty, teilata miehiä peniksen koosta vaikka koko homma on kiinni miehen taidoista JA VARSINKIN siitä akan omasta tussujumpasta.
Jos nainen saa jopa unissaan orgasmin niin mihin vittuun se säären kokoinen lerssi on tarpeen? :D ehkä siihen, että nainen saa kokea ihanasti olevansa nyrkin ja hellan välissä kun joku apinan aivoinen musta mies panee 25cm:n pumpatulla munallaan :laugh:

Vierasmies on niin oksettavan katkera että oikeesti tekee pahaa hänen puolestaan :( Elämä ilman seksiä ja naista on varmasti rankkaa mutta et sä tolla asenteella niitä tule koskaan saamaankaan. Lisäksi pilaat oman elämäsi kaikinpuolin kun et osaa nähdä mistään asiasta hyviä puolia, ryntäät vain tuomitsemaan ja haukkumaan. Et taida arvostaa yhtään mitään mutta en ihmettele jos et säkään arvostusta saa kun olet noin inha.
 
Älä jaksa jauhaa katkaravusta, sellaista ei ole juuri kenelläkään ja se on jo jonkinlainen sairaus varmasti.
Sen sijaan monelle palstamammalle näyttää olevan täysin ylitsepääsemättömän arka paikka se, että normaali penis on 13,5/3,7 cm kokoinen. Jos sellainen ei saa seksiä hyväksi niin tottakai se kiukuttaa kun vika onkin omassa "messuhallissa".

Henkinen kasvu ei liity mitenkään siihen, että se katkarapu alkaisi tuntua hyvältä. Sorge ny vaa.
 
[QUOTE="Hohhoijaa";29093155]Uskotko kaiken mitä miehet sinulle sanovat?[/QUOTE]

Juu ilman muuta. Just yksi ihana suklaasilmä Gambiasta pyysi 50 000 euroa siihen, että voi matkustaa mun luokse Suomeen, kun niin rakastaa mua. Piti tulla jo eilen, mutta lento oli varmaan myöhässä. menen illalla uudelleen Seutulaan. Sen mun rakkaani puhelimeen ei saa yhteyttä juuri nyt, on varmaan akku loppunut.
 
Älä jaksa jauhaa katkaravusta, sellaista ei ole juuri kenelläkään ja se on jo jonkinlainen sairaus varmasti.
Sen sijaan monelle palstamammalle näyttää olevan täysin ylitsepääsemättömän arka paikka se, että normaali penis on 13,5/3,7 cm kokoinen. Jos sellainen ei saa seksiä hyväksi niin tottakai se kiukuttaa kun vika onkin omassa "messuhallissa".

onko toi 3,7 cm halkaisija? Suomen myydyin kortsu (magic) on kuitee 5,3 cm halkaisijaltaan, kai se tipahtas tosta 3,7 cm poies?
 
Rullaappa joskus kortsu auki ja katso/mittaa onko se todella 5,3cm halkaisijaltaan.

Vinkki, 0,5l limsapullo on 57mm, veikkaisin että aika moni huutaa maamme laulua kun sellaista aletaan puikkottamaan sisään tylppä pää edellä, paitsi tietysti lortsotussut joihin uppoaa nyrkki pari kevyesti eikä "normimunalla tee mitään".

onko toi 3,7 cm halkaisija? Suomen myydyin kortsu (magic) on kuitee 5,3 cm halkaisijaltaan, kai se tipahtas tosta 3,7 cm poies?
 
Turha sun on täällä väittää, et meillä ois tussu venähtäny. Täällä on monta sektion kokenutta ja naisia joilla ei edes ole lapsia.
Usko jo pahvi, että pieni muna ei kiinnosta ketään.
 
Älä jaksa jauhaa katkaravusta, sellaista ei ole juuri kenelläkään ja se on jo jonkinlainen sairaus varmasti.
Sen sijaan monelle palstamammalle näyttää olevan täysin ylitsepääsemättömän arka paikka se, että normaali penis on 13,5/3,7 cm kokoinen. Jos sellainen ei saa seksiä hyväksi niin tottakai se kiukuttaa kun vika onkin omassa "messuhallissa".

Ai mikä normaali? Onhan tuo keskimääräistä pienmpi.

"Pituus erektiossa: Erektiossa pituutta on mitattu 11 tutkimuksessa, joihin on osallistunut 4148 miestä. Keskipituus on 14.9 cm. Tässä amerikkalaiset pitävät kärkisijaa 15.5 cm pituudella."

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/peniksen_pituus

Ja jos keskiarvo on lähes 15cm, tarkoittaa se, että puolet kaikista peniksistä on sitä isompia.

Jos naisille riittäisi joku pikku nakki, eivät he miestä seksiin tarvitsisi - onhan heillä sormet. Ihmekös vierasmies jääkin ilman, hänen kohderyhmänsä kun on jo käsitöin tyydytetty. ;)
 
Älä jaksa jauhaa katkaravusta, sellaista ei ole juuri kenelläkään ja se on jo jonkinlainen sairaus varmasti.
Sen sijaan monelle palstamammalle näyttää olevan täysin ylitsepääsemättömän arka paikka se, että normaali penis on 13,5/3,7 cm kokoinen. Jos sellainen ei saa seksiä hyväksi niin tottakai se kiukuttaa kun vika onkin omassa "messuhallissa".

Ai niinkö ,että miehen katkaravun kokoinen on ihan "normaali", vika on aina naisessa jolla on liian iso.
 
Enhän mä ole väittänyt että juuri sulla tai tai esim. tytsillä olis tussu venähtänyt.
Synnyttäminen ei muuten tietääkseni ole yhtään pahempi venyttämään tussua kuin sektio.

Ei kiinnosta pieni muna, mutta kuinka monella ON PIENI? Miehen kalu on samankokoinen 18-65v, kuinka monen eukon värkki on yhtä tiukka kuin 16v:lla? ;-)

Sitä paitsi, miesten foorumeilla harvemmin näkee kiekumista ylettömän tiukan pillun perään, täällä sen sijaan jatkuvasti haikailua ison lerssin perään. Miksi?

Turha sun on täällä väittää, et meillä ois tussu venähtäny. Täällä on monta sektion kokenutta ja naisia joilla ei edes ole lapsia.
Usko jo pahvi, että pieni muna ei kiinnosta ketään.
 
[QUOTE="vieras";29105541]Ai mikä normaali? Onhan tuo keskimääräistä pienmpi.

"Pituus erektiossa: Erektiossa pituutta on mitattu 11 tutkimuksessa, joihin on osallistunut 4148 miestä. Keskipituus on 14.9 cm. Tässä amerikkalaiset pitävät kärkisijaa 15.5 cm pituudella."

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/peniksen_pituus

Ja jos keskiarvo on lähes 15cm, tarkoittaa se, että puolet kaikista peniksistä on sitä isompia.

Jos naisille riittäisi joku pikku nakki, eivät he miestä seksiin tarvitsisi - onhan heillä sormet. Ihmekös vierasmies jääkin ilman, hänen kohderyhmänsä kun on jo käsitöin tyydytetty. ;)[/QUOTE]

No korjataan, että suomalaisten keskikoko on 13,77cm. Oletan, että täällä moni on suomalaisen kanssa?

"Pituus erektiossa: Erektiossa pituutta on mitattu 11 tutkimuksessa, joihin on osallistunut 4148 miestä. Keskipituus on 14.9 cm. Tässä amerikkalaiset pitävät kärkisijaa 15.5 cm pituudella. Jos amerikkalaisia ei oteta huomioon, keskipituus on muualla maailmassa 13.9 cm. Lyhimmät ovat Jordaniassa (11.6 cm) ja Intiassa (10.9 cm).

Ympärysmitta: Ympärysmittaa on tutkittu vain muutamassa tutkimuksessa: lepotilassa viidessä ja erektiossa kahdessa tutkimuksessa. Lepotilassa ympärysmitta on keskimäärin 9,8 cm ja erektiossa 11.6 cm.

Johtopäätöksiä: Peniksen normaali pituus on lyhyempi kuin miehet luulevat. Kovin lyhyt penis on melkoisen harvinainen. Emättimen pituus vaihtelee välillä 6,5 – 12 cm. Vaikka emättimellä on onneksi kyky venyä yhdynnässä, on selvää, että liian pitkä penis, esim. luokkaa 17-20 cm voi aiheuttaa ongelmia, useille kipua. Lisäksi tällainen tilanne estää muun häpyalueen kontaktin ja klitoriksen alueelle ei tule suoraa stimulaatiota. Tehtyjen tutkimusten perusteella voidaan siis todeta, että tavanomaisen mittainen penis on juuri sopiva molemminpuolisen nautinnon kannalta. "

Viimeinen lause totetaa, että 13,7cm pituinen penis pitäisi normaalille naiselle riittää. Sen joka tästä poikkeaa, on joko lerppapilluinen tai neurologisesti vajaatuntoinen.
 
Viimeinen lause totetaa, että 13,7cm pituinen penis pitäisi normaalille naiselle riittää. Sen joka tästä poikkeaa, on joko lerppapilluinen tai neurologisesti vajaatuntoinen.

No ei kuule riitä. PISTE!
 
Niin tässä meinaa mureta viimeisetkin itsetunnon ripeet.Kalu ei oo ku 12-14.5 cm ympärystä noin 12 cm,lepo on vaan 7cm , tuntuu että ei kelpaakko romukoppaan ku näitä on lukenut.Ja ei ole helppoa ku ulkonäkö/luonne ois kohdillaan, tän KOKO jutun takia joutuu naiset jallittaa pois.Porukat on ruvennu epäilemään minua homoksi ku ei oo naista vierellä,tämä masentaa todella paljon.Ja ois se joskus mukava saada emäntä vierelle ja joskus lapsia mutta....Ei näillä mitoilla varmaan kannata muutako olla yksin tai orrelle kiikkuun.

T:Mies 30plus
 
Mun miehellä on max. 11 cm. Oltiin 12 v yhdessä ennen kuin myönsi asian vaikka näkihän sen heti. Ei vain voinut puhua asiasta. Edellinen mieheni oli väkivaltainen hullu joten olen tyytyväinen mieheen vaikka seksi onkin aika kehnoa (sillä ei myöskään seiso kunnolla).
 
[QUOTE="Hukassa";29157208]Niin tässä meinaa mureta viimeisetkin itsetunnon ripeet.Kalu ei oo ku 12-14.5 cm ympärystä noin 12 cm,lepo on vaan 7cm , tuntuu että ei kelpaakko romukoppaan ku näitä on lukenut.Ja ei ole helppoa ku ulkonäkö/luonne ois kohdillaan, tän KOKO jutun takia joutuu naiset jallittaa pois.Porukat on ruvennu epäilemään minua homoksi ku ei oo naista vierellä,tämä masentaa todella paljon.Ja ois se joskus mukava saada emäntä vierelle ja joskus lapsia mutta....Ei näillä mitoilla varmaan kannata muutako olla yksin tai orrelle kiikkuun.

T:Mies 30plus[/QUOTE]

Älä masennu! Jokaiselle on ihan varmasti ottajansa. :) Satsaa tekniikkaan ja treenaa kielen liikkeitä, niin on ainakin jotain, millä päteä. ;)
 
Mun miehellä on max. 11 cm. Oltiin 12 v yhdessä ennen kuin myönsi asian vaikka näkihän sen heti. Ei vain voinut puhua asiasta. Edellinen mieheni oli väkivaltainen hullu joten olen tyytyväinen mieheen vaikka seksi onkin aika kehnoa (sillä ei myöskään seiso kunnolla).
Tottahan sekin on naisen syy jos miehellä ei seiso. Eikö niin Vierasmies?
 
  • Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt

Yhteistyössä