H
hkdtjyudgbnhjsy
Vieras
Siis normaalisti? Ne miedosti suolatut. Jääkaapissa oli paketti jossa tänään viim. käyttöpäivä ja ne haisee vähän pahalle, uskaltaako niistä tehdä vielä ruokaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkoittaako miedosti suolatut samaa kuin marinoimattomat?itse ostan aina marinoimattomia kanasuikaleita (useimmiten juuri Rainbowta), ja niissä kyllä haisee suojakaasu aika pahalle. Niissä kun ei ole sitä ällömarinadia peittämässä suojakaasun ja kananlihan hajua. Eli on ihan syötävää vielä
![]()
itse saan niistä vatsanväänteitä..onkohan antibioottilihaa tai soijalla syötetty..olen ostanut silloin tällöin ja joka krt sama juttu...muista ei tule...ne haisee vaikka päiväystä oli vielä jäljellä..etova haju niissä,ei ihme et ne on niin edullisia![]()
Vaikka ostaa niitä el naturel fileitä niin jotenkin tuo vakuumin pakattu etoo.Kaikki nuo pikkusälä on laastu teurastamon laattialta kun muut on jo paketoitu. En syö kirveelläkään nuita suolattuja tahi siinä jossakin maustesotkussa olevia jämiä jotka laastu teurastamon laattialta
Ostan vain kokonaisia lihoja, joista tunnistaa mitä ne on. Enkä ikinä marinoituja paitsi joskus valmiiksi marinoituja koipireisipaloja siis broilerin kun ne kelpuutaanVaikka ostaa niitä el naturel fileitä niin jotenkin tuo vakuumin pakattu etoo.
Siis täh? Suikaleet teurastamon lattialta?
Voisiko hyvä herra Eileithyia avautua vähän tästä keissistä?
Juu, niinhän me kaikki jotka ei halua syödä paskaa, mutta siis onko toi navetan lattiajuttu joku urbaani legenda vai onko siinä jotakin perää?Ostan vain kokonaisia lihoja, joista tunnistaa mitä ne on. Enkä ikinä marinoituja paitsi joskus valmiiksi marinoituja koipireisipaloja siis broilerin kun ne kelpuutaan
Ihan höpöjuttua, mutta minun mielestä ois ihan hauskaa jos oikeesti tehtäisiinkin näinJuu, niinhän me kaikki jotka ei halua syödä paskaa, mutta siis onko toi navetan lattiajuttu joku urbaani legenda vai onko siinä jotakin perää?![]()
Joko sulla kotkottaa liha omalla pihalla?Ihan höpöjuttua, mutta minun mielestä ois ihan hauskaa jos oikeesti tehtäisiinkin näinMutta joo siis vain jauhelihan osalta näin ilmeisesti
Minun lihat juoksee tuolla metsässä vielä.Joko sulla kotkottaa liha omalla pihalla?![]()
Mikset laita omia kanoja?Minun lihat juoksee tuolla metsässä vielä.
Osa Citymarketin lihaosastolla
Ei pysty koska olen aina kolme- neljä viikkoa NorjassaMikset laita omia kanoja?